Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management

Microsoft Dynamics 365 Human Resources

Мicrosoft Dynamics 365 Supply Chain Management – інтелектуальне, цілісне ERP рішення, що дозволяє великим і середнім підприємствам підвищити операційну ефективність, оптимізувати бізнес-процеси і збільшити прибутковість компанії за рахунок забезпечення високої продуктивності й прозорості операційного циклу.

Мicrosoft Dynamics 365 Supply Chain Management дає можливість вибудувати комплексну і оптимальну модель управління складською і транспортною логістикою, виробництвом (система підтримує дискретне, процесне, проектне і ощадливе) і запасами, результати роботи якої можна контролювати на всьому життєвому циклі продукту в режимі реального часу.

Вбудовані у додаток Dynamics 365 Supply Chain Management технології бізнес-аналітики (Power BI), Штучного інтелекту (Artificial Intelligence, AI), Інтернету речей (Internet of Things, IoT), Змішаної реальності (Mixed reality, МR) і Машинного навчання (Мachine Learning, ML) дозволяють вивести підприємство на принципово новий рівень конкурентоспроможності, забезпечивши топ-менеджмент сучасними інструментами обробки інформації та аналізу даних, в результаті чого з’являється можливість підвищити швидкість прийняття рішень і своєчасно адаптувати бізнес до мінливих умов ринку.

Мicrosoft Dynamics 365 Supply Chain Management дозволяє:

Оптимізувати виробничі процеси

Об’єднання і прозорість усіх процесів виробництва – від планування до закупівлі матеріалів і логістики, дозволяє у реальному режимі часу відслідковувати хід виробництва, формувати точні терміни поставки і скорочувати витрати. Технології IoТ дають можливість попереджати несправності обладнання, мінімізувати простої, підвищити якість продукції, що випускається, наростити обсяги виробництва, а також покращити продуктивність праці персоналу і скоротити кількість помилок, пов’язаних із людським фактором. Використання Змішаної реальності (MR), дає можливість реалізувати виробничий процес будь-якого рівня складності, яким можна управляти в реальному режимі часу, оперативно перенаправляти виробничі маршрути та значно знизити рівень непродуктивного використання обладнання.

Модернізувати управління складом

Процедури, засновані на технологіях Машинного навчання, дозволяють налаштувати гнучке управління замовленнями і групами замовлень, оптимізувати використання складського простору та обладнання, а також упорядкувати роботу персоналу на різних ділянках складу. Вбудована аналітика Microsoft Power BI дає можливість прискорити обробку складських завдань, таких як, наприклад: інвентаризація, резервування, розміщення, комплектація тощо.

Максимізувати термін служби активів

Значно продовжити термін служби й підвищити загальну продуктивність обладнання за рахунок застосування сучасних інтелектуальних технологій (IoT, МR), що дають можливість легко планувати, прогнозувати і своєчасно виконувати профілактичне і коригуюче технічне обслуговування активів компанії.

Ефективно управляти складними ланцюгами поставок

Інтегрованість усіх процесів продажів і закупівель із логістикою, управлінням запасами, виробництвом, складом і перевезеннями, забезпечує повну прозорість складних ланцюжків поставок, а також дає необхідну гнучкість, що дозволяє перепланувати виробництво в режимі реального часу відповідно до динамічно мінливого попиту. Підвищити ефективність доставки продуктів і послуг та оптимізувати планування допоможе використання вбудованих інструментів прогнозної аналітики.

Приймайте усвідомлені рішення, реалізуйте будь-які сміливі інноваційні ідеї, ефективно керуйте бізнесом в умовах глобальної конкуренції та мінливих ринкових умов за допомогою Dynamics 365 Supply Chain Management.

Наша команда володіє глибокою бізнес-експертизою, галузевими та технічними знаннями та має багаторічний успішний досвід реалізації ERP-проектів на базі додатків: Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations (Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Supply Сhain Management) і попередніх версій системи (Microsoft Dynamics AX 2009, Microsoft Dynamics AX 2012).

Ми допоможемо вашому підприємству розробити на базі Мicrosoft Dynamics 365 – єдине, комплексне рішення, впровадження якого дасть поштовх розвитку бізнесу, підвищить прибутковість та інвестиційну привабливість компанії.

Якщо вам необхідна консультація нашого фахівця
Напишіть нам info@innoware.com
або зателефонуйте +38 044 490 22 20

Функціональні можливості Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management

Управління активами
Дозволяє ефективно управляти і виконувати завдання, пов'язані з експлуатацією та обслуговуванням різних типів обладнання: технологічного, інженерного, виробничого, транспортних засобів та ін. Підтримує практично всі види промисловості.
Управління собівартістю
Дає можливість працювати з оцінкою та обліком сировини, незакінчених товарів, готових виробів і засобів незавершеного виробництва. Це процес визначення, управління та звітності необхідний для складського обліку та обліку виробництва.
Управління запасами
Основна мета - забезпечити перебування товару в потрібному місці, в потрібній кількості, в потрібний час для задоволення запитів підприємства. Підтримує безперервність логістичних і технологічних процесів при мінімальному рівні витрат, пов'язаних з формуванням і управлінням різними видами запасів в рамках всього ланцюжка поставок.
Зведене планування
Дозволяє визначити і збалансувати потребу в сировині і виробничих потужностях для досягнення цілей компанії. Відповідає на питання: Яка сировина і виробничі потужності в даний час доступні? Яка сировина і виробничі потужності необхідні для завершення виробництва?
Управління закупівлями
Охоплює весь процес закупівлі, від виявлення потреби в тих чи інших продуктах і послугах до закупівлі продукту (послуги), його фактичного отримання, створення накладних та обробки платежів постачальникам. Процеси закупівель можна налаштувати відповідно до конкретних бізнес-потребами шляхом визначення політик і workflow-процесів закупівель.
Управління відомостями про продукти
Працює з ключовими характеристиками продукту, категоризацією і ідентифікаторами по всім юридичним особам, а також з конкретними конфігураціями продуктів для забезпечення їх відповідності бізнес-процесам компанії.
Управління виробництвом
Взаємопов'язані операції дають можливість найбільш оптимально вибудувати бізнес-процеси і повністю контролювати виробничий процес: від планування до відвантаження і сервісного обслуговування. Управління в реальному режимі часу допомагає відслідковувати хід виробництва, формувати точні терміни тієї чи іншої виробничої операції і оптимізувати витрати. В системі можна одночасно використовувати кілька стратегій виробництва, в тому числі конфігурація і збірку під замовлення, виробництво на склад, а також використовувати різні механізми управління виробничими операціями.
Управління транспортом
Дозволяє керувати транспортним парком компанії і послідовно вирішувати завдання: вибору транспорту, визначення місця і способу перевалки вантажів, формування маршрутів для виконання вхідних і вихідних замовлень, контролю та управління рухом транспорту в ході доставки товарів по всій логістичному ланцюжку.
Управління складом
Надає гнучкі можливості налаштування організації складу для оптимального використання площ зберігання, економії часу співробітників, а також для створення унікальних умов роботи з конкретною номенклатурою, якщо в цьому є така потреба. Має можливість підтримувати детальну багаторівневу топологію складу, яка дозволяє моментально визначати місцезнаходження номенклатури, розуміти кількість в наявності і вільний залишок. В результаті обмін інформацією між відділом закупівлі, складом і відділом продажів відбувається блискавично.
ЗАЛИШТЕ СВОЇ КОНТАКТНІ ДАНІ І МИ ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЄМО
Або зателефонуйте зараз
ЗАЛИШТЕ СВОЇ КОНТАКТНІ ДАНІ І МИ ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЄМО
Або зателефонуйте зараз