Впровадження Microsoft Dynamics NAV
у компанії “GfK-USM Україна”
Компанія «GfK Україна» є українським підрозділом GFK Group – однієї з найбільших дослідницьких компаній. Основними напрямками українського підрозділу компанії, заснованого в 1998 році, є кількісні та якісні дослідження, галузеві дослідження, медіа-дослідження, послуги панелі домашніх господарств (Ad Hoc Research, Non-Food Trackіng, Сonsumer Trackіng, Medіa Research).
Понад 13 тисяч експертів з маркетингових досліджень поєднують власну пристрасть до роботи та 80-річний досвід GfK у сфері аналітики. Завдяки цьому GfK вдало поєднує розуміння глобальних ринків із знаннями про локальні особливості понад 100 країн світу.
Організаційні передумови
На глобальному рівні компанія GfK є корпоративним користувачем системи Mіcrosoft Dynamіcs NAV. При цьому, Іnnoware, як золотому партнеру Mіcrosoft, було довірено реалізувати проект із дотриманням усіх світових стандартів і забезпеченням вимог GfK без зупинок у виробничому процесі.
В умовах швидкого зростання і збільшення кількості клієнтів, менеджменту GfK потрібно було швидко оцінювати важливість кожного нового проекту для компанії.
Основні завдання проекту:
- ведення бухгалтерського обліку згідно зі стандартами МСФО (визнання доходів, облік необоротних активів, облік матеріально-виробничих запасів, зв’язок із локальним обліком);
- ведення управлінського і бухгалтерського обліку в єдиній системі;
- ведення фінансового обліку відповідно до вимог українського законодавства;
- можливість оцінки собівартості проектів;
- аналіз прибутковості проектів;
- одержання різнопланової звітності;
Рішення
Для вирішення поставлених завдань компанією Іnnoware була впроваджена система Microsoft Dynamics NAV, яка складалась із таких модулів:
- управлінський облік;
- бухгалтерський і податковий облік;
- облік основних засобів;
- управління закупівлями;
- управління продажами;
- управління проектами.
Результат
У результаті швидкого впровадження Microsoft Dynamics NAV, компанія GfK-USM Україна одержала продукт для якісного ведення фінансового обліку і управління. Стандартні функції системи Mіcrosoft Dynamіcs NAV змогли повністю забезпечити дотримання специфічних норм управлінської політики, що використовуються Gfk Group в усьому світі. Це дозволило не робити зайвих модифікацій у системі і, відповідно, зменшило ризики проекту та значно скоротило його тривалість.
Також, завдяки впровадженню системи, компанія GfK отримала можливість:
- швидкої підготовки звітів різних типів;
- управління проектами різних напрямків і калькуляції їхньої реальної собівартості завдяки коректному розподілу непрямих витрат і визначенню прибутковості проекту.