Innoware Cloud Support

Передайте нашим сертифікованим інженерам щоденні завдання з обслуговування наземної інфраструктури, хмарних сервісів Azure та Microsoft 365 відповідно до обраного пакету підтримки.

Innoware пропонує 3 рівні хмарної підтримки та обслуговування STANDARD, ADVANCED та PREMIUM.

Бажаєте дізнатися більше?
Заповніть форму та наші експерти зв’яжуться з вами для вибору оптимального рівня підтримки

Інфраструктура компанії у хмарі Azure

Innoware надає хмарні IT послуги компаніям у всьому світі. Ми працюємо в різних секторах ринку — дистрибуція та роздрібний бізнес, консалтинг, маркетингові дослідження та засоби масової інформації, логістика та право, стартапи та e-commerce.

Бізнес-логіка аутсорсингу сьогодні потрібна для багатьох сервісів. ІТ аутсорсинг не є винятком. Це стандартна практика як для середнього та малого бізнесу, так і для великих підприємств. Використовуючи послуги стороннього спеціаліста для управління та оптимізації ІТ-інфраструктури, ви отримуєте безліч переваг.

Зосередьтеся на бізнес-результатах та делегуйте нам ІТ-підтримку вашого бізнесу

Ваша компанія знаходиться в постійному масштабуванні і ви втомилися витрачати час на успішні та неуспішні результати пошуку інженера відповідної кваліфікації.
Вам потрібен ІТ спеціаліст на неповний робочий день для вирішення проблемних моментів.
А може, ви потрапили в неприємну ситуацію, коли ІТ інженер звільнився/зник за один день, і хмарні бізнес-критичні програми залишилися без підтримки? До того ж хмарні програми – це серце вашого бізнесу і вартість простою досить висока.
Ви зловили себе на думці, що мотивація та ефективність співробітників ІТ нижче за мотивацію аутсорс виконавців?
Внутрішній ІТ відділ зайнятий гасінням пожеж, немає часу на системні утилітарні, але важливі завдання.
Ви є прихильником використання атсорсингу ІТ послуг і бачите ефективність застосування цієї моделі співпраці для свого бізнесу.
У вас є бажання сфокусуватися на важливих бізнес-завданнях, і підтримку типових щомісячних ІТ-процесів ви готові віддати на аутсоринг.
У випадку, якщо ваші співробітники знаходяться в процесі отримання експертизи з хмарних сервісів, ми додатково до послуг Технічної підтримки надаємо навчання та консалтинг.

Хмарна підтримка та обслуговування

Innoware пропонує 3 рівні хмарної підтримки та обслуговування STANDARD, ADVANCED and PREMIUM.

Служби підтримки

Ескалація запитів з роботи хмарних сервісів
Супровід адміністратора з хмарних сервісів
Преміум ескалація запитів з хмарних сервісів
Преміум ескалація запитів відносно локальної інфраструктури
Преміальний пріоритет з обробки запитів та Особистий менеджер з надання послуг

Стандартна хмарна підтримка

Комплексна хмарна підтримка

15 годин/у рік

2 запита у рік

Підтримка за потреби

15 годин/у рік + Погодинна оплата

8 запитів у рік

Погодинна оплата по мірі потреби

Канали здійснення підтримки

Веб (система обробки запитів)
Електронна пошта (support@innoware.com)
Чат
Телефон

Стандарт




Розширений




Преміум




Обробка запитів

Час реагування
Угода про рівень послуг
Робочі години
Цілодобово

Стандарт

8 годин


Розширений

2/4/8 годин


Преміум

1/2/4 годин


✔ (Погодинна оплата по мірі потреби)

Зона підтримки

Онлайн-сервіси
Локальна інфраструктура
Тренінги та майстер-класи
Хмарний консалтинг
Масштаб

Стандарт

CSP канал



1 обліковий запис Microsoft 365/ 5 віртуальних машин або фізичних серверів

Розширений



✔ (згідно передплачених годин)

Необмежений (згідно передплачених годин)

Преміум





Необмежений