IW HR&Payroll: Кадровий облік і розрахунок зарплат для України
Innoware є розробником спеціалізованого модуля IW HR&Payrol, який забезпечує ведення кадрового і зарплатного обліку відповідно до вимог українського законодавства. Додаток дозволяє ефективно керувати інформацією про співробітників, реєструвати кадрові події та відсутності, вести табелі обліку робочого часу, а також автоматично розраховувати заробітну плату.
Рішення IW HR&Payroll дозволяє ефективно керувати роботою, пов’язаною із кадрами: централізувати всю кадрову інформацію, відслідковувати відвідуваність, оптимізувати процес прийому на роботу – контролювати відкриті вакансії та переглядати кандидатів із детальними відомостями по кожній особі, контролювати надання відпусток, лікарняних і відстежувати іншу відсутність, автоматично виконувати процес розрахунку зарплати та формувати регламентовану звітність за даними у системі.
Рішення розроблене на базі Microsoft Dynamics 365 може бути інтегроване з будь-якою іншою системою.
Основні функціональні можливості IW HR&Payroll
Кадровий облік:
Ведення списку фізичних осіб, які можуть стати співробітниками, вже працюють або працювали в компанії.
Ведення співробітників, які на поточний момент прийняті на роботу.
Ведення даних про військовий облік, документів (паспорт, водійські права тощо), попередніх місць роботи і кваліфікації, медичної інформації, контактів родичів тощо.
Облік кадрових подій: прийом, переведення, зміна посадових параметрів, звільнення.
Табельний облік:
Облік наказів про відсутність: відпустка, лікарняний, відрядження, робота у вихідний, інші відсутності (мобілізація, прогул тощо).
Ведення авансового і зарплатного табелю.
Ведення періодів відпусток із контролем їхніх залишків, графіків відпустки та резерву відпустки.
Розрахунок зарплати:
Ведення документів розрахунку авансу, зарплати, міжрозрахункових виплат.
Автоматичний розрахунок в документі зарплати елементів, які є законодавчою вимогою, внесення премії, аліменти, виконавчі листи, інші регулярні/нерегулярні нарахування і утримання.
Ведення відомості виплати в розрізі різних методів виплати зарплати (готівка, банківські рахунки).
Можливість створювати коригуючі табелі та зарплатні документи для внесення правок після виплати зарплати.
Друковані форми і регламентована звітність
Формування друкованих форм: П-2, Штатний розклад, Табель обліку робочого часу, розрахунковий листок, друковані форми кадрових наказів і наказів про відсутність.
Налаштування і створення відомостей по видах розрахунків для аналізу нарахувань співробітникам в рамках місяця.
Формування статистичної відомості 1-ПВ (місячної та квартальної)
Формування Додатків 1, 4, 5 Об’єднаної звітності з експортом .xml файлів.
Переваги IW HR&Payroll (Кадровий облік і розрахунок зарплат)
Хочете отримати консультацію стосовно можливостей IW HR&Payroll? Розрахувати вартість впровадженння рішення саме для вашої компанії? Звертайтеся, будь ласка, за тел: +38 044 490 22 20 або на erp@innoware.com
Компанія Innoware
Відгуки клієнтів, у яких впроваджено рішення IW HR&Payroll
«Ми залишилися задоволені співпрацею з компанією Innoware, і вже зараз можемо оцінити переваги ведення обліку кадрів і розрахунку заробітної плати в системі IW HR&Payroll. На підприємстві LEONI Wiring Systems Southeast працює 800 співробітників, і розрахунок заробітної плати до реалізації проекту здійснювався вручну. Завдяки впровадженню системи IW HR&Payroll ми отримали можливість скоротити час на розрахунок заробітної плати і складання звітності, звести до мінімуму кількість помилок, які раніше робили оператори, а також використати додаткові функції: оперативно перебудовувати команди і графіки робіт, враховувати кожну хвилину роботи персоналу. Це дозволяє нам побудувати бізнес процеси компанії найефективнішим способом і у результаті, бути конкурентоздатнішими».
«Завдяки впровадженню нової версії системи IW HR&Payroll ми отримали можливість скоротити час співробітників на розрахунок заробітної плати, а також формування регламентованої і внутрішньої звітності. Процеси ведення кадрового обліку на підприємстві, розрахунок заробітної плати і бонусів стали менш трудомісткими. Хочеться підкреслити роботу команди Innoware: проект був ретельно спланований, вчасно оцінювалися ризики проекту і приймалися заходи для їх усунення. Завдяки добросовісній роботі проектної команди як з боку Innoware, так і з боку Leoni, ми успішно реалізували проект».
«Рішення для обліку зарплати й кадрів IW HR&Payrol, впроваджене на основі Microsoft Dynamics NAV, дозволило суттєво прискорити процес розрахунків зарплати й складання обов’язкової звітності. Ми хочемо відзначити відмінну підтримку рішення на базі Microsoft Dynamics NAV компанією Innoware, завдяки чому ми вчасно отримуємо оновлення функціональності й звітів згідно зі змінами в законодавстві».
Попередній
Далі
Напишіть нам:
Innoware – надійний партнер із впровадження сучасних технологій для управління підприємствами. Інформаційні системи, ERP і CRM, для управління бізнес-процесами, хмарні рішення AZURE. Microsoft 365 для компаній, впровадження і підтримка Microsoft Dynamics 365