Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Сучасні клієнти орієнтовані на високий, максимально персоналізований рівень обслуговування і хочуть отримувати швидкі й актуальні відповіді на свої запитання із найрізноманітніших каналів комунікації.  Саме тому,  сервісні компанії змушені боротися за лояльність клієнтів, постійно коректуючи, покращуючи, і максимально персоналізуючи способи взаємодії з ними.

Рішення Microsoft Dynamics 365 Customer Service забезпечує високий рівень обслуговування клієнтів, за рахунок надання комплексних, узгоджених послуг підтримки, що надаються за обраними каналами комунікації, незалежно від місця розташування клієнта. Уніфікує процес взаємодії клієнта з компанією, забезпечуючи єдиний підхід і очікуваний рівень персоналізації. Дає можливість клієнту самостійно отримувати відповіді на запитання, використовуючи портали самообслуговування із базою знань, функцією пошуку і майданчиком для спілкування як з іншими клієнтами, так і з консультантами та експертами.

Впровадження Microsoft Dynamics 365 Customer Service дозволяє:

Значно підвищити лояльність і утримання клієнтів шляхом вибудовування особистих і довгострокових відносин з кожним із них

Рішення забезпечує омніканальний підхід до обслуговування клієнтів, завдяки безшовній інтеграції з процесами цифрової телефонії, чат-ботами, соціальними мережами, різноманітними клієнтськими порталами, корпоративними сайтами. Дозволяє легко комунікувати з клієнтами, надаючи послуги підтримки через найбільш затребувані клієнтами канали комунікації.

Покращити рівень обслуговування і швидкість реагування на запити

Уніфікована, інтуїтивно зрозуміла і гнучка платформа даних про клієнтів (CDP) дозволяє кожному із співробітників, бачити всю історію взаємовідносин з клієнтом, включаючи інформацію про його потреби і звички. На підставі цих даних система автоматично пропонує можливі сценарії взаємодії з ним.

Всі фахівці компанії, починаючи з фахівців першої лінії підтримки, можуть швидко і компетентно реагувати на запити клієнтів, завдяки автоматизованому доступу до бази передбачуваних і повторюваних клієнтських запитів.

Зменшити навантаження на вашу службу підтримки

Використання порталів самообслуговування дозволяє вивести комунікацію з клієнтами на новий, сучасний рівень, щоб клієнти в режимі 24/7 могли самостійно знаходити відповіді на свої запитання, користуватися базою знань, функцією пошуку, і при необхідності, використовувати портал як майданчик для спілкування з іншими клієнтами , консультантами та експертами.

Рости і розвиватися одночасно з вашими клієнтами

Компанія Майкрософт вкладає величезні інвестиції в інноваційність і  технологічність своїх продуктів, розробляючи і адаптуючи їх до сучасних умов ведення бізнесу. Рішення Microsoft Dynamics 365 Customer Service успішно використовується для управління сервісними структурами, що надають найрізноманітніші види послуг, а саме: ІТ-послуги, ремонт обладнання, прийом платежів, медичні послуги, торгові послуги, адміністративно-господарські послуги, послуги операторів зв’язку та інші.

Якщо ви досі використовуєте застарілі технології та неефективні системи для роботи із запитами клієнтів, не ведете статистику запитів, не знаєте кількість задоволених вашими послугами клієнтів, але вам інтуїтивно здається, що кількість клієнтів постійно скорочується, рекомендуємо впровадити Microsoft Dynamics 365 Customer Servicе.

Це дозволить вашій компанії надавати послуги найвищого рівня та конкурувати з провідними гравцями ринку, підвищить лояльність клієнтів до вашого бренду, забезпечить інструментами і технологіями, що дозволяють розвиватися відповідно до світових тенденцій.

З питань впровадження системи, замовлення презентації, розрахунку вартості для вашої компанії, звертайтеся
за телефоном: +38 044 490 22 20, або напишіть: erp@innoware.com

Історії успіху