Microsoft Dynamics 365 Asset Management - Microsoft Dynamics 365 для управління бізнес-процесами

Microsoft Dynamics 365 Asset Management

Microsoft Dynamics 365 Asset Management

Microsoft Dynamics 365 Asset Management – розширений модуль, призначений для управління основними фондами (активами) підприємства, орієнтований на скорочення витрат на технічне обслуговування, ремонт і матеріально-технічне забезпечення без зниження рівня надійності.

Модуль допомагає досягти максимально можливого часу безвідмовної роботи активу, його ефективної експлуатації, і передбачуваності у використанні. Включає управління і обслуговування фізичних активів організації протягом всього життєвого циклу кожного з цих активів.

Активами можуть бути власні:
• будинки та споруди;
• транспортні засоби та будь-яка інша рухома техніка;
• виробниче обладнання;
• дорогий, використовуваний тривалий час інструмент або інвентар.

Також система дозволяє управляти орендованими активами або обладнанням клієнтів, якщо компанія займається його обслуговуванням.

Microsoft Dynamics 365 Asset Management є частиною рішення Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management легко інтегрується з іншими модулями, зокрема з Finance та ін.

Функціональність Microsoft Dynamics 365 Asset Management дозволяє вибудувати ефективний процес управління різними видами активів, що враховує їх місце розташування, конструкцію, режим роботи, рекомендовану виробником політику планового обслуговування, гарантійні умови, статистику аварійних ремонтів, а також інші витрати протягом усього життєвого циклу.

Дає можливість максимально продовжити термін служби активів, знизити витрати на обслуговування і час простою, підвищити ефективність планування.

Основні можливості Dynamics 365 Asset Management:

Відстеження. Передбачає ведення складнопідрядної класифікації активів на підставі ієрархії цінності.

Профілактичне обслуговування. Дозволяє управляти потребами в плановому технічному обслуговуванні активів, на основі рекомендацій виробника, тим самим дає можливість запобігти непередбаченим відмовам роботи обладнання. Дата планованого технічного обслуговування розраховується на основі параметрів із технічної документації виробника, введених у систему. Це дає можливість заздалегідь планувати витрати на технічне обслуговування. Дані збираються в календарі, який служить основою для робочого завдання, що керується розкладом. Коли обладнання або будь-який інший вид активу, потребує термінового аварійного ремонту, є можливість створювати спеціальні замовлення на роботу і вбудовувати їх у плановий графік.

Управління командою фахівців, які можуть виконувати окремі види робіт, що пов’язані з ремонтом або технічним обслуговуванням активів.

Ведення контрольних списків обслуговування, що містять перелік дій, які необхідно виконати співробітнику при виконанні ремонту або технічного обслуговування активу.

Прогноз споживання матеріалів і запчастин, які необхідні для проведення ремонтних робіт або технічного обслуговування активів. На підставі такого прогнозу може бути сформований план закупівель необхідної номенклатури.

Можливість роботи з модулем на різних пристроях, включаючи смартфони.

Графічне представлення плану виконання ремонтів і робіт з обслуговування активів (діаграма Ганта).

Управління робочими завданнями і планування експлуатації обладнання. Ґрунтується на цілому ряді параметрів, наприклад, таких як робоча потужність, критичність робочого завдання тощо.

Планування, контроль і аналіз витрат на технічне обслуговування активів.

Ключові показники ефективності (KPI), що надають низку аналітичних даних для вимірювання ефективності активу, дозволяють контролювати й оцінювати його ефективне використання.

Думаєте про те, як скоротити простої устаткування, бажаєте підвищити ефективність роботи обладнання?
Зателефонуйте нам: +38 044 490 22 20
або напишіть: erp@innoware.com

Історії успіху

Як з вами зв'язатися