Впровадження Microsoft Office 365 у ПрАТ «ІНГО Україна»

Акціонерна страхова компанія «ІНГО Україна» – одна з найбільших страхових компаній України з більш ніж 25-річним досвідом роботи на українському ринку страхування.  Стабільно займає лідируючі позиції щодо сум виплат страхових відшкодувань, входить до групи найбільших страхових організацій України за обсягом премій та величиною власних активів.

Передумови
В епоху цифровізації корпоративні ІТ-системи стають одними з основних інструментів, що допомагають компаніям і надалі, займати лідируючі позиції на динамічному і конкурентному ринку. Коли програмне забезпечення, що використовувалось у «ІНГО Україна», перестало  відповідати сучасним вимогам бізнесу, а його модернізація почала вимагати значних інвестицій, керівництво компанії прийняло рішення про заміну існуючої інфраструктури на сучасний хмарний додаток Microsoft Office 365. Партнером із впровадження на даному проекті виступила компанія Innoware – Золотий партнер Майкрософт.

Завдання проекту:

  • Перенесення даних із поштових скриньок раніше використовуваного рішення в Office 365 та підключення ліцензій
  • Зниження навантаження на пошту співробітників
  • Скорочення часу, що витрачається на обробку документів
  • Централізоване зберігання усіх документів, проектів і груп
  • Підтримка спільної роботи із зовнішніми учасниками
  • Політики безпеки: захист даних, запобігання витоку інформації, відповідність вимогам організації та міжнародному регламенту захисту даних GDPR
  • Навчання користувачів роботі з новими сервісами

Обсяг робіт
Кількісні характеристики проекту:

  1. Підготовка домену Активного каталогу до роботи з Office 365
  2. Синхронізація облікових записів і паролів усіх співробітників компанії (500 людей)
  3. Перенесення поштових скриньок до Office 365
  4. Перенесення групових поштових скриньок (100 прим.)
  5. Встановлення пакетів Office 365 на ПК працівників
  6. Встановлення клієнтських програм Teams на ПК та мобільні пристрої користувачів
  7. Навчання спеціалістів ІТ відділу засобам адміністрування Office 365
  8. Навчання співробітників компанії роботі з Office 365
  9. Супровід і підтримка співробітників компанії на етапі міграції

Результати
Проект впровадження та міграції був виконаний фахівцями Innoware за 10 місяців у повному обсязі:

  • перенесено 100% поштових скриньок користувачів зі старої системи до Office 365;
  • налагоджено службу синхронізації каталогів із хмарою;
  • проведене навчання фахівців ІТ відділу;
  • отримано навчання для понад 300 працівників ІНГО Україна;
  • розроблені навчальні  матеріали по роботі з сервісами Офіс 365;
  • розроблено опитувальник для співробітників щодо оцінки знань сервісів Офіс 365;
  • система стабілізована.

У результаті впровадження Microsoft Office 365 в ПрАТ «ІНГО Україна», окрім звичних продуктів для роботи з електронною поштою та офісними документами (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote тощо), компанія отримала цілу низку зручних інструментів для комунікації та групової командної роботи, такі як: Groups, Teams, SharePoint Online, Skype for Business, Yammer.

Сьогодні інженери Innoware надають «ІНГО Україна» послуги з технічної підтримки впровадженого рішення.

Звертайтеся до Innoware, щоб реалізувати переваги хмарної платформи Azure для вашого підприємства.
Напишіть нам cloud@innoware.com або зателефонуйте +38 044 490 22 20
Відправити запит

Історії успіху впровадження хмарних рішень Microsoft Azure

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!