Рішення для управління ресторанами і готелями

Рішення для централізованого управління рестораном або мережею ресторанів, визнане такими провідними світовими компаніями, як Subway, PizzaHut, Hard Rock Cafe, KFC, Radisson Blu Hotels & Resorts і іншими.

Рішення охоплює всі бізнес-процеси ресторану – від прийняття замовлення (в ресторані, онлайн, з мобільного пристрою або по телефону) до розрахунків з клієнтом, управління запасами, фінансами, бухгалтерський облік, комплексний аналіз результатів діяльності.

Рішення дозволяє ефективніше використовувати наявні ресурси (як людські, так і матеріальні) і оптимізувати витрати, завдяки використанню єдиної системи, яка охоплює весь бізнес.

Переваги Microsoft Dynamics ERP для управління ресторанами і готелями
Масштабованість при розвитку мережі закладів
Інтеграція з торгівельним обладнанням
Сприяє оптимізації витрат і запасів
Нейтралізація шахрайства серед робітників
Сприяє підвищенню лояльності клієнтів
Платформа Microsoft Dynamics
Можливість роботи з мобільних пристроїв
Можливість розташування у хмарі
Хочете дізнатися більше про можливості цього рішення
Напишіть нам info@innoware.com
або зателефонуйте +38 044 490 22 20

Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені

Функціональні можливості Microsoft Dynamics ERP для управління ресторанами і готелями
Розрахунково-касове обслуговування
Підтримує різні типи платежів, враховує знижки і спеціальні пропозиції, дозволяє враховувати зміну стандартної рецептури за бажанням клієнта.
Ресторан
Ефективне і швидке управління замовленнями і столиками завдяки передачі замовлень безпосередньо з терміналу на кухню у послідовності, що враховує побажання клієнта. Система враховує розташування столиків, реєструє резервування, наявність оплати.
Кол-центр
Управління прийомом замовлень через кол-центр, відслідковування стану замовлення, доставки та оплати. Інтеграція з АТС.
Кухня
Система дозволяє зберігати рецепти та модифікувати їх, відображати замовлення у потрібній зоні кухні і готувати страви у правильному порядку. Готовність замовлення відображатиметься на POS-терміналі в режимі реального часу.
Ціноутворення
Централізоване гнучке налаштування цін у ресторані або в усій мережі з урахуванням низки параметрів (у тому числі акцій, знижок, конкурентного середовища тощо)
Запаси
Відстеження рівня запасів у режимі реального часу, замовлення тільки потрібних інгредієнтів, що сприяє зниженню рівня відходів і, відповідно, оптимізації витрат.
Програми лояльності
Гнучке налаштування програм лояльності, різноманітних пропозицій на основі сегментації клієнтів та історії замовлень, надаючи унікальний сервіс.
Персонал
Планування робочих годин співробітників (графіків, змін) і аналіз ефективності загрузки персоналу. Інтеграція із пропускною системою та автоматичне створення табелю обліку робочого часу.
Аналітика
Комплексна аналітика актуальних бізнес-даних за різноманітними параметрами. Наприклад, відстеження найбільш популярних страв, пікового часу відвідування (протягом дня, тижня або іншого періоду часу).
Синхронізація
Гнучке налаштування синхронізації транзакцій між ресторанами і головним офісом дозволяє отримувати завжди актуальні дані про продажі, необхідність поповнення запасів тощо. Можливість побудувати незалежну архітектуру роботи ланцюжка «центральний офіс-ресторан-каса», коли каса може обслуговувати клієнта навіть за відсутності інтернет зв’язку.

Історії успіху впроваждення Microsoft Dynamics 365

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!