Впровадження Microsoft Dynamics 365 Sales в
Innovations Development Lab
Innovations Development Lab (InDevLab) — це ІТ і R&D центр, який спеціалізується на розробці нових ІТ-рішень і кібербезпеки для середнього та великого бізнесу. Компанія працює на ринках СНД, Європи і США, головний офіс знаходиться у Києві.
Всього за декілька років компанія виросла з невеликої команди професіоналів — у лідера ринку, і в 2020 році перед керівництвом InDevLab, гостро постало питання необхідності автоматизації управління продажами, з подальшим вибудовуванням прозорої, централізованої системи комунікації з клієнтами.
Для вирішення цього завдання, була обрана потужна сучасна платформа — Microsoft Dynamics 365 Sales, яка повністю відповідала поставленим вимогам і в базовій функціональності вже включала в себе класичний процес продажів.
Для забезпечення одного з найважливіших вимог проекту, а саме: необхідність швидкого запуску системи в експлуатацію — було прийнято рішення сконцентруватися на впровадженні базового функціоналу Microsoft Dynamics 365 Sales і мінімізувати можливі доробки.
Старт проекту відбувся у вересні 2020 року, а вже в листопаді 2020 року фахівці замовника працювали в додатку Dynamics 365 Sales.
Сьогодні, команда InDevLab має зручний, гнучкий, сучасний інструмент управління продажами, в якому консолідована вся інформація про потенційних та існуючих клієнтів, відображається повна й прозора історія роботи по кожному з них, ведеться облік активностей, відстежується ефективність роботи менеджера, оптимізовано процес підписання договорів, контролюється передача замовлень у відділ реалізації.
Дмитро Ганжело,
CEO at InDevLab
«При виборі рішення, нам були вкрай важливі такі показники як: сучасність і гнучкість платформи, відкритість для інтеграції, можливість масштабування і швидкий запуск системи в експлуатацію. Адаптація наших фахівців до роботи в Dynamics 365 Sales і до функціональності системи відбулася досить легко, рішення виявилося доволі ергономічним і зручним для користувачів. Із впровадженним Dynamics 365 значно спростилася взаємодія з клієнтами: ми набагато швидше та ефективніше реагуємо на їхні звернення, що допомагає нам підтримувати високий рівень сервісу та постійно підвищувати задоволеність клієнтів від співпраці з нашою компанією».