Впровадження CRM Microsoft Dynamics 365
Впровадження CRM системи в Україні – стратегічний крок, який виводить бізнес на якісно новий рівень.
Автоматизуючи продаж та сервісне обслуговування, ви отримуєте відразу кілька серйозних плюсів: підвищення продуктивності і якості роботи персоналу, прозорі результати маркетингової активності і, як наслідок, зростання прибутку.
Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені
Щоб досягти поставленої мети, дуже важливо опрацювати ряд питань.
Як підготуватися до впровадження CRM системи?
Чи є CRM система самостійним модулем або елементом глобальної ERP-системи управління підприємством?
З якими труднощами може зіткнутися підприємство і що робити, щоб їх уникнути?
А також: як впровадити CRM і мотивувати співробітників?
Цілі і завдання CRM системи Microsoft Dynamics 365 Sales
CRM-система (eng. Customer Relationship Management system) – програма для ефективного управління взаємовідносинами з клієнтами за допомогою автоматизації бізнес-процесів, пов’язаних з продажами, сервісним обслуговуванням і маркетингом.Які завдання вирішує CRM-система?
Зростання продажів. Управління процесом продажу та угодами – одна з головних цілей для чого і проводять впровадження СРМ системи. У Microsoft Dynamics 365 Sales присутній великий базовий функціонал, розроблений на основі світових практик, які демонструють високу ефективність. При цьому система гнучко адаптується під потреби компанії, коли важливо врахувати унікальні особливості бізнесу. Підвищення якості обслуговування клієнтів. Завдяки автоматизації взаємодії з клієнтами, система мінімізує вплив людського фактора, що значно підвищує лояльність існуючих клієнтів і конверсію лидов в угоду. Крім того, ви зможете збирати детальну історію по кожному клієнту і використовувати її для подальших продажів або обслуговування. Продуктивність праці персоналу. Microsoft Dynamics 365 Sales забезпечує прозору і достовірну аналітику, що дає можливість керівникам відстежувати ефективність роботи кожного співробітника. Це дозволяє оцінити реальну продуктивність одного співробітника і планувати чисельність штату відповідно.Як правильно підготуватися до впровадження?
Для того, щоб досягти бажаних результатів і уникнути сумних непорозумінь, важливо заздалегідь підготуватися до впровадження. Ми рекомендуємо провести аналіз поточної ситуації в сфері продажів і сервісу, а також аудит ресурсів, необхідних для початку проекту – кваліфікація персоналу, доступний бюджет і час.- Складіть список проблем і причин їх появи. Чому ви втрачаєте замовників? З чим це пов’язано? Які шляхи взаємодії з клієнтами мають найнижчу конверсію? На якому етапі зазвичай зриваються покупка? Які причини відмову або невдоволення клієнтів?
- Знайдіть проблемні місця у взаємодії з замовниками. Продумайте можливі сценарії взаємодії з клієнтами і зіставте їх з робочими процесами всередині компанії – можливо, несправність процедури подовжують період угоди або призводять до її зриву.
- Опишіть ваші очікування. Як бачите роботу компанії після впровадження CRM тест-системи? Що змінилося? Яких результатів ви досягли?
- Розробіть KPI. Чіткі показники дають можливість в будь-який момент оцінити ефективність вжитих дій, підтримувати рівень якості обслуговування клієнтів, вибудовувати систему мотивації персоналу.
- Складіть перелік джерел надходження контактів. Проаналізуйте звідки до вас надходять нові або повторні контакти і складіть детальний список. Це дасть можливість відстежувати ефективність кожного каналу і конверсію в продажу, щоб уникнути безглуздого витрачання рекламного бюджету.
Впровадження CRM системи: етапи
Впровадження CRM системи на підприємстві складається з 3 основних етапів:- Вибір системи CRM для бізнесу і партнера по впровадженню. Ознайомтеся з демо-версією програми і обговоріть на зустрічі з консультантами з впровадження ваші нагальні проблеми і очікування від CRM системи. На підставі ваших побажань, вам нададуть прорахунок вартості і план проекту: зверніть увагу на деталізацію. Консультанти Innoware завжди дуже ретельно підходять до будь-якого етапу співпраці, тому що це є частиною унікальної проектної методології, що забезпечує успішність проекту.
- Впровадження CRM системи в Україні. Якщо ваша компанія готова використовувати стандартні бізнес-процеси Microsoft Dynamics 365 Sales, впровадження системи відбувається дуже швидко. Якщо ж вам необхідна адаптація системи під особливості роботи підприємства, то це може зайняти більш тривалий період часу. На даному етапі консультанти проводять настройку CRM системи на підприємстві, всі існуючі дані всередині фірми переносяться в неї і ви навчаєтеся роботі в новій програмі.
- Підтримка і доопрацювання. В ході впровадження або по його завершенню можуть з’являтися додаткові побажання до розширення можливостей CRM системи. Це реалізується в рамках підтримки. Не обов’язково додаткові модулі впроваджувати відразу – можна це зробити через півроку, наприклад, щоб вводити нововведення поступово.