Впровадження Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement в Американській торговельній палаті в Україні
Американська торговельна палата в Україні (American Chamber of Commerce in Ukraine), успішно використовує хмарну платформу Місrosoft Dynamics 365 Customer Engagement (Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Marketіng), яка дозволяє повністю автоматизувати роботу з клієнтами і дає можливість ефективно співпрацювати з кожним із них. Реалізацію проекту виконала компанія Innoware – Золотий партнер Майкрософт.
На початку 2019 року команда Палати зіткнулася із необхідністю підвищення ефективності та якості роботи з клієнтами, кількість яких збільшилася, і відповідно, в рази зросло навантаження на СRM-систему.
Для забезпечення коректної роботи використовуваного на той момент СRM-додатка Microsoft Dynamics 365 Sales, керівництвом Палати у травні 2019 року, було прийнято рішення залучити до підтримки і супроводу СRM-системи компанію Innoware.
На етапі аналізу, з’ясувалося, що у команди Палати є низка завдань, пов’язаних із необхідністю сегментування клієнтів, автоматизацією та поліпшенням роботи з організації та проведення заходів, включаючи розсилки електронної пошти тощо. Для їх вирішення фахівцями Innoware було розгорнуто модуль Dynamics 365 Marketing, який має загальну платформу з Dynamics 365 Sales.
Сьогодні, департамент розвитку бізнесу Палати може використовувати єдині дані про клієнтів і партнерів, має можливість переглядати і аналізувати всю інформацію про комунікації з ними, спільно розробляти комунікаційні активності, аналізувати ефективність дій, будувати персоналізовані шляхи клієнтів, та, внаслідок отримувати ще більшу кількість клієнтів і партнерів.
Фахівцями Innoware були досягнуті такі результати:
- стабілізована робота СRM-додатків Dynamics 365;
- доопрацьована і вдосконалена функціональність системи, зокрема: оптимізовано процес роботи з новими та існуючими клієнтами і партнерами;
- налаштовано звіти Power ВІ, за допомогою яких керівництво Американської торговельної палати в Україні отримало можливість аналізувати продуктивність і прибутковість у режимі реального часу;
- СRM-система інтегрована з корпоративним веб-сайтом.
Сьогодні, спеціалісти компанії Innowarе надають Американській торговельній палаті в Україні послуги з підтримки всього налаштованого функціоналу CRM-додатків: Dynamics 365 Sales і Dynamics 365 Marketing.
Наталія Червона, Керівник департаменту Палати з розвитку бізнесу:
«Компанія Innoware проявила себе, як надійний партнер у реалізації поставлених завдань із підтримки і розвитку нашої СRM-системи. Обробка заявок на виконання робіт здійснюється із використанням Сервіс Деск, що дозволяє нам, як Замовнику, бачити поточний статус, планові терміни рішення і повну історію роботи за кожною заявкою. Innoware – справді компетентний і кваліфікований партнер, який забезпечує надійність роботи нашої СRM, і ми плануємо і надалі співпрацювати з командою Innoware щодо підтримки та подальшого розвитку системи».