Microsoft Power Apps Portals
Microsoft Power Apps Portals (Dynamics 365 Portals) дозволяє підприємствам легко і швидко створювати зовнішні веб-сайти в корпоративному стилі для різних додатків Dynamics, використовуючи готові шаблони, що налаштовуються.
Впровадження Порталу Power Apps допомагає компанії побудувати прозорі взаємини із зовнішніми партнерами і клієнтами за рахунок отримання прямого доступу до послуг /сервісів / товарів компанії:
- максимально знижує час обробки запиту;
- виключає можливість втрати інформації та помилок, пов’язаних із людським фактором;
- автоматизує ряд завдань технічної підтримки;
- дозволяє розширити географію продажів/підтримки за рахунок налаштування роботи порталу на декількох мовах;
- підвищує лояльність клієнтів, завдяки доступності обслуговування 24/7 з будь-якої точки світу, з будь-якого пристрою.
Нові користувачі можуть легко реєструватися на Порталі, використовуючи аутентифікацію через профілі в LinkedIn, Microsoft, Facebook і Google або через корпоративні платформи, включаючи Azure AD B2C і Okta.
Microsoft Power Apps Portals має ряд передналаштованих шаблонів для додатків сімейства Dynamics (Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service, Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Project Service Automation і т.д.).
Це дозволяє компаніям легко створювати веб-сторінки для зовнішніх користувачів, які будуть відображати необхідні дані з використовуваних додатків Dynamics (див. малюнок).
Джерела даних Microsoft Power Apps Portals
Важливо: всі можливості порталів Dynamics 365, що раніше надавалися лише як додатковий компонент до додатків Microsoft Dynamics 365, тепер автономно доступні в Power Apps.
Налаштовані шаблони Microsoft Power Apps Portals
Портал самообслуговування клієнтів. Дозволяє організувати процес самообслуговування клієнтів, що дає можливість суттєво знизити навантаження на внутрішню службу технічної підтримки і підвищити рівень задоволеності споживачів.
Використовуючи Портал самообслуговування клієнти можуть самостійно знаходити відповіді на свої запитання, користуватися єдиною автоматизованою службою допомоги, залишати відгуки, переглядати інциденти тощо.
Портал партнерів. Майданчик для пошуку і комунікації з партнерами, дистрибуторами і/або постачальниками в режимі реального часу. Як правило, Портал партнерів пропонує доступ до бази знань, корпоративних ресурсів, спеціалізованих партнерських програм, навчальних тренінгів, документів і сертифікатів.
Портал самообслуговування співробітників /внутрішній корпоративний портал. Є одночасно інформаційним, комунікативним і навчальним внутрішнім ресурсом, доступним тільки для співробітників компанії. Також виконує роль сховища документів співробітників.
Портал спільноти. Дозволяє налагодити взаємодію між клієнтами та експертами для надання корисної інформації, обміну думками та професійними знаннями. Дає можливість створювати і вести тематичні форуми і блоги, при цьому клієнти можуть задавати запитання, писати відгуки, давати коментарі, оцінки тощо.
Портал клієнта. Web-майданчик для розміщення замовлень B2B. Дозволяє організувати пряму взаємодію із партнерами і клієнтами компанії. Дає можливість: створювати і переглядати замовлення, здійснювати пошук, передивлятись деталі замовлень, відстежувати стан і статуси замовлень, бачити всю фінансову інформацію за своїми замовленнями, планувати свою діяльність, вчасно отримувати інформацію про нові продукти, обмінюватися файлами тощо.
Переваги Power Apps Portals
- Збільшує можливості отримання доходів за рахунок поліпшення якості та швидкості комунікацій з партнерами та клієнтами: своєчасного надання необхідної інформації, якісної технічної підтримки, прозорості процесів, оперативного реагування на запити тощо.
- Розширює базу потенційних партнерів і клієнтів за рахунок організації на веб-порталі прозорої та швидкої процедури реєстрації заявок про потенційне співробітництво.
- Дає можливість значно знизити навантаження на службу підтримки і відділ продажів, за рахунок того, що користувачі мають можливість самостійно отримувати відповіді на свої запитання, без залучення співробітників компанії.
- Значно економить ресурси за рахунок організації прямого обміну даними між клієнтом і компанією. Виключає втрату інформації та помилки, пов’язані з людським фактором.
- Багатомовність і доступність web-порталу для користувачів у режимі 24/7 із будь-якої точки світу, з будь-якого пристрою.
- Простота налаштування (зручний вбудований інструментарій, який не вимагає знань із розробки).
Одним із наших Замовників по впровадженю Dynamics 365 Portals (Microsoft Power Apps Portals) є Група компаній Elcorе Group.
Євген Морозов, заступник директора зі стратегічного розвитку Elcore Group рекомендує Портал із власного досвіду: «Використання Microsoft Dynamics 365 Portals дозволяє нашим партнерам бути більш незалежними, робить співпрацю з нами, як з постачальником сучасною і зручною. Після впровадження Порталу наші партнери отримали можливість самостійно управляти своїми замовленнями, планувати свою діяльність і приймати якісні та швидкі рішення що ґрунтуються на прозорих даних».
Євген Морозов
Детальніше про впровадження Dynamics 365 Portals в Elcore Group – за посиланням
Хочете дізнатися більше про можливості цього рішення
Напишіть нам info@innoware.comабо зателефонуйте +38 044 490 22 20