Впровадження Microsoft Dynamics 365 Customer Service в ТОВ «МЕТІНВЕСТ ХОЛДИНГ»
Завдання
У структурі холдингу є власна внутрішня компанія-постачальник IT-послуг, перед якою стояло завдання щодо поліпшення якості обслуговування внутрішніх клієнтів.
Детально проаналізувавши вимоги, і орієнтуючись на кращі практики IT-сервісу, команда Метінвесту зупинила свій вибір на новій хмарній платформі Microsoft Dynamics 365, зокрема, на рішенні Microsoft Dynamics 365 Customer Service.
Партнером із впровадження системи Microsoft Dynamics 365 Customer Service виступила компанія Innoware – Золотий партнер Майкрософт, а також визнаний експерт на ринку консалтингових послуг із впровадження й підтримки ERP та СRM систем.
Рішення
Microsoft Dynamics 365 Customer Service відповідає світовому рівню ведення проектів і повністю забезпечує високий рівень обслуговування клієнтів за рахунок надання комплексних, узгоджених уніфікованих послуг. Рішення містить вбудовані інструменти і технології, що дозволяють розвиватися відповідно до світових тенденцій роботи з клієнтами, орієнтованими на високий, максимально персоналізований рівень обслуговування.
Результат
Сьогодні, завдяки використанню уніфікованої внутрішньої системи управління проектами та обслуговуванням клієнтів, розробленої на базі Microsoft Dynamics 365, команда Метінвест може ефективно підтримувати своїх внутрішніх клієнтів і якісно вести ІТ-проекти у всіх підрозділах холдингу.