Dynamics 365: міграція локальної СRM в хмару
Глобальна криза, викликана світовою пандемією, викликала цілу низку запитань, пов’язаних не тільки з необхідністю швидкого створення віддалених робочих місць, а й з умінням, у найкоротші терміни оптимізувати процеси, адаптувавши їх до нових умов ведення бізнесу.
Підприємства, які на момент початку пандемії, перенесли свої CRM-системи в хмару, швидко впоралися з організацією віддаленої роботи персоналу і змогли в досить короткий період часу, практично без втрати продуктивності, перебудувати свої бізнес-процеси. Співробітники досить легко адаптувалися до віддаленої роботи завдяки підтримці безпечного та безперешкодного доступу через хмару до загальних даних і спільної комунікації.
Компанії, які занадто довго планували перехід у хмарне середовище, зіткнулися з жорстокою кризою «безперервності» бізнесу і, до сьогоднішнього дня, продовжують з нею боротися.
Деякі підприємства ще досі використовують локальні розгортання СRM-додатків Dynamics 365 Customer Engagement, традиційно вважаючи процес міграції в хмару складним і ризикованим з точки зору цілісності та безпеки даних, при цьому, не враховують той факт, що витрати на міграцію значно менші, ніж неможливість конкурувати з лідерами ринку.
Використання хмарних технологій сьогодні є найважливішим показником сучасності та інноваційності бізнесу.
Перехід на хмарну версію Dynamics 365 Customer Engagement дозволить вашій компанії:
- Підвищити безпеку, конфіденційність і надійність даних
Усі дані зберігаються у безпечних сучасних центрах обробки даних компанії Microsoft і відповідно до угоди про рівень обслуговування (SLA), саме Майкрософт забезпечує 100% безперервність, надійність роботи і безпеку доступу до даних. - Забезпечити масштабованість і гнучкість
Можливість швидко активувати і розгортати нових користувачів. Відсутність будь-яких обмежень за обсягом внесених даних. Час на підготовку інфраструктури (серверна / клієнтська частина) скорочується до декількох годин. Система може легко розвиватися синхронно з розвитком вашого бізнесу. - Значно скоротити витрати на підтримку інфраструктури
Скорочення витрат на ІТ, за рахунок відсутності витрат на інфраструктуру та адміністрування. Процеси обслуговування ПО, наприклад: резервне копіювання, оновлення й виправлення, здійснюються автоматично, без участі ваших ІТ-фахівців. - Об’єднати всі дані вашої компанії
Dynamics 365 інтегрує дані системи управління відносинами з клієнтами (СRM) із системою планування ресурсів підприємства (ERP), і надає до них доступ із знайомих для користувачів рішень, наприклад з Microsoft Office 365 і Microsoft Power BI. - Адаптувати вашу CRM до сучасних завдань бізнесу
Унікальні потреби вашої компанії можна легко реалізувати за допомогою створення додатків із використанням Microsoft Power Platform. - Підвищити ефективність роботи ваших фахівців
Всі дані розгорнуті та зберігаються у хмарі, інформація доступна з будь-якої точки світу на будь-якому пристрої та платформі (Windows, iOS, Android). Співробітники, які працюють віддалено, можуть у реальному часі ділитися інформацією один з одним, і в один клік отримувати всю історію комунікацій із клієнтом, передбачаючи запити, і пропонуючи найбільш вигідні умови роботи з ним.
Dynamics 365 Customer Engagement у хмарі – це:
- Гнучке управління необмеженим простором для зберігання інформації, обсяг якого визначається поточними потребами бізнесу і необхідними робочими навантаженнями
- Швидкість реакції системи забезпечується компанією-вендором Microsoft
- Висока захищеність даних від технічних збоїв, людського фактору, спроб викрадення інформації
- Відсутність необхідності в постійних інвестиціях у модернізацію, розширення, обслуговування систем зберігання даних і пов’язану з цим ІТ-інфраструктуру
Фахівці Innoware допоможуть вам обрати найбільш економічно вигідний варіант ліцензування, спроектують оптимальну архітектуру, запропонують ефективний, обґрунтований підхід до проекту міграції.
Проект міграції локальних додатків Dynamics 365 Customer Engagement у хмарні, складається із таких етапів:
- Аналіз
Фахівці Innoware вивчають налаштування локальної версії системи, визначають кількість модифікацій, оцінюють вплив оновлення на існуючі бізнес-процеси.
- Планування
На підставі проведеного аналізу розробляється план проекту, формується команда проекту, оцінюється вартість проекту.
- Перенесення даних
Команда проекту, чітко дотримуючись рекомендацій Microsoft, здійснює процедуру перенесення даних, включаючи оновлення елементів, налаштованих під індивідуальні запити замовника в локальній версії системи.
- Навчання користувачів
Після завершення процесу міграції фахівці Innoware проводять навчання користувачів замовника роботі з хмарної версією системи.
Заплануйте проект міграції локальної Dynamics 365 СRM у хмару та звертайтеся до наших спеціалістів за безкоштовною консультацією
Напишіть нам info@innoware.comабо зателефонуйте +38 044 490 22 20