Microsoft Dynamics 365 Marketing

Microsoft Dynamics 365 Marketing – рішення, що призначене для автоматизації процесу лідогенераціі. Дає можливість команді з маркетингу легко знаходити, кваліфікувати і розвивати потенційних клієнтів, вибудовуючи і персоналізуючи підхід до кожного з них, і передаючи до відділу продажів лояльних, потенційно готових до покупки клієнтів.

Dynamics 365 Marketing має загальну, інтегровану з Dynamics 365 Sales платформу, завдяки чому відділи маркетингу і продажів можуть використовувати єдині дані про клієнтів, мають можливість переглядати і аналізувати всю інформацію про комунікації з ними, спільно розробляти маркетингові активності, аналізувати ефективність дій, що призводять до продажів і як наслідок, отримувати більшу кількість клієнтів.

Впровадження Dynamics 365 Marketing дає можливість:

Вибудовувати довгострокові персоналізовані відносини з клієнтами
Рішення дозволяє відділу маркетингу знаходити і залучати більше нових потенційних клієнтів, за рахунок омніканального підходу до взаємодії з ринком. Безшовна інтеграція з процесами цифрової телефонії, чат-ботів, соціальними мережами, різноманітними продуктовими та клієнтськими порталами, корпоративними сайтами дозволяє легко кваліфікувати потенційних клієнтів, вибудовувати з ними нерозривну комунікацію, передбачати їх очікування, і значно підвищити рівень конверсії потенційних клієнтів у реальних замовників.

Отримувати інформацію в реальному часі
Завдяки вбудованій, зведеній аналітиці продажів і маркетингу, система дозволяє приймати рішення, засновані на даних, отриманих в реальному часі. Аналітичні звіти для аналізу ефективності маркетингових заходів, інтуїтивно зрозумілі, а наочні панелі моніторингу, які відстежують дії, продуктивність і результати відділу маркетингу дозволяють топ-менеджерам компанії приймати зважені, аргументовані, засновані на даних, управлінські рішення.

Легко масштабувати і адаптувати бізнес до нових реалій
Гнучка, інноваційна сучасна платформа, дозволяє легко налаштовувати, і розширювати географію продажів, підключати до роботи в системі нових співробітників, нові команди, нові офіси і країни, додавати будь-які маркетингові канали, при необхідності інтегрувати рішення з іншими системами, легко створювати і розгортати мобільні та веб-додатки в будь-якій частині світу.

Значно підвищити коефіцієнт конверсії
Узгоджена робота відділу маркетингу і продажів, забезпечує безперешкодний обмін інформацією та даними, допомагає виділити найбільш потенційно перспективні канали та інструменти комунікацій з ринком. Це призводить до підвищення коефіцієнту конверсії, дозволяє створити ефективну воронку продажів, виділити серед всіх лідів, найбільш «гарячих», і в першу чергу, працювати з ними, підтримуючи інших потенційних клієнтів у стані активного очікування.

Наталя Червона, Керівник департаменту Палати з розвитку бізнесу:
«Компанія Innoware проявила себе, як надійний партнер у реалізації поставлених завдань із підтримки і розвитку нашої СRM-системи. Обробка заявок на виконання робіт здійснюється із використанням Сервіс Деск, що дозволяє нам, як Замовнику, бачити поточний статус, планові терміни рішення і повну історію роботи за кожною заявкою. Innoware – справді компетентний і кваліфікований партнер, який забезпечує надійність роботи нашої СRM, і ми плануємо і надалі співпрацювати з командою Innoware щодо підтримки та подальшого розвитку системи».

Докладніше

Знаходьте і кваліфікуйте потенційних клієнтів, будуйте ділові відносини і створюйте нові можливості за допомогою рішення Microsoft Dynamics 365 Marketing.

Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені

З питань впровадження системи, замовлення презентації, розрахунку вартості для вашої компанії, звертайтеся
Напишіть нам info@innoware.com
або зателефонуйте +38 044 490 22 20

Історії успіху впроваждення Microsoft Dynamics 365

Українська локалізація ERP системи Microsoft Dynamics 365 Business Central