«Орбіко Україна» розпочала роботу на українському ринку в 2016 році та є частиною Orbico Group – великої Міжнародної Групи, яка об’єднує 18 компаній у 24 країнах Європи. Orbico Group є провідним дистрибутором багатьох всесвітньо відомих брендів, а також надає комплексні бізнес-рішення у сфері продажів, логістичних послуг, маркетингу та управління брендом для широкого кола галузей і напрямків бізнесу.
Організаційні передумови
У зв’язку з активним розвитком, «Орбіко Україна» зіткнулась з певними обмеженнями існуючої ERP системи, яка перестала відповідати сучасним вимогам ведення бізнесу, була технологічно застарілою та недостатньо функціональною для підтримки ефективної роботи компанії, що активно розвивається.
«Орбіко Україна» потребувала оновленого, сучасного рішення, яке могло б забезпечити цілісне управління бізнес-процесами у межах Групи, гарантувало високий рівень безпеки, мало локалізацію відповідно до вимог українського законодавства, а також легко адаптувалось під особливості ведення бізнесу.
Вибір рішення
Протягом декількох останніх років Orbico Group використовує ERP систему Microsoft Dynamics 365 Business Central як корпоративне рішення, що дозволяє уніфікувати всі бізнес-процеси великої Міжнародної Групи. Раніше, в компанії була впроваджена попередня версія системи – Microsoft Dynamics NAV. Поточне рішення повністю відповідає вимогам Групи, а саме:
- відповідність міжнародним стандартам і вимогам законодавства кожної окремої країни;
- можливість одночасного ведення фінансового, податкового та управлінського обліку;
- наявність інструментів для аналітики, управління ресурсами та бізнесом загалом;
- можливість інтеграції з іншими продуктами з екосистеми Microsoft і додатковими програмами (банківські системи, складські рішення тощо);
- оптимальне співвідношення ціни та якості.
Зважаючи на успішний досвід використання Microsoft Dynamics 365 Business Central і відповідність системи вищезазначеним вимогам, керівництвом Orbico Group було прийнято рішення про впровадження саме цієї ERP системи в «Орбіко Україна».
Глобальним Партнером із впровадження стала компанія IT.integro.
Партнером із впровадження в Україні було обрано компанію Innoware – сертифікованого партнера Microsoft, команда якого працює за власною методологією, розробленою на основі більш ніж двадцятирічного локального та міжнародного досвіду впровадження ERP і СRM рішень Microsoft Dynamісs 365 та має у своєму портфоліо понад 500 успішно реалізованих проєктів.
Підхід до впровадження
Впровадження ERP системи Microsoft Dynamics 365 Business Central в «Орбіко Україна» розпочалося з внутрішнього аудиту та ретельного вивчення бізнес-процесів компанії спеціалістами Innoware. Особливу увагу було зосереджено на визначенні потреб, цілей, вимог і очікувань замовника щодо проєкту. Спочатку було визначено ключові процеси й операції та реалізовано їх у локалізованому середовищі ERP системи. Після цього, відповідно до потреб замовника, було узгоджено й розроблено нестандартну функціональність, а також підготовлено дані для міграції зі старої системи в нову.
Останнім етапом проєкту стало навчання й тестування системи кінцевими користувачами замовника.
Завдяки злагодженій роботі команди впровадження з «Орбіко Україна», за активної підтримки і максимальної зацікавленості в проєкті фахівців Orbico Group, залученості до проєкту глобальної компанії-партнера IT.integro, високому рівню експертизи спеціалістів Innoware, проєкт впровадження Microsoft Dynamics 365 Business Central в «Орбіко Україна» було виконано за 6 місяців. Успішній та швидкій реалізації проєкту також посприяли: постійна ефективна комунікація між усіма командами, які були долучені до проєкту, прозорість процесів і методологічна підтримка на всіх етапах впровадження.
Результат
У результаті впровадження Microsoft Dynamics 365 Business Central, «Орбіко Україна» отримала сучасну, надійну, комплексну ERP систему, уніфіковану у межах Групи та налаштовану відповідно до вимог українського податкового та фінансового законодавства.
Завдяки впровадженню Microsoft Dynamics 365 Business Central, «Орбіко Україна» отримала:
- прозорість фінансових операцій, автоматизовану онлайн-звітність та аналітику для прийняття обґрунтованих управлінських рішень;
- ефективне управління складом і закупівлями, прискорення інвентаризації, інтеграцію зі складською програмою 3PL провайдера;
- зручність роботи фінансового відділу завдяки побудові всіх процесів на основі даних фінансового обліку;
- логічний та зручний інтерфейс із рольовим центром, що економить час і мінімізує людський фактор при роботі з системою.
Наразі, Innoware продовжує співпрацювати з «Орбіко Україна», надає послуги з підтримки Microsoft Dynamics 365 Business Central.
«Нас приємно вразив структурований підхід команди Innoware як до проєкту впровадження Microsoft Dynamics 365 Business Central, так і до підтримки впровадженого рішення. Нас повністю задовольняє швидкість реагування команди Innoware на наші запити і ми високо оцінюємо якість наданих послуг. Наразі, наша співпраця триває. Сьогодні Innoware надає послуги з підтримки Microsoft Dynamics 365 Business Central не тільки в Україні, а і в інших підрозділах компанії за межами України, зокрема у Молдові», – зазначив Goran Džepina, Orbico Group IT Business Solution Team Leader.