Innoware Microsoft Solutions Partner

EN UA

Бухгалтерський і податковий облік для України

Innoware є розробником спеціалізованого рішення на базі Microsoft Dynamics 365 Business Central для ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до вимог українського законодавства. Це дозволяє здійснювати управління підприємством у єдиній ERP системі.

Основні функціональні можливості для ведення бухгалтерського і податкового обліку

  • Облік згідно з П(С)БО та МСФЗ
  • Підтримка мультивалютного обліку
  • Можливість налаштування безлічі кількості фінансових рахунків, аналітичних вимірів, процесів затвердження та черг завдань
  • Підтримка процедури закриття періоду, розподіл витрат, розрахунок валютних курсових різниць і формування фінансових результатів відповідно до вимог законодавства України
  • Можливість використання можливостей штучного інтелекту Copilot
  • Можливість інтеграції з іншими продуктами Microsoft і не тільки (Power BI, Power Automate, Outlook, тощо)
Функціональні модулі

Необоротні активи

  • Підтримка обліку основних засобів відповідно до чинних норм бухгалтерського та податкового обліку України. Можливе також і ведення управлінського обліку основних засобів.
  • Можливість відображення введення в експлуатацію ОЗ через Акт введення в експлуатацію ОЗ, зміни місця розташування та/чи матеріально відповідальної особи через Акт переміщення ОЗ, інвентаризації через Акт інвентаризації ОЗ, списання основних засобів через Акт списання ОЗ, можливість відображення модернізації, нарахування амортизації, та інших видів операцій.
  • Можливість формування регламентованих та інших друкованих форм: Акт приймання-передачі ОЗ (ОЗ-1), Акту списання ОЗ (ОЗ-3), Інвентаризаційного опис (ІНВ-1), Акту модернізації та детальної відомості по ОЗ.

Запаси та склад

  • Управління товарами, одиницями виміру та складами. Можливість ведення товарів-замінників.
  • Облік товарів за партіями та серійними номерами, коміркове зберігання.
  • Можливість переоцінки, рекласифікація товарів та переміщення їх між складами.
  • Відображення товарних витрат та їх рознесення для формування собівартості.
  • Визначення спеціальних цін та знижок для товарів.
  • Підтримка процесу збірки товарів (створення з декількох товарів новий інший товар).
  • Інвентаризація, списання та оприбуткування товару. Можливість формування відповідних друкованих форм: Інвентаризаційний опис та Акт контрольної перевірки, Акт списання ТМЦ, Акт списання МБП (МШ-8).

Грошові кошти

  • Облік касових, банківських операцій, купівля-продаж валюти, мультивалютні платежі та прогнозування руху грошових коштів. платіжний календар.
  • Можливість налаштування сервісу для автоматичного імпорту курсів валют.
  • Можливість імпорту банківських виписок, співставлення платежів із додатковим пошуком контрагентів за ЄДРПОУ та ІПН та експорту платіжних доручень.
  • Вивірка банківських рахунків – співставлення операцій, проведених по банку, та їхнього відображення в системі.

Закупівля та облік розрахунків із контрагентами

  • Ведення постачальників, договорів та їх використання через всю функціональність системи.
  • Формування та контроль бюджетів закупівлі.
  • Підтримка та управління цінами та знижками.
  • Можливість відображення повного циклу закупівлі через різні види документів – від пропозиції, різного виду замовлень і до облікованого рахунку.
  • Облік повернень та коригувань – фіксація бухгалтерського сліду.
  • Автоматичний розрахунок і облік курсових різниць. Можливість контролю наявності товару та автоматичних політик поповнення.
  • Можливість контролю наявності товару та автоматичних політик поповнення, планування закупівель.
  • Можливість відображення вантажно митної декларації (ВМД).
  • Контроль кредиторської заборгованості та формування Актів звіряння взаєморозрахунків з постачальником.

Продаж та облік розрахунків із контрагентами

  • Ведення клієнтів, договорів та їх використання через всю функціональність системи.
  • Підтримка та управління цінами та знижками.
  • Формування та контроль бюджетів продажу.
  • Можливість відображення повного циклу продажу через різні види документів – від пропозиції, різного виду замовлень і до облікованого рахунку.
  • Гнучке керування відвантаженням та виставленням рахунку – можливе у декілька етапів.
  • Облік повернень та коригувань – фіксація бухгалтерського сліду.
  • Автоматичний розрахунок і облік курсових різниць.
  • Можливість контролю наявності товару та автоматичних політик поповнення.
  • Контроль дебіторської заборгованості та формування Актів звіряння взаєморозрахунків з клієнтом.

Розрахунки з іншими контрагентами

  • Облік розрахунків з іншими контрагентами, у тому числі з підзвітними особами.
  • Можливість формування друкованої форми Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт.

Податковий облік

  • Створення податкових накладних і Додатку 2 до податкових накладних для продажу та закупівлі вручну.
  • Автоматичне створення податкових накладних продажу за правилом першої події.
  • Застосування податкових накладних до вихідних документів від постачальника.
  • Інтеграція з М.Е.Doc в частині імпорту та експорт податкових накладних та Додатку 2 до податкових накладних.
  • Створення реєстру виданих та отриманих накладних з ПДВ та податкової декларації з ПДВ.
  • Підтримка та закриття ПДВ періодів.

Бюджетування

  • Формування різних видів бюджетів із можливістю вказання додаткових аналітик чи центрів, об’єктів витрат.
  • Копіювання бюджетів, підтримка різних версій та сценаріїв (наявність коефіцієнта для автоматичного розрахунку).
  • Можливість імпорту та експорт бюджетів із Excel.
  • Порівняння бюджетів із фактичними даними.

Управління проєктами

  • Можливість планування, відслідковування проєктів та ресурсів.
  • Наскрізний облік доходів і витрат у розрізі проєктів, автоматизація виставлення рахунків по проєктам, аналіз відхилень план-факт.

Виробництво

  • Можливість формування виробничих маршрутів, управління специфікаціями, машинами та робочими центрами.
  • Планування виробництва, формування виробничих замовлень та розрахунок виробничої собівартості.

Сервісне обслуговування

  • Планування та керування обслуговуванням, сервісними контрактами.
  • Призначення ресурсів, планування часу виконання сервісних робіт.
  • Автоматичне формування рахунків за виконані сервісні послуги.
  • Ведення історії обслуговування.

Міжфірмовий облік та консолідація фінансових даних

  • Можливість гнучкої підтримки обліку операцій між компаніями із різними обліковими валютами, планами рахунків, аналітиками, довідниковою інформацію (наприклад, різні коди товарів).
  • Автоматичне відображення «дзеркальних» документів (наприклад, купівля-продаж) чи з додатковим погодженням.
  • Гнучка підтримка консолідації фінансових даних компаній із різними обліковими валютами, планами рахунків, аналітиками.
  • Можливість консолідації фінансових даних компаній не лише в межах одного середовища, а навіть із інших баз даних.
  • Автоматичний перерахунок у валюту консолідації.
  • Можливість виключення внутрішньогрупових операцій із консолідації.
  • Формування консолідованої звітності.

Звітність

  • Формування управлінської, бухгалтерської та регламентованої фінансової звітності.
  • Можливість використання «конструктору» для формування різноманітних звітів.
  • Формування різного виду обігових відомостей (по товарам, ОЗ, клієнтам, постачальникам та банкам), аналізу рахунку.
  • Формування фінансової кореспонденції.
  • Регламентовані форми Ф1-Ф4, для малого підприємства, інтеграція з M.E.Doc.

Рішення є доступними для учасників глобальної хмарної екосистеми Microsoft на платформі appsource.microsoft.com: 

Щоб отримати консультацію стосовно впровадження та можливостей спеціалізованого рішення на базі Microsoft Dynamics 365 Business Central для ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до вимог українського законодавства саме для вашої компанії?
Звертайтеся, будь ласка, за тел: +38 044 490 22 20 або на erp@innoware.com

Виберіть функціональності у яких ви зацікавлені

Історії успіху впроваждення Microsoft Dynamics 365

microsoft-solutions-partner-light
Innoware – надійний партнер із впровадження сучасних технологій для управління підприємствами. Інформаційні системи, ERP і CRM, для управління бізнес-процесами, хмарні рішення AZURE. Microsoft 365 для компаній, впровадження і підтримка Microsoft Dynamics 365

Контакти

Україна, 04116, м. Київ
вул. Шолуденка, 3, офіс 204 (БЦ “Кубік”)
Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!