Підтримка систем Microsoft Dynamics 365
Innoware здійснює підтримку Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) і Finance and Operations (AX) після впровадження, що дозволяє отримати максимум користі від системи управління підприємством і гнучко реагувати на зміни бізнес-процесів та бізнес-середовища.
Наші зусилля спрямовані на зниження сукупної вартості володіння системою для клієнтів, ми допомагаємо компаніям підтримувати систему в робочому стані та запобігати перервам у бізнес-діяльності.
Стандартний час реагування на запити ранжується в залежності від ступеня важливості та становить від 4-х до 16-ти годин.
Ми пропонуємо клієнтам декілька варіантів підтримки, які включають консультування через систему управління запитами, а також за допомогою телефонного зв’язку та електронного листування.
В залежності від потреб клієнта послуги з підтримки можуть бути сформовані індивідуально.