Innoware

EN UA ru

Microsoft Dynamics 365 Sales

Microsoft Dynamics 365 Sales

Потужна платформа для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)

trypanel-1024x555
bg-icon

Закривайте більше угод

Microsoft Dynamics 365 Sales дає змогу збільшити кількість укладених угод завдяки ефективному управлінню каналами продажів, відстеженню лідів та отриманню цінної інформації про ефективність продажів

bg-icon

Покращуйте взаємовідносини з клієнтами

Єдине впорядкування клієнтських даних, включаючи контактні дані, історію покупок і звернень до служби підтримки дає змогу компаніям глибше зрозуміти своїх клієнтів і, зрештою, покращити клієнтський досвід
bg-icon

Збільшуйте продуктивність

Система підвищує продуктивність, автоматизуючи завдання відділу продажів, таких як надсилання повторних листів, планування зустрічей, запрошення на різного роду маркетингові активності, тощо
bg-icon

Приймайте більш ефективні рішення

Цінна інформація про ефективність продажів, наприклад, визначення найбільш продаваних продуктів, найефективніших торгових представників і можливостей для продажів

Microsoft Dynamics 365 Sales – потужна платформа для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), що спеціалізується на управлінні ланцюжками продажів і забезпечує повну прозорість діяльності у взаємовідносинах із клієнтами. Допомагає залучати нових клієнтів і вибудовувати довготривалі відносини з існуючими замовниками за рахунок продуктивної спільної роботи спеціалістів із маркетингу, продажів і сервісного обслуговування.

Рішення має високу гнучкість і дозволяє в будь-який момент додати новий функціонал і налаштувати систему під конкретні потреби бізнесу (наприклад, підключити Dynamics 365 Customer InsightsJourneys для аналізу поведінки аудиторії). 

Впровадження Dynamics 365 Sales допоможе вашій команді керувати циклом продажів починаючи від звернення потенційного клієнта до закриття угоди та виставлення рахунку.

Інтеграція з іншими продуктами Microsoft (Microsoft 365Power BIMicrosoft Dynamics ERP тощо) дозволяє створити єдиний інформаційний простір для максимально продуктивної роботи з потенційними клієнтами: від першого запиту до закриття угоди.

Microsoft Dynamics 365 Sales підходить для використання компаніями будь-якого масштабу та роду діяльності.

Ключовими функціями Microsoft Dynamics 365 Sales є:

  • надійне прогнозування продажів завдяки прозорому управлінню процесом взаємодії з потенційними клієнтами на всіх етапах роботи з ними;
  • можливість в реальному режимі часу комплексно відстежувати усі активності внутрішньої команди продажів та бачити на якому етапі перебуває робота з кожним потенційним клієнтом;
  • автоматична оптимізація внутрішніх робочих процесів дозволяє командам відділів продажу, маркетингу та сервісу бути ближче до клієнта, приймати рішення швидше і продавати більше.

Завдяки інтеграції з Microsoft 365 (раніше Office 365) Dynamics 365 Sales відображає всі комунікації, зустрічі та завдання, включно із запланованими. А також, економить час співробітників, обмежуючи ручне введення даних і повторювані процеси.

Впровадження Dynamics 365 Sales дає можливість:

  • Легко вибудовувати взаємовідносини з клієнтами за допомогою даних про цільових клієнтів
  • Співпрацювати з колегами та вести комунікацію з клієнтами всередині системи
  • Заощаджувати час завдяки вдосконаленим автоматизаціям і робочим процесам
  • Значно покращити прогнозування доходів і закупівель, а також відстежувати KPI за допомогою інтерактивної аналітики в режимі реального часу

Dynamics 365 Sales допоможе вам:

  • Зрозуміти, звідки приходять потенційні клієнти
  • Відстежувати всі дії, пов’язані з циклом продажів
  • Використовувати дані про клієнтів для отримання інсайтів і побудови якісних взаємовідносин
  • Розставляти пріоритети в усіх процесах продажів
  • Забезпечити ефективність і гнучкість процесів продажів
  • Проводити спільні продажі та внутрішній обмін інформацією
  • Розуміти та реагувати на взаємодію з клієнтами
  • Створювати перспективні інтерактивні звіти з реальними даними

Переваги Microsoft Dynamics 365 Sales:

  • Гнучка адаптація під потреби та специфіку компанії
  • Зручні інструменти для аналітики даних
  • Легка інтеграція з іншими продуктами Microsoft
  • Простий та зрозумілий інтерфейс
  • Можливість роботи з мобільних пристроїв
  • Розташування у хмарі
Microsoft Dynamics 365 Sales

Microsoft Dynamics 365 Sales

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights-Journeys

Microsoft Dynamics 365 Field Service

Microsoft Dynamics 365 Field Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Процес продажу в системі Microsoft Dynamics 365 Sales

1. Створення Ліда

Лід — це потенційний клієнт, який може зацікавитися нашими послугами або товаром, але ще не виявив конкретних потреб.

Після встановлення контакту з такою особою чи компанією, ми дізнаємося їхні потреби та інтереси.

Якщо вони проявляють зацікавленість, ми відносимо їх до категорії лідів і заносимо інформацію про них у CRM.

Після цього система автоматично створює три записи:

  1. Контакт (Contact)
  2. Організація (Account)
  3. Можлива Угода (Opportunity)
2. Можлива Угода

Наступний етап після Ліда – Можлива Угода.
На цьому етапі йде активне уточнення потреб клієнта, ми приступаємо до заповнення Продуктів Можливої Угоди, які беруться з каталогу Продуктів.

Стандартні поля для Можливої Угоди:

  1. Потенційний Клієнт – може бути як Контакт, так і Організація.
    Цей зв’язок дає змогу відстежити всю історію роботи з клієнтом.
  2. Очікувана дата закриття – показує час завершення замовлення.
    Може використовуватися для приблизного розрахунку отримання грошових коштів або для підготовки робочої сили під проект.

Додатково можна заповнити таблицю Конкуренти (Competitors).
Це помагає для аналізу конкуренції загалом, зберігає історію виграшів і програшів для кожної компанії суперників.

Таблиця Команда Продажу (Sales Team) дає змогу мати список людей, які працюють над угодою.

Під час додавання Продуктів у Можливу Угоду відбувається автоматичний розрахунок очікуваного прибутку.
Є можливість її перевизначити, якщо необхідно додати нові поля у формулу розрахунку.

Важливо зазначити, що угоду можна закрити як програну – CRM обов’язково запитає причину і занесе її в історію клієнта як дію.

3. Комерційна пропозиція

Наступним етапом є створення Комерційної Пропозиції (Quote).

У Комерційної Пропозиції є свій життєвий цикл. Вона створюється з Можливої Угоди в статусі Чернетка (Draft) з підтягуванням її ж продуктів. Користувач може змінювати продукти та їхню ціну. Щойно він дійшов до того, що готовий вислати пропозицію клієнту, запис переходить в Активний (Active) статус і запис стає нередагованим.

Якщо клієнт згоден з пропозицією, то вона закривається зі статусом Виграш (Won) і ми переходимо на етап Замовлення (Order). Якщо необхідно щось змінити, то ми обираємо Перегляд (Revise), при цьому буде створено нову Комерційну Пропозицію, з знову ж таки підтягнутими продуктами.

4. Замовлення

Замовлення – це по суті затверджена Комерційна Пропозиція. У ньому міститься інформація про продукти або послуги, які замовив клієнт.

З нього можна створити Рахунок-Фактуру (Invoice), яка може бути закрита зі статусом Сплачена (Paid) або Скасована (Canceled).

Маючи таку історію по клієнтах можна побудувати найважливіший графік в CRM – Воронку Продажів. Воронка Продажів надає змогу аналізувати динаміку продажів за різними стадіями, починаючи з ліда і закінчуючи замовленням. Наприклад, можна знаходити вузькі місця, в яких втрачається найбільше клієнтів, і постаратися їх виправити. Також директор з продажу може оцінити майбутній прибуток, залежно від кількості лідів на поточний момент.

Далі в хід мають вступати інтеграції з іншими системами. Наприклад, Microsoft Dynamics 356 Business Central. Майкрософт надає для цього готове рішення. 

Функціональні можливості Microsoft Dynamics 365 Sales

  • Керуйте клієнтами та угодами, де б ви не були, на будь-якому пристрої: Легко керувати клієнтами та угодами з будь-якого місця і на будь-якому пристрої. Мобільність та доступність вашої робочої інформації в будь-який ча

  • Знаходьте всі дії (зустрічі, телефонні дзвінки тощо): Dynamics 365 Sales об’єднує дії, пов’язані з клієнтом або можливістю, в одному місці.

  • Слідкуйте за контактами та стосунками з клієнтами: Ви можете швидко переглянути історію взаємодії з кожним клієнтом.

  • Створюйте потенційних клієнтів, перетворюйте їх на можливості та створюйте пропозиції: Dynamics 365 Sales дозволяє легко створювати потенційних клієнтів, відслідковувати їх прогрес та перетворювати їх на можливості. Ви можете швидко створювати та надсилати пропозиції.

  1. Перегляд історії взаємодії: Знаходьте всі дії клієнтів (зустрічі, телефонні дзвінки тощо) в одному центральному місці для зручного перегляду та аналізу.

  2. Персоналізовані пропозиції: Отримуйте статистику та пропозиції для своїх клієнтів, що допомагають вам вчасно реагувати на їх потреби.

  3. Автоматична сегментація клієнтів: Завдяки інтелектуальному аналізу даних, Dynamics 365 Sales автоматично сегментує вашу клієнтську базу для більш ефективного взаємодії з кожною групою клієнтів.

  4. Персоналізовані звіти та аналітика: Отримуйте детальні звіти та аналітичні дані щодо активностей клієнтів, що допомагають вам приймати обґрунтовані рішення та розробляти стратегії продажу.

  • Інформаційні панелі в реальному часі: Система Dynamics 365 Sales надає інформаційні панелі, що відображають ваші фактичні продажі в реальному часі. Це дозволяє вам з легкістю відслідковувати обсяги продажів, прибуток, а також інші ключові показники ефективності прямо на одному екрані.

  • Індивідуальні звіти та інтеграція з Power BI: Користувачі можуть створювати індивідуальні звіти, використовуючи інтеграцію з Power BI – потужним інструментом для візуалізації та аналізу даних, аналізувати дані в глибину та отримувати нові інсайти для підвищення ефективності продажів.

  • Персональні інформаційні панелі продажів: Кожен член команди продажів та менеджери можуть мати свої власні персональні інформаційні панелі, налаштовані під їхні потреби та обов’язки.

Збільшуйте дохід за допомогою штучного інтелекту.

  • Посильте інтуїцію за допомогою інсайтів. Сфокусуйте цикли продажів за допомогою запропонованих наступних кроків, орієнтуючись на найбільш пріоритетні можливості з найбільшими шансами на закриття.
  • Дійте легко. Виконуйте запропоновані наступні кроки з інформаційної панелі зі списком пріоритетних завдань.
  • Отримуйте сповіщення про ризики угоди. Сповіщення про ризиковані угоди допоможуть збільшити кількість закритих угод.
  • Покращуйте взаємовідносини з потенційними клієнтами. Отримуйте сповіщення з рекомендаціями, які допоможуть поліпшити відносини з ризикованими рахунками.

Dynamics 365 ідеально вписується в Office 365, документи можна зберігати в SharePoint, e-mail повідомлення автоматично імпортувати з вашого Outlook тощо.

  • Автоматично відстежуйте надіслані та отримані електронні листи

  • Перевіряйте інформацію про продажі та відстежуйте зустрічі та наради у своєму календарі Outlook

  • Автоматично плануйте завдання у відповідь на електронні листи та додавайте інформацію до запису клієнтів

  • Інтеграція Microsoft Teams дає змогу користувачам легко працювати зі звичайними даними клієнтів і ділитися файлами безпосередньо

Найчастіші питання про Microsoft Dynamics 365 Sales

Що таке Microsoft Dynamics 365 Sales?

Microsoft Dynamics 365 Sales — одна з провідних і найнадійніших систем CRM у світі. Це також один із найдоступніших варіантів для малого та середнього бізнесу. Він має вбудований перевірений процес продажу, який можна адаптувати практично для будь-якої галузі, продукту чи послуги.

На додаток до основних функцій середовища Dynamics 365 CRM, D365 Sales містить спеціалізовані інструменти для відділів продажів і маркетингу.

Ці ресурси підтримують основні потреби команди продажів, такі як:

  • Управління конвеєром продажів
  • Статистика продажів, аналітика та звітність
  • Побудова та вдосконалення шляхів клієнта
  • Сегментація пулів потенційних продажів
  • Інтеграція продажів по телефону та електронної пошти
  • Співпраця та обмін документами
Як Microsoft Dynamics 365 Sales допомагає відділам продажів?

На додаток до основних функцій продажів, про які ми вже згадували, D365 Sales має вбудовані переваги, які ще потребують визначення чи вдосконалення процесів продажів.

Вбудований процес продажів

Інструмент Business Process Flow забезпечує надійну основу для створення стандартизованого процесу продажів за замовчуванням для вашої команди. Ви можете створювати додаткові процеси за потреби, але багато команд вважають, що інструмент BPF є безцінним для того, щоб нарешті залучити всю їхню команду продажів до однієї сторінки та використовувати ті самі продажі та повідомлення.

Точні, послідовні дані та звітність

D365 Sales також забезпечить вам постійний і точний збір правильних даних про ваших клієнтів. Деякі з готових інструментів автоматизації маркетингу позбавлять вашої команди від стомлюючого, трудомісткого, непослідовного та схильного до помилок введення даних. Така ефективність зробила наші звіти про продажі кориснішими та дозволила нашим представникам приділяти більше часу охопленню.

Технологія ШІ для ефективності

І, звісно, ​​найновіший, провідний у галузі механізм штучного інтелекту, який працює з найновішими інструментами в Dynamics 365 Sales, дає командам відділів продажів і маркетингу величезну перевагу перед іншими системами CRM.

Аналіз розмов у режимі реального часу з пропозиціями про продаж, аналітика стосунків, створення робочих процесів для підвищення ефективності… є справді нескінченні можливості для використання цієї технології для реальних потреб вашої команди. Допомога командам у розумінні та впровадженні корисних програм штучного інтелекту є одним із способів допомогти нашим партнерам отримати максимальну віддачу від своїх інвестицій у CRM.

Наскільки легко інтегрувати Microsoft Dynamics 365 Sales?

Гнучкість інтеграції є одним із найважливіших факторів для більшості команд, які шукають нову CRM. Менші, старіші, закриті CRM-системи завжди потребують дорогого, трудомісткого спеціального кодування та розробки для інтеграції.

Безпроблемна інтеграція Microsoft

Microsoft Dynamics 365 Sales було створено з нуля, щоб зробити інтеграцію з іншими системами оптимізованою та надійною. Одна з найбільших переваг Dynamics 365 Sales на очах: ​​справді рідна, бездоганна інтеграція з усією екосистемою Microsoft.

Знайомі інструменти, якими, можливо, вже користується ваша команда, наприклад Excel, Outlook, SharePoint або Teams, мають безпрецедентну інтеграцію з D365 Sales. Ми все ще відкриваємо величезні переваги ідеального поєднання з усім пакетом Office 365.

LinkedIn та ZoomInfo

Оскільки Microsoft купила LinkedIn, відділи продажів, які використовують D365 Sales, мають величезну перевагу інтеграції, з якою не може зрівнятися жоден інший постачальник CRM. Інтеграція з ZoomInfo та LinkedIn є важливою причиною того, що нашій команді з продажу та маркетингу вдалося збільшити кількість наших кваліфікованих потенційних клієнтів на 278% протягом дворічного періоду. Це призвело до значного зростання прибутку. ROI наших власних інвестицій у CRM, якими ми хотіли б поділитися з вами.

Dynamics 365 Customer Insights

Наш відділ продажів любить використовувати Dynamics 365 Sales, тому що це ефективніше та результативніше для їхніх продажів. Але саме інтеграція з Dynamics 365 Customer Insights (раніше Dynamics 365 Marketing) справді закладає основу для успіху наших продажів.

Це ідеальне рішення для організацій, які займаються першочерговим продажем і мають невеликий або зовсім відсутній відділ маркетингу та ресурси. Вам не потрібно бути експертом з маркетингу, щоб використовувати наявні інструменти для автоматизації маркетингу та аналітики.

Сотні конекторів

Ви чули про Power Automate? Це робоча конячка з низьким кодом/без коду в Microsoft Power Platform. Як користувач Dynamics 365 Sales ви матимете доступ до безкоштовної ліцензії Power Automate — і до сотень готових коннекторів, які вона постачає. Zoom, Dropbox, Google Calendar та інші програми, якими, ймовірно, уже користується ваша команда, легко підключити до середовища Dynamics 365 Sales.

Чи можна передати дані з іншої CRM системи?

Ви можете експортувати дані у файл .xml, .csv або .txt у більшості систем CRM. Ви можете імпортувати свої дані в Microsoft Dynamics 365 Sales, якщо наявний інструмент CRM підтримує експорт в один із цих форматів.

Чи можна налаштувати Microsoft Dynamics 365 Sales відповідно до потреб нашого бізнесу?

Абсолютно. Незалежно від того, чи є у вас чітко визначені та задокументовані продажі та бізнес-процеси чи ні, Dynamics 365 Sales може допомогти. Він забезпечує перевірену основу, яку використовують тисячі найуспішніших і найскладніших підприємств у світі, але її легко налаштувати відповідно до своїх потреб.

Інструмент Business Process Flow у D365 Sales допоможе вам визначити етапи блок-схеми процесу продажів, застосувати послідовний і точний метод збору даних про лідів і клієнтів, а також стандартизувати всі критичні процеси продажів, які у вас є.

Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені

Якщо ваша компанія думає про впровадження потужної, комплексної СRM, і не знає з чого почати, Innoware готова стати вашим надійним партнером. Досвідчені консультанти допоможуть вам зорієнтуватись у функціональності системи, узгодять необхідні саме вашій компанії бізнес-потреби та налаштують процеси відповідно до функціональних можливостей системи.

Для консультації щодо впровадження чи підтримки Microsoft Dynamics 365 Sales
Телефонуйте нам +38 044 490 22 20 або напишіть CRM.IWsite@innoware.com

Компанія Innoware

відгуки клієнтів

Історії успіху впроваждень Microsoft Dynamics 365 CRM

Впровадження Microsoft Dynamics 365 Sales в DONAU LAB UKRAINE
Впровадження Microsoft Dynamics 365 Sales в DONAU LAB UKRAINE
Впровадження Microsoft Dynamics 365 Sales в Innovations Development Lab
Впровадження Microsoft Dynamics 365 Sales в Innovations Development Lab
Впровадження Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement в Американській торговельній палаті в Україні
Впровадження Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement в Американській торговельній палаті в Україні
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!