Впровадження Microsoft Dynamics 365 Portals у групі компаній ELCORE GROUP
У групі компаній Elcorе Group успішно впроваджено Портал самообслуговування партнерів, розроблений на базі Microsoft Dynamics 365 Portals (Microsoft Power Apps Portals).
Elcore Group – міжнародний IT дистрибутор. Офіси холдингу розташовані в Україні, Молдові, Грузії, Узбекистані, Казахстані, Вірменії та інших країнах.
Впровадження Microsoft Dynamics 365 Portals – не перший проект, виконаний Innowаrе спільно з Elcore Group. Успішне співробітництво між компаніями триває вже більше п’яти років. Протягом цього періоду фахівці Innowаre реалізували декілька проектів. На початку 2016 року в групі компаній Elcore Group було впроваджено ERP-систему Microsoft Dynamics AX 2012, наступним етапом стало впровадження CRM системи Microsoft Dynamics 365 Sales, за допомогою якої зараз відбувається управління продажами та сервісним обслуговуванням. Сьогодні, холдинг Elcore Group продовжує активно розвивати свій бізнес, а також об’єднувати свої бізнес-процеси в єдину високотехнологічну середу, доповнюючи її новими рішеннями Microsoft Dynamics 365.
Передумови
Впровадження Microsoft Dynamics 365 Portals стало логічним продовженням розвитку бізнесу холдингу, орієнтованого на формування прозорої та ефективної співпраці зі своїми партнерами. Основна мета впровадження Порталу – вихід на новий, сучасний рівень комунікації, при якій партнери в режимі 24/7 мають доступ до сервісів Elcore Group і можуть оперативно приймати рішення та інформувати своїх клієнтів про поточний статус замовлень.
Рішення
Впроваджена функціональність
- Історія замовлень і розрахунків
- Прайс-листи, включаючи партнерські знижки і ціни
- Рахунки на передоплату
- Нарахування балів лояльності
- Гарантійне обслуговування
- Фото та опис товарів
- Інтеграція із Zoomos
Результат
Впровадження Dynamics 365 Portals розширило присутність Elcore Group у мережі. Завдяки синергії Microsoft Dynamics 365 Portals із сучасними ERP і CRM системами (MS Dynamics AX 2012, MS Dynamics 365 Sales), сьогодні, зайшовши в особистий кабінет на Порталі самообслуговування Dynamics 365 Portals, партнери Elcore Group можуть бачити всю інформацію, необхідну для продуктивної та комфортної роботи, зокрема: історію замовлень і взаєморозрахунків, прайс-листи, включаючи партнерські знижки та ціни, рахунки на оплату тощо. Вся інформація доступна в розрізі дат, інвойсів, продуктів, номерів замовлень тощо. Ґрунтуючись на всіх цих даних, будь-який партнер Elcore Group може в будь-який момент дня і ночі самостійно сформувати нове замовлення і відстежити статус існуючого, а також при необхідності подати звернення до відділу сервісного обслуговування Elсorе Group.
Також у рамках проекту була виконана інтеграція Dynamics 365 Portals із системою ZOOMOS, що поставляє деталізовану інформацію про товари (атрибути, описи, фотографії) для їх розміщення на Порталі.
За словами Євгена Морозова, заступника директора зі стратегічного розвитку Elcore Group: «Використання Microsoft Dynamics 365 Portals дозволяє нашим партнерам бути більш незалежними, робить роботу з нами, як з постачальником, більш сучасною і зручною. Після впровадження Порталу наші партнери мають можливість самостійно управляти своїми замовленнями, планувати свою діяльність і приймати якісні та швидкі рішення, ґрунтуючись на прозорості всіх даних».
Сьогодні, Elcore Group, продовжує активно розвивати свій бізнес. Інтеграція усіх процесів в єдиному середовищі дозволяє топ-менеджерам холдингу ефективно управляти компанією, своєчасно приймати стратегічно важливі рішення, на підставі якісних, отриманих в режимі реального часу, даних.