Впровадження Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement в Американській торговельній палаті в Україні

Американська торговельна палата в Україні (American Chamber of Commerce in Ukraine), успішно використовує хмарну платформу Місrosoft Dynamics 365 Customer Engagement (Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Marketіng), яка дозволяє повністю автоматизувати роботу з клієнтами і дає можливість ефективно співпрацювати з кожним із них. Реалізацію проекту виконала компанія Innoware – Золотий партнер Майкрософт.

На початку 2019 року команда Палати зіткнулася із необхідністю підвищення ефективності та якості роботи з клієнтами, кількість яких збільшилася, і відповідно, в рази зросло навантаження на СRM-систему.

Для забезпечення коректної роботи використовуваного на той момент СRM-додатка Microsoft Dynamics 365 Sales, керівництвом Палати у травні 2019 року, було прийнято рішення залучити до підтримки і супроводу СRM-системи компанію Innoware.

На етапі аналізу, з’ясувалося, що у команди Палати є низка завдань, пов’язаних із необхідністю сегментування клієнтів, автоматизацією та поліпшенням роботи з організації та проведення заходів, включаючи розсилки електронної пошти тощо. Для їх вирішення фахівцями Innoware було розгорнуто модуль Dynamics 365 Marketing, який має загальну платформу з Dynamics 365 Sales.

Сьогодні, департамент розвитку бізнесу Палати може використовувати єдині дані про клієнтів і партнерів, має можливість переглядати і аналізувати всю інформацію про комунікації з ними, спільно розробляти комунікаційні активності, аналізувати ефективність дій, будувати персоналізовані шляхи клієнтів, та, внаслідок отримувати ще більшу кількість клієнтів і партнерів.

Фахівцями Innoware були досягнуті такі результати:

  • стабілізована робота СRM-додатків Dynamics 365;
  • доопрацьована і вдосконалена функціональність системи, зокрема: оптимізовано процес роботи з новими та існуючими клієнтами і партнерами;
  • налаштовано звіти Power ВІ, за допомогою яких керівництво Американської торговельної палати в Україні отримало можливість аналізувати продуктивність і прибутковість у режимі реального часу;
  • СRM-система інтегрована з корпоративним веб-сайтом.

Сьогодні, спеціалісти компанії Innowarе надають Американській торговельній палаті в Україні послуги з підтримки всього налаштованого функціоналу CRM-додатків: Dynamics 365 Sales і Dynamics 365 Marketing.

Наталія Червона, Керівник департаменту Палати з розвитку бізнесу:
«Компанія Innoware проявила себе, як надійний партнер у реалізації поставлених завдань із підтримки і розвитку нашої СRM-системи. Обробка заявок на виконання робіт здійснюється із використанням Сервіс Деск, що дозволяє нам, як Замовнику, бачити поточний статус, планові терміни рішення і повну історію роботи за кожною заявкою. Innoware – справді компетентний і кваліфікований партнер, який забезпечує надійність роботи нашої СRM, і ми плануємо і надалі співпрацювати з командою Innoware щодо підтримки та подальшого розвитку системи».

Чим Innoware може бути корисним для вашого бізнесу?
Напишіть нам info@innoware.com або зателефонуйте +38 044 490 22 20
Відправити запит

Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені

microsoft-solutions-partner-light
Innoware – надійний партнер із впровадження сучасних технологій для управління підприємствами. Інформаційні системи, ERP і CRM, для управління бізнес-процесами, хмарні рішення AZURE. Microsoft 365 для компаній, впровадження і підтримка Microsoft Dynamics 365

Контакти

Україна, 04116, м. Київ
вул. Шолуденка, 3, офіс 204 (БЦ “Кубік”)
Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
АЛЬТЕРНАТИВА ТА ЗАМІНА 1С
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Certified iso/iec 27001