Відгуки клієнтів
Майкл Хесін
«Співпраця між нашими командами була конструктивною та продуктивною. Це дозволило вкластися у всі заплановані терміни та бюджет. Також для мене було важливо, що фахівці Innoware швидко реагували на всі запити та пропозиції. Мені подобається результат і сподіваюся, що це рішення значно підвищить ефективність документообігу. Innoware зарекомендувала себе як надійний і кваліфікований партнер».
СEO «Intempus Realty».
Віра Маковенко
«З Іnnoware ми співпрацюємо вже півтора року і маємо дійсно позитивний досвід залучення спеціалістів компанії до підтримки Dynamics 365 CRM і впровадження Dynamics 365 Fіnance/SCM для всіх компаній нашого холдингу.
Загалом Materialise вже досить давно використовує різні рішення Dynamics 365 для управління бізнесом, і саме тому ми, насамперед, шукали партнера, який має досвід співпраці з міжнародними компаніями та може допомогти нам у підтримці всіх додатків Dynamics 365, які ми використовуємо. Також дуже важливим було співпадіння нашої культури з культурою компанії партнера. За результатами тендеру, Innoware виглядала найкращою компанією на українському ринку, яка змогла задовільнити обидві ці вимоги, тож ми обрали її і не помилились.
Спеціалісти Innoware доволі швидко та легко зорієнтувались у наших корпоративних правилах і процедурах. Ми були приємно вражені структурованістю підходу Innoware до процесу підтримки, зокрема, при вирішенні задач консультанти завжди пропонують декілька альтернативних варіантів вирішення запиту, зазначаючи при цьому ключові переваги та недоліки кожного з них. Уважно дослухаються до наших побажань і враховують обмеження, які накладають на процеси внутрішні процедури. При цьому всі домовленості та результати виконаних налаштувань і розробок детально занотовуються та відображаються у відповідній трекінговій системі.
Нашу співпрацю з Іnnoware ми почали з підтримки Dynamics 365 CRM, і вже через рік ми розширили нашу взаємодію й долучили фахівців Innoware до проєкту впровадження Dynamics 365 Fіnance/Supply Chain Management. Залучення «зовнішніх» консультантів із великим практичним досвідом впровадження дозволило підсилити нашу внутрішню проєктну команду та пропрацювати ризики, яких ми раніше не помічали. Опираючись на поради колег з Innoware, ми скорегували наш план робіт із впровадження та застосували до нього додаткові кроки й перевірки, що знизило загальні ризики в проєкті та підвищило нашу впевненість у тому, що запуск нової системи задовільнить усі очікування.
Наразі ми плануємо й надалі розширювати співпрацю з Innoware та залучати її спеціалістів до підтримки інших додатків Microsoft Dynamics 365. Зі свого боку, я можу впевнено рекомендувати команду Innoware як надійного та дуже кваліфікованого партнера, який допоможе вам розкрити весь потенціал усієї лінійки рішень Microsoft Dynamics 365».
IT department manager, Materialise
Наталія Червона
Компанія Innoware проявила себе, як надійний партнер у реалізації поставлених завдань із підтримки і розвитку нашої СRM-системи. Обробка заявок на виконання робіт здійснюється із використанням Сервіс Деск, що дозволяє нам, як Замовнику, бачити поточний статус, планові терміни рішення і повну історію роботи за кожною заявкою. Innoware – справді компетентний і кваліфікований партнер, який забезпечує надійність роботи нашої СRM, і ми плануємо і надалі співпрацювати з командою Innoware щодо підтримки та подальшого розвитку системи
Керівник департаменту Палати з розвитку бізнесу
Дмитро Ганжело
«При виборі рішення, нам були вкрай важливі такі показники як: сучасність і гнучкість платформи, відкритість для інтеграції, можливість масштабування і швидкий запуск системи в експлуатацію. Адаптація наших фахівців до роботи в Dynamics 365 Sales і до функціональності системи відбулася досить легко, рішення виявилося доволі ергономічним і зручним для користувачів. Із впровадженним Dynamics 365 значно спростилася взаємодія з клієнтами: ми набагато швидше та ефективніше реагуємо на їхні звернення, що допомагає нам підтримувати високий рівень сервісу та постійно підвищувати задоволеність клієнтів від співпраці з нашою компанією».
CEO at InDevLab
Володимир Пашко
Ми вибрали Місrosoft Dynamics 365 Sales, орієнтуючись на можливості платформи для вирішення наших нинішніх завдань, але не обмежуючись ними. Ми почали з автоматизації продажів і плануємо розширювати систему новими модулями, відповідно, автоматизувати також інші процеси всередині нашої компанії
Директор ТОВ "ДОНАУ ЛАБ УКРАЇНА"
Олександр Валькований
Наша компанія досить молода (створена в 2015 році). Перший завод для масового виробництва був запущений у 2018 році, і вже в кінці 2018 року ми прийняли рішення шукати програмне забезпечення, яке дозволило би нам автоматизувати бізнес-процеси і централізовано керувати компанією. Ми зупинили свій вибір на хмарному рішенні Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations. При виборі партнера із впровадження Dynamics 365, ми опиралися на рекомендації компаній, у яких був досвід впровадження ERP-системи Microsoft Dynamics 365 FO, а також залучили до вибору наших ключових фахівців із фінансів, виробництва та логістики. В результаті ми обрали компанію Innowаrе, яка справді має великий досвід впровадження ERP-cистем в аналогічних проектах, і не помилилися. Реалізація проекту впровадження Dynamics 365 FO була розділена на 2 етапи. Кожен із етапів охоплює всі основні бізнес-процеси компанії: фінанси, виробництво, продажі, поставки, логістику. На першому етапі була реалізована базова функціональність системи. На другому – завдання із адаптації системи згідно до наших вимог. У даний час проект ще не завершений і знаходиться на стадії тестування нашими ключовими користувачами. Запуск системи запланований на травень 2020 року.
IT-менеджер інженерно-виробничої компанії Mirai Intex
Анастасія Усачова
Для фінансового департаменту цей проект є ключовим на шляху підвищення ефективності бізнес-процесів, функції контролінгу та автоматизації бухгалтерських операцій. Вже на першому етапі впровадження, ми змогли підвищити якість аналітичної інформації, яку надає система, і, таким чином, забезпечили можливість глибокого аналізу ефективності операцій закупівлі с/г продукції.
Фінансовий директор, Кернел
Олександр Рачіба
Перед об’єднаною робочою командою Кернел та Innoware стояло завдання по-новому подивитися на вже налагоджені процеси і знайти можливість їхнього вдосконалення. Завдяки новим підходам процеси стали більш ефективними і контрольованими. Для закупівельної діяльності ми інтегрували ERP-рішення Microsoft Dynamics NAV із системою документообігу KernelEDocs на базі SharePoint, що дозволило компанії автоматизувати формування, узгодження, підписання договорів за допомогою КЦП, а також їх зберігання. У рамках впровадження процесів із управління платежами, ми оптимізували ланцюжки узгодження платежів, а їх обробку передали у підрозділ «Фабрика платежів», у результаті чого зросла швидкість і якість взаєморозрахунків із постачальниками. У процесі реалізації першого етапу ми виробили власний підхід, який дозволить ефективно впровадити наступні етапи проекту і мінімізувати ризики.
Керівник служби управління IT проектами фінансової функції, Кернел
Максим Гужва
Раніше, ми з командою Innoware успішно реалізували впровадження Microsoft Dynamics AX, яка була інтегрована з нашими системами конструкторської документації та технологічної підготовки виробництва. Для розрахунку заробітної плати, а також ведення кадрового обліку на підприємстві ми використовуємо ще один інструмент, який нам впровадили колеги з Innoware – це система IW HR & Payroll на платформі Microsoft Dynamics NAV. На сьогодні, загальна чисельність співробітників заводу близько 3000, і це рішення значно збільшує ефективність роботи з персоналом: дозволяє вести складний кадровий облік, розрахунок заробітної плати по усьому підприємству з урахуванням виробничої специфіки, а також формувати всю необхідну звітність відповідно до вимог українського законодавства
Директор з інформаційних технологій, ПАО "Запоріжтрансформатор"
Євген Морозов
ERP-система Microsoft Dynamics AX стала для нас найбільш привабливою у відношенні до показників ціна/якість. Консультанти компанії Innoware, яка займалася впровадженням, дуже поглиблено вивчили наші бізнес процеси. Тому, рішення, яке ми отримали на момент запуску повністю нас задовільнило. Нашій компанії знадобилося біля 3-х місяців, щоб налаштувати робочі процеси у новій системі, а вже через півроку ми повністю у ній освоїлись. Завдяки впровадженню Microsoft Dynamics AX вдалося вирішити проблеми із несинхронізованими даними, розрізненою інформацією, розбіжностями у балансах і залишках. Зараз у нас триває проект із впровадження системи Microsoft Dynamics CRM Online, яка буде інтегрована з Microsoft Dynamics AX. Це забезпечить єдине інформаційне середовище для управління бізнес-процесами компанії та створить ряд переваг, які ми не могли отримати раніше.
Заступник директора з стратегічного планування, Elcore Group
Аскольд Шестунов
Група BigBoard – найбільший мережевий оператор зовнішньої реклами в Україні. Ми працюємо у 34 містах і розміщаємо рекламу для наших клієнтів на тисячах конструкцій. Це висуває особливі вимоги до якості і кількості фінансової та управлінської інформації, необхідної для прийняття рішень. Причому така інформація повинна бути представлена в систематизованому, зрозумілому вигляді і, звичайно, бути доступною у будь-яку хвилину. Все це забезпечує Microsoft Dynamics NAV 4.0.
Генеральний директор, BigBoard
Франк Янас
ІТ – один із найважливіших факторів професійного ведення сучасного бізнесу. Вони дають можливість отримувати і правильно інтерпретувати необхідні дані, розуміти ключові рушійні сили бізнесу, а також підвищувати швидкість реагування на запити клієнтів і умови ринку, які змінюються. Обираючи систему управління ресурсами підприємства, ми зупинили свій вибір на Microsoft Dynamics NAV як на рішенні, яке пропонує оптимальне співвідношення ціни і термінів впровадження.
Генеральний директор, "Цеппелін Україна"
Лембіт Лоо
Рішення, розроблене компанією Innoware на платформі Microsoft Dynamics NAV і LS Retail, буде масштабовано в усіх нових казино мережі “Олімпік”, що дозволить реалізовувати амбітну політику нашої компанії і швидко запускати нові ігрові зали по всій Україні.
Генеральний директор, "Олімпік Казино Україна"
Ірина Лисенко
Завдяки впровадженню управлінського обліку компанія зможе коректно розносити витрати, здійснювати розрахунок собівартості та прибутковості в різних аспектах, таких як напрям діяльності, проекти, клієнти, і навіть окремі співробітники. Такий аналіз дасть об’єктивні дані для оцінки ефективності роботи персоналу і допоможе якісно змінити мотиваційну систему холдингу. Після впровадження змінились акценти всередині компанії: збір даних тепер відбувається в усіх відділах, тому відповідальність за своєчасну звітність перестала концентруватися лише у фінансовому відділі. Це, у свою чергу, відобразилося на посиленні командної роботи і структури холдингу.
Фінансовий директор, ADV Group
Олександр Слюсенко
Система Microsoft Business Solutions-Navision (зараз – Microsoft Dynamics NAV) для компанії середнього ринку є оптимальною за співвідношенням “вартість – можливості”. Крім того, NAV легко інтегрується із системою управління SAP, що використовується у материнській компанії у Словенії. Головними критеріями вибору компанії-постачальника системи була наявність готової локалізації відповідно до вимог українського законодавства та успішний досвід впровадження. Проект можна оцінити як вдалий, завершений у рамках бюджету і встановлених термінів, результати якого вже помітні: зменшені терміни оформлення замовлень і отримання податкової та фінансової звітності, налагоджена система обліку товарно-матеріальних цінностей.
Керівник відділу інформаційних технологій, "Моніс"
Юрій Кушнірук
Основна мета впровадження – мінімізувати помилки та неточності, що виникають внаслідок внесення даних вручну, оптимізувати роботу персоналу й техніки на складських комплексах, у будь-який момент часу отримувати повні відомості про стан товарів, завантаженість комплексів, і, що є не менш важливим, завжди бачити – що зроблено, ким зроблено, коли зроблено. Нова система справді дозволяє автоматично формувати звітність згідно заданих критеріїв. Так як ми є частиною іноземної компанії, для нас це особливо актуально – форми управлінської та фінансової звітності для головного офісу будуються за принципами, відмінними від встановлених законодавством України. Зараз потрібні звіти формуються за лічені хвилини.
Інженер автоматизованих систем управління виробництвом, Rhenus Revival
Тарас Проць
Нашими основними критеріями під час вибору нової системи і постачальника були надійність роботи, функціональність і забезпечення конфіденційності доступу до даних. Нове рішення повинно інтегруватися з нашою основною банківською системою (“операційним днем”), легко підлаштовуватися під зміни у законодавстві, розмежовувати права доступу до інформації різних користувачів. IW HR&Payroll пропонує вирішення усіх цих проблем. Крім того, важливим фактом було те, що рішення Innoware забезпечує можливість інтеграції з іншими банківськими продуктами.
Керівник відділу контролю і контролю ризиків, HVB Bank Ukraine
Тетяна Чемерис
В умовах швидкого зростання і збільшення кількості клієнтів, менеджменту потрібно було швидко і адектватно оцінювати важливість кожного проекту для компанії. Тепер визначати пріоритети із виділення ресурсів керівництву допомагає система. Завдяки впровадженню системи, компанія має можливість швидкої підготовки звітів різних типів (корпоративні звіти, звіти для керівництва, призначені для користувача звіти).
Фінансовий директор, GFK - Ukraine
Ірина Ізмайлова
Робота із розрізненими системами гальмувала поточну роботу банку і представляла загрозу для планів регіонального зростання. У результаті було ухвалено рішення про впровадження єдиної КІС (корпоративної інформаційної системи) для автоматизації внутрішньої бухгалтерії банку і проведення конкурсу на краще бізнес-рішення серед постачальників. Innoware запропонувала бізнес-рішення, яке повністю враховувало високі вимоги банку і могло заощадити час і сили фінансової структури за рахунок оперативного впровадження. Окрім цього, інформаційна система могла бути інтегрована з банківською операційною системою Midas Kapiti. Впровадження якісного стандартного продукту від світового розробника вирішило проблему непрозорості таі неконтрольованості ІТ-витрат.
Бухгалтер, АКБ "Райффайзенбанк Україна"
Сергій Васько
Одним із основних досягнень виконаного проекту, на мій погляд, є підняття рівня проектної зрілості, як лінійного персоналу, так і керівного складу. Поза сумнівом, покращення якості управління проектами вимагає ще чималих зусиль, але в даному випадку, ми говоримо про рух у конкретному напрямі, а проектна методологія і технічні засоби нам в цьому активно допомагають.
Начальник офісу управління проектами, OTP Bank
Анатолій Деркачов
Ми обрали таке програмне забезпечення, користування яким було би доступним для співробітників кожного магазину без залучення технічних спеціалістів. Для нас рішення LS Retail швидко перетворилося на необхідний інструмент управління бізнесом. На мою думку, функціональні можливості системи повністю відповідають потребам підприємств спортивного ритейлу. Реалізація проекту такого масштабу зазвичай потребує набагато більше часу. Впровадження іншої системи могло б тривати декілька місяців, але Microsoft Dynamics NAV дозволила нам вкластися у строк.
Більша частина магазинів мережі Sportland в інших країнах вже працює на основі Microsoft Dynamics NAV, тобто компанія Sportland International Group AS давно зробила свій вибір на користь цього рішення. В Україні питання полягало лише в тому, яка компанія буде впроваджувати рішення.
Генеральний директор Sportland в Україні
Олексій Тюрін
До ухвалення рішення про впровадження LS Retail я достатньо довго шукав відповідну систему для наших піцерій. Як виявилося, специфіка нашого бізнесу відсікає велику частину існуючих POS систем. Нам було необхідно, щоб система дозволяла централізовано приймати замовлення на доставку, продавати і враховувати додаткові топпінги на піцу, реалізувати програму лояльності у бажаному вигляді. Переважна більшість систем не дозволяла вносити серйозні зміни в конфігурацію, і тим більше, програмувати. LS Retail задовольняв практично усі наші вимоги, тому ми обрали це рішення для реалізації проекту.
Власник мережі піцерій "Mamamia"
Олексій Сучков
Впровадження системи централізованого управління підприємством Microsoft Dynamics NAV – стратегічний крок, який забезпечить потенціал для подальшого активного росту нашої компанії. Реалізація проекту дозволила не тільки вирішити нагальні потреби з консолідації управління розподіленими офісами компанії, але й значно спростити повсякденні завдання моїх колег у центральному та регіональних офісах. Тепер вся операційна діяльність компанії як на долоні. Це дозволить нам приймати оперативні рішення, робити короткочасні та довгочасні прогнози і контролювати досягнення поставлених цілей у режимі реального часу.
Керівник проекту впровадження Microsoft Dynamics NAV, headtechnology Group
Максим Гужва
На вибір компанії-постачальника вплинув той факт, що раніше Innoware успішно реалізувала для ЗТР проект по впровадженню Microsoft Dynamics AX 3.0, і наші фахівці знайомі як з підходом компанії до виконання проектів, так і з проектною командою Innoware. Ми задоволені тим, що разом із колегами з Innoware нам вдалося реалізувати дві поставлених мети. Основну – впровадити інструмент для управління продажами і сервісним обслуговуванням, і допоміжну – перейти на нову версію Microsoft Dynamics AX 2009. У перспективі ми бачимо ряд проектів для поліпшення управління підприємством за допомогою функціональності нової версії, наприклад, ми хочемо впровадити бюджетування і цехове управління. Також ми збираємося розповсюдити систему на інші підприємства нашої групи заводів.
Директор з інформаційних технологій, ЗАО "Запоріжтрансформатор"
Светіслав Будіч
Ми залишилися задоволені співпрацею з компанією Innoware, і вже зараз можемо оцінити переваги ведення обліку кадрів і розрахунку заробітної плати в системі IW HR&Payroll. На підприємстві LEONI Wiring Systems Southeast працює 800 співробітників, і розрахунок заробітної плати до реалізації проекту здійснювався вручну. Завдяки впровадженню системи IW HR&Payroll ми отримали можливість скоротити час на розрахунок заробітної плати і складання звітності, звести до мінімуму кількість помилок, які раніше робили оператори, а також використати додаткові функції: оперативно перебудовувати команди і графіки робіт, враховувати кожну хвилину роботи персоналу. Це дозволяє нам побудувати бізнес процеси компанії найефективнішим способом і, у результаті, бути конкурентоздатнішими.
Фінансовий директор, LEONI Wiring Systems Southeast
Григорій Скрипець
Завдяки впровадженню нової версії системи IW HR&Payroll ми отримали можливість скоротити час співробітників на розрахунок заробітної плати, а також формування регламентованої і внутрішньої звітності. Процеси ведення кадрового обліку на підприємстві, розрахунок заробітної плати і бонусів стали менш трудомісткими. Хочеться підкреслити роботу команди Innoware: проект був ретельно спланований, вчасно оцінювалися ризики проекту і приймалися заходи для їх усунення. Завдяки добросовісній роботі проектної команди як з боку Innoware, так і з боку Leoni, ми успішно реалізували проект.
Координатор проектів з впровадження ERP-систем, LEONI Wiring Systems UA GmbH
Тетяна Благодарова
Рішення для обліку зарплати й кадрів IW HR&Payrol, впроваджене на основі Microsoft Dynamics NAV, дозволило суттєво прискорити процес розрахунків зарплати й складання обов’язкової звітності. Ми хочемо відзначити відмінну підтримку рішення на базі Microsoft Dynamics NAV компанією Innoware, завдяки чому ми вчасно отримуємо оновлення функціональності й звітів згідно зі змінами в законодавстві.
Генеральний директор, Zepter International Ukraine
Ксенія Іванова
Нам було необхідно впровадити облікову систему, яка дозволяє формувати звітність для компаній холдингу і його клієнтів. Innoware запропонувала нам таке рішення, яке ми змогли впровадити в рамках бюджету і певного терміну часу. Окрім впровадження, нам дуже допомогла післяпроектна підтримка. Згідно з нашим дослідженням, з точки зору витрат і продукту, Innoware – це кращий вибір!
Керівник відділу звітності та контролінгу, Group DF
Пітер Джейкоб
До початку впровадження управління виробництвом на базі Microsoft Dynamics NAV нам доводилося збирати разом усю інформацію відносно складових наших продуктів і наших запасів. Тепер уся ця інформація оперативно доступна в системі. Ми значно економимо час та впевнені, що ми виготовляємо та маємо необхідну кількість продукції, забезпечені сировиною на складі, і можемо надавати точну інформацію по термінах постачання нашим клієнтам. Вже майже протягом 10-и років Innoware допомагає нам підтримувати роботу Microsoft Dynamics NAV на наших підприємствах у різних країнах.
IT менеджер, Ahmad Tea
Микола Стрельцов
Ми готові рекомендувати команду «Інновер Україна», як компанію, яка здатна здійснювати адаптацію і комплексне впровадження ERP продуктів. Позитивним досвідом на рівні топ – менеджменту є професійні навики проектного менеджменту і чітка, зрозуміла користувачам методологія. З боку проектної команди Інновер, яка здійснювала впровадження, ми можемо відзначити високі персональні якості, а саме вміння вирішувати складні завдання, активно залучати співробітників компанії у процес впровадження.