Підтримка систем Microsoft Dynamics 365

Поддержка систем Microsoft Dynamics 365

Innoware здійснює підтримку Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) і Finance and Operations (AX) після впровадження, що дозволяє отримати максимум користі від системи управління підприємством і гнучко реагувати на зміни бізнес-процесів та бізнес-середовища.

Наші зусилля спрямовані на зниження сукупної вартості володіння системою для клієнтів, ми допомагаємо компаніям підтримувати систему в робочому стані та запобігати перервам у бізнес-діяльності.

Стандартний час реагування на запити ранжується в залежності від ступеня важливості та становить від 4-х до 16-ти годин.

Ми пропонуємо клієнтам декілька варіантів підтримки, які включають консультування через систему управління запитами, а також за допомогою телефонного зв’язку та електронного листування.

В залежності від потреб клієнта послуги з підтримки можуть бути сформовані індивідуально.

Пакет «Модулі для України»
Пакет «Модулі для України»
Підтримка для підприємств, які використовують модулі для розрахунку зарплати, бухгалтерського та податкового обліку, розроблені компанією Innoware.
Пакет «Повна підтримка»
Пакет «Повна підтримка»
Підтримка з будь-яких питань по роботі з системою, вартість якої залежить від кількості звернень і розраховується на погодинній основі.
Пакет «Фіксований»
Пакет «Фіксований»
Підтримка протягом фіксованої кількості годин у місяць за фіксованою вартістю, які можуть використовуватись клієнтами для внесення змін до системи, створення і модифікацій звітів, навчання персоналу тощо.
Чим Innoware може бути корисним для вашого бізнесу?
Напишіть нам info@innoware.com або зателефонуйте +38 044 490 22 20

Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені

Історії успіху впроваждення Microsoft Dynamics 365

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!