Підтримка систем Microsoft Dynamics 365
Innoware здійснює підтримку Microsoft Dynamics 365 (Business Central (NAV) і Finance and Operations (AX) після впровадження, що дозволяє отримати максимум користі від системи управління підприємством і гнучко реагувати на зміни бізнес-процесів та бізнес-середовища.
Наші зусилля спрямовані на зниження сукупної вартості володіння системою для клієнтів, ми допомагаємо компаніям підтримувати систему в робочому стані та запобігати перервам у бізнес-діяльності.
Стандартний час реагування на запити ранжується в залежності від ступеня важливості та становить від 4-х до 16-ти годин.
Ми пропонуємо клієнтам декілька варіантів підтримки, які включають консультування через систему управління запитами, а також за допомогою телефонного зв’язку та електронного листування.
В залежності від потреб клієнта послуги з підтримки можуть бути сформовані індивідуально.
Пакет «Модулі для України»
Підтримка для підприємств, які використовують модулі для розрахунку зарплати, бухгалтерського та податкового обліку, розроблені компанією Innoware.
Пакет «Повна підтримка»
Підтримка з будь-яких питань по роботі з системою, вартість якої залежить від кількості звернень і розраховується на погодинній основі.
Пакет «Фіксований»
Підтримка протягом фіксованої кількості годин у місяць за фіксованою вартістю, які можуть використовуватись клієнтами для внесення змін до системи, створення і модифікацій звітів, навчання персоналу тощо.
Чим Innoware може бути корисним для вашого бізнесу?
Напишіть нам info@innoware.com або зателефонуйте +38 044 490 22 20Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені
Історії успіху впроваждення Microsoft Dynamics 365
Previous image
Next image