Innoware Microsoft Solutions Partner

EN UA ru

Microsoft Dynamics 365 Field Service

Microsoft Dynamics 365 Field Service спрощує роботу відділу обслуговування клієнтів, перетворюючи заявки з технічного обслуговування, на стратегічну перевагу вашої компанії.

Рішення пропонує повний цикл роботи з обслуговуванням активів клієнта: від пост-продажної установки і налаштування обладнання до попереджувального обслуговування. Вбудована аналітика дозволяє забезпечити узгоджену і надійну роботу шляхом прогнозування, виявлення та вирішення проблем з обслуговуванням, а також дає можливість планувати витрати і оптимізувати ресурси, вчасно направляючи команду технічних фахівців саме до того клієнта, чи на той об’єкт, де вона найбільше необхідна.

Microsoft Dynamics 365 Field Service – універсальне рішення, що буде рости і розвиватися разом із вашим бізнесом. Це не тільки набір правильних, зручних інструментів для якісної роботи відділу обслуговування, це можливість підвищити лояльність і довіру клієнтів до вашого бренду, вибудувати з клієнтами нерозривну комунікацію, і отримати ще більше доходу.

З Dynamics 365 Field Service ви зможете створити унікальну історію взаємовідносин з вашими клієнтами, що охоплює декілька каналів комунікацій, максимізує ефективність роботи ваших співробітників, перевищує і передбачає очікування клієнтів.

Впровадження Microsoft Dynamics 365 Field Service дає можливість:

Бачити клієнтів на 360 °
Усі комунікації вашого відділу з обслуговування клієнтів будуть прозорими і організаційно узгодженими з підрозділами, що займаються продажами і маркетингом.

Ефективно управляти активами і обладнанням
Підключивши Dynamics 365 Field Service до вашої корпоративної ERP-системи, ви зможете синхронізувати всі фінансові та виробничі дані, отримаєте можливість ефективно відстежувати і управляти активами, включаючи гарантійне обслуговування, сервісну і технічну підтримку. Ваші фахівці зможуть вчасно виконувати аудит активів, бачитимуть усю історію комунікацій з клієнтом, отримають доступ до історії звернень, усіх пов’язаних із цим клієнтом витрат, зможуть легко порахувати кінцеву вартість підтримки по кожному з активів будь-якого клієнта.

Диверсифікувати взаємодію з клієнтами
Портали, призначені для роботи з клієнтами, забезпечують комунікацію 24/7. Дозволяють клієнтам бути більш незалежними, роблять роботу з вашим відділом обслуговування більш сучасною і зручною. Із використанням порталу ваші клієнти зможуть самостійно контролювати виконання угод із обслуговування, отримають доступ до відповідей на ряд запитань, пов’язаних із експлуатацією та підтримкою активів, зможуть сформувати заявку на обслуговування, відстежувати статус її виконання, тощо.

Управляти базою знань
У системі збирається і зберігається вся інформація, що дозволяє вашому відділу обслуговування якісно виконувати свою роботу, а саме: керівництва з експлуатації, документацію з технічної підтримки, навчальні ролики з обслуговування тих чи інших активів, ряд внутрішніх документів, що стосуються правил техніки безпеки і т.ін. Доступ до бази знань мають як представники служби підтримки, так і технічні фахівці, що безпосередньо працюють на виїзді.

Управляти замовленнями на роботу
Dynamics 365 Field Service дозволяє в один клік створювати замовлення на обслуговування, отримані з найрізноманітніших каналів комунікацій з клієнтами: електронної пошти, CRM-системи, клієнтських порталів, соціальних мереж і т. п. При формуванні заявки, фахівець відділу обслуговування, може легко і швидко відстежити відповідність заявки SLA (Service Level Agreement), виставити рахунок, проконтролювати наявність на складі необхідних для виконання замовлених робіт – комплектуючих, в реальному режимі часу отримати зворотній зв’язок від команди фахівців, які будуть виконувати це завдання,  чи всі ресурси у них є, для надання високоякісних послуг в польових умовах.

Оптимально планувати ресурси
Рішення дозволяє автоматично планувати роботу ваших польових фахівців, з урахуванням навичок, розташування, робочого навантаження та ін. Зручна і наочна панель планування із можливістю «перетягування» і сортування отриманих заявок із урахуванням їх ступеня важливості, розташована прямо на інтерактивній карті, дає можливість візуально відслідковувати завантаження кожного польового співробітника в рамках єдиного робочого процесу, і дозволяє вчасно направити необхідного фахівця до місця знаходження активу клієнта. При цьому система автоматично розробить і запропонує оптимальний маршрут, заздалегідь спланує час, відведений на виконання завдання.

Вчасно купувати необхідний інвентар і запасні частини
Команда вашого відділу обслуговування, у режимі реального часу отримує всю інформацію про запасні частини, які знаходяться на складі, а при необхідності може легко і своєчасно замовити необхідні деталі прямо з Dynamics 365, прив’язавши заявку на закупівлю до договору на обслуговування клієнта.

Використовувати для доступу в систему будь-які пристрої
Всі дані в Dynamics 365 Field Service розгорнуті та зберігаються у хмарі. Доступ у систему можливий з будь-якої точки світу з будь-яких пристроїв, що підтримують Android, iOS і Windows.

Бізнес-аналітика
Вбудована бізнес-аналітика забезпечує базовий огляд і моніторинг активів клієнта, включаючи середній час роботи і/або продуктивність, аж до кінцевих деталей. Дозволяє у реальному режимі часу відслідковувати і аналізувати ключові показники ефективності роботи відділу обслуговування клієнтів, і дає можливість приймати рішення на основі реальних даних.

Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені

З питань впровадження системи, замовлення презентації, розрахунку вартості для вашої компанії, звертайтеся
Напишіть нам info@innoware.com
або зателефонуйте +38 044 490 22 20

Історії успіху впроваждення Microsoft Dynamics 365

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!