Dynamics 365: міграція локальної СRM в хмару - Microsoft Dynamics 365 для управління бізнес-процесами

Dynamics 365: міграція локальної СRM в хмару

Глобальна криза, викликана світовою пандемією, викликала цілу низку запитань, пов’язаних не тільки з необхідністю швидкого створення віддалених робочих місць, а й з умінням, у найкоротші терміни оптимізувати процеси, адаптувавши їх до нових умов ведення бізнесу.

Підприємства, які на момент початку пандемії, перенесли свої CRM-системи в хмару, швидко впоралися з організацією віддаленої роботи персоналу і змогли в досить короткий період часу, практично без втрати продуктивності, перебудувати свої бізнес-процеси. Співробітники досить легко адаптувалися до віддаленої роботи завдяки підтримці безпечного та безперешкодного доступу через хмару до загальних даних і спільної комунікації.

Компанії, які занадто довго планували перехід у хмарне середовище, зіткнулися з жорстокою кризою «безперервності» бізнесу і, до сьогоднішнього дня, продовжують з нею боротися.

Деякі підприємства ще досі використовують локальні розгортання СRM-додатків Dynamics 365 Customer Engagement, традиційно вважаючи процес міграції в хмару складним і ризикованим з точки зору цілісності та безпеки даних, при цьому, не враховують той факт, що витрати на міграцію значно менші, ніж неможливість конкурувати з лідерами ринку.

Використання хмарних технологій сьогодні є найважливішим показником сучасності та інноваційності  бізнесу.

Перехід на хмарну версію Dynamics 365 Customer Engagement дозволить вашій компанії:

  • Підвищити безпеку, конфіденційність і надійність даних
    Усі дані зберігаються у безпечних сучасних центрах обробки даних компанії Microsoft і відповідно до угоди про рівень обслуговування (SLA), саме Майкрософт забезпечує 100% безперервність, надійність роботи і безпеку доступу до даних.
  • Забезпечити масштабованість і гнучкість
    Можливість швидко активувати і розгортати нових користувачів. Відсутність будь-яких обмежень за обсягом внесених даних. Час на підготовку інфраструктури (серверна / клієнтська частина) скорочується до декількох годин. Система може легко розвиватися синхронно з розвитком вашого бізнесу.
  • Значно скоротити витрати на підтримку інфраструктури
    Скорочення витрат на ІТ, за рахунок відсутності витрат на інфраструктуру та адміністрування. Процеси обслуговування ПО, наприклад: резервне копіювання, оновлення й виправлення, здійснюються автоматично, без участі ваших ІТ-фахівців.
  • Об’єднати всі дані вашої компанії
    Dynamics 365 інтегрує дані системи управління відносинами з клієнтами (СRM) із системою планування ресурсів підприємства (ERP), і надає до них доступ із знайомих для користувачів рішень, наприклад з Microsoft Office 365 і Microsoft Power BI.
  • Адаптувати вашу CRM до сучасних завдань бізнесу
    Унікальні потреби вашої компанії можна легко реалізувати за допомогою створення додатків із використанням Microsoft Power Platform.
  • Підвищити ефективність роботи ваших фахівців
    Всі дані розгорнуті та зберігаються у хмарі, інформація доступна з будь-якої точки світу на будь-якому пристрої та платформі (Windows, iOS, Android). Співробітники, які працюють віддалено, можуть у реальному часі ділитися інформацією один з одним, і в один клік отримувати всю історію комунікацій із клієнтом, передбачаючи запити, і пропонуючи найбільш вигідні умови роботи з ним.

Dynamics 365 Customer Engagement у хмарі – це:

  • Гнучке управління необмеженим простором для зберігання інформації, обсяг якого визначається поточними потребами бізнесу і необхідними робочими навантаженнями
  • Швидкість реакції системи забезпечується компанією-вендором Microsoft
  • Висока захищеність даних від технічних збоїв, людського фактору, спроб викрадення інформації
  • Відсутність необхідності в постійних інвестиціях у модернізацію, розширення, обслуговування систем зберігання даних і пов’язану з цим ІТ-інфраструктуру

Фахівці Innoware допоможуть вам обрати найбільш економічно вигідний варіант ліцензування, спроектують оптимальну архітектуру, запропонують ефективний, обґрунтований підхід до проекту міграції.

Проект міграції локальних додатків Dynamics 365 Customer Engagement у хмарні, складається із таких етапів:

  1. Аналіз

Фахівці Innoware вивчають налаштування локальної версії системи, визначають кількість модифікацій, оцінюють вплив оновлення на існуючі бізнес-процеси.

  1. Планування

На підставі проведеного аналізу розробляється план проекту, формується команда проекту, оцінюється вартість проекту.

  1. Перенесення даних

Команда проекту, чітко дотримуючись рекомендацій Microsoft, здійснює процедуру перенесення даних, включаючи оновлення елементів, налаштованих під індивідуальні запити замовника в локальній версії системи.

  1. Навчання користувачів

Після завершення процесу міграції фахівці Innoware проводять навчання користувачів замовника роботі з хмарної версією системи.

Заплануйте проект міграції локальної Dynamics 365 СRM у хмару та звертайтеся до наших спеціалістів за безкоштовною консультацією
Напишіть нам info@innoware.com
або зателефонуйте +38 044 490 22 20
Як з вами зв'язатися