Innoware Microsoft Solutions Partner

EN UA ru

Microsoft Dynamics 365 Sales

Microsoft Dynamics 365 Sales

Потужна платформа для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)

Microsoft Dynamics 365 Sales – потужна платформа для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), що спеціалізується на управлінні ланцюжками продажів і забезпечує повну прозорість діяльності у взаємовідносинах із клієнтами. Допомагає залучати нових клієнтів і вибудовувати довготривалі відносини з існуючими замовниками за рахунок продуктивної спільної роботи спеціалістів із маркетингу, продажів і сервісного обслуговування.

Рішення має високу гнучкість, що дозволяє в будь-який момент додати новий функціонал і налаштувати систему під конкретні потреби бізнесу (наприклад, підключити Dynamics 365 Customer Insights – Journeys для автоматизації маркетингових активностей). 

Впровадження Dynamics 365 Sales допоможе вашій команді керувати циклом продажів починаючи від звернення потенційного клієнта до закриття угоди та виставлення рахунку.

Інтеграція з іншими продуктами Microsoft (Microsoft 365Power BIMicrosoft Dynamics ERP тощо) дозволяє створити єдиний інформаційний простір для максимально продуктивної роботи з потенційними клієнтами: від першого запиту до закриття угоди.

bg-icon

Приймайте тільки ефективні рішення

Вбудована аналітика дозволяє побачити графічне відображення ефективності продажів, наприклад, визначення найбільш продаваних продуктів у кварталі, найефективніших торгових представників і можливостей для продажів

bg-icon

Покращуйте взаємовідносини з клієнтами

Єдине впорядкування клієнтських даних, включаючи контактні дані, історію покупок і звернень до служби підтримки, дає змогу компаніям глибше зрозуміти своїх клієнтів і, зрештою, покращити клієнтський досвід
bg-icon

Збільшуйте продуктивність

Система підвищує продуктивність, автоматизуючи планування комунікацій з потенційними клієнтами базуючись на їхніх потребах, джерелах надходження, історії покупок

bg-icon

Закривайте більше угод

Microsoft Dynamics 365 Sales дає змогу збільшити кількість укладених угод завдяки ефективному управлінню каналами продажів, відстеженню лідів та отриманню персоніфікованої інформації

Microsoft Dynamics 365 Sales підходить для використання компаніями будь-якого масштабу та роду діяльності.

Ключовими функціями Microsoft Dynamics 365 Sales є:

  • можливість в реальному режимі часу комплексно відстежувати усі активності внутрішньої команди продажів і бачити на якому етапі перебуває робота з кожним потенційним клієнтом;
  • автоматизація внутрішніх робочих процесів дозволяє командам відділів продажу, маркетингу та сервісу швидше та ефективніше закривати потреби клієнта і продавати більше;
  • надійне прогнозування продажів завдяки агрегації даних в єдиному просторі допомагає прозорому управлінню процесом взаємодії з потенційними клієнтами на всіх етапах роботи з ними.

Завдяки вбудованій інтеграції з Microsoft 365 (раніше Office 365) і Teams, Dynamics 365 Sales відображає всі комунікації, зустрічі та завдання, включно із запланованими. А також, економить час співробітників, автоматизуючи введення даних і повторювані процеси.

Впровадження Dynamics 365 Sales дає можливість:

  • Легко вибудовувати взаємовідносини з клієнтами за допомогою даних про цільових клієнтів
  • Заощаджувати час на комунікацію з колегами та клієнтами працюючи з різними каналами зв’язку всередині системи
  • Пришвидшити закриття угод завдяки вдосконаленим автоматизаціям і робочим процесам

Значно покращити прогнозування доходів і закупівель, а також відстежувати KPI за допомогою інтерактивної аналітики в режимі реального часу

Dynamics 365 Sales допоможе вам:

  • Зрозуміти, звідки приходять потенційні клієнти
  • Відстежувати всі дії та комунікації, пов’язані з циклом продажів
  • Використовувати дані про клієнтів для отримання інсайтів і побудови якісних взаємовідносин
  • Розставляти пріоритети в усіх процесах продажів
  • Забезпечити ефективність і гнучкість процесів продажів
  • Проводити спільні продажі та внутрішній обмін інформацією
  • Розуміти та реагувати на взаємодію з клієнтами
  • Створювати перспективні інтерактивні звіти з реальними даними

Переваги Microsoft Dynamics 365 Sales:

  • Гнучка адаптація під потреби та специфіку компанії
  • Зручні інструменти для аналітики даних
  • Легка інтеграція з іншими продуктами Microsoft
  • Простий та зрозумілий інтерфейс
  • Застосунок для роботи з мобільних пристроїв
  • Розташування у хмарі

Процес продажу в системі Microsoft Dynamics 365 Sales

1. Лід

Лід (Lead) – це потенційний клієнт, який може зацікавитися нашими послугами або товаром, але ще не виявив конкретних потреб.
Після встановлення контакту з такою особою чи компанією, ми дізнаємося їхні потреби та інтереси. Лід в системі може створюватися автоматично, як результат отриманого повідомлення електронної пошти, дзвінка до компанії, або відвідування сайту.

2. Можлива Угода

Можлива Угода (Opportunity) – це потенційний продаж новим або постійним клієнтам. Ведення можливих угод допоможе вам спрогнозувати майбутні потреби бізнесу та доходи від продажів.
Можлива угода пов’язується з Потенційним або існуючим клієнтом, що дає змогу відстежити всю історію роботи з клієнтом.
На картці Угоди зберігається інформація про продукцію, якою зацікавився клієнт, розраховується очікуваний дохід і прибуток. Також фіксується інформація про команду з продажу, що веде угоду, контактних осіб зі сторони потенційного клієнта, можливих конкурентів.

3. Комерційна пропозиція

Комерційна Пропозиція (Quote) – фіксована цінова пропозиція/оцінка вартості. Її можна створити окремо, але часто пропозиція генерується у зв’язку з Можливою угодою. В рамках Можливої угоди можуть бути створені декілька цінових пропозицій.

4. Замовлення

Замовлення (Order) – етап, коли клієнт готовий купити ваші товари чи послуги. У Dynamics 365 Sales замовлення може бути створене внаслідок прийняття клієнтом Комерційної пропозиції, або створено без прив’язки до інших попередніх описаних етапів продажу, залежно від ситуації. На етапі роботи із Замовленням Dynamics 365 Sales також може пропонувати набори продуктів або сімейства продуктів, щоб полегшити вам вибір для додаткових і крос продажів.

5. Рахунок

Рахунок (Invoice) – фінальний етап продажу. Фіксує інформацію про оплату, виконане замовлення.

  • Кожен з етапів має попередньо налаштовані друковані форми та можливість створити свої.

  • При переході на наступний етап воронки продажу система зберігає всю інформацію про клієнта, продукти/послуги, комунікацію з попередніх етапів.

  • Продаж можна починати з будь-якого із зазначених 5-ти етапів.

Функціональні можливості Microsoft Dynamics 365 Sales

Microsoft Dynamics 365 Sales

«Доступ до всієї інформації в одному місці»

  • Керуйте взаємодією з клієнтами, де б ви не були, на будь-якому пристрої: Застосунок дозволяє працювати з мобільних пристроїв та в офлайн режимі.

  • Об’єднуйте канали комунікації (зустрічі, телефонні дзвінки тощо): Dynamics 365 Sales об’єднує всі дії, пов’язані з клієнтом в одному місці.

  • Слідкуйте за контактами та стосунками з клієнтами: ви можете швидко переглянути історію взаємодії з кожним клієнтом.

  • Легко створюйте потенційних клієнтів і перетворюйте їх на угоди: Dynamics 365 Sales дозволяє легко автоматизувати процес створення потенційних клієнтів та відслідковувати прогрес взаємодії з ними.

«Скорочуйте час на виконання типових задач завдяки автоматизації»

  • Автоматична сегментація клієнтів: Завдяки інтелектуальному аналізу даних, Dynamics 365 Sales автоматично сегментує вашу клієнтську базу для більш ефективного взаємодії з кожною групою клієнтів.

  • Автоматизація комунікацій: система дозволяє створити різні плани комунікацій з потенційним клієнтом та автоматично призначити їх менеджеру.

  • Скорочення часу на внутрішню та зовнішню взаємодію: Листування, дзвінки, повідомлення у месенджери можна надсилати напряму з CRM не витрачаючи час на переключення між застосунками та фіксуючи всі результати в одному місці.

«Прогнозуйте та аналізуйте в реальному часі»

  • Аналітика в реальному часі: Система Dynamics 365 Sales надає інформаційні панелі, що відображають ваші фактичні та прогнозовані продажі в реальному часі. Це дозволяє вам з легкістю відслідковувати обсяги продажів, прибуток, а також інші ключові показники ефективності на одному екрані.

  • Індивідуальні звіти та інтеграція з Power BI: Користувачі можуть створювати індивідуальні звіти, використовуючи інтеграцію з Power BI – потужним інструментом для візуалізації та аналізу даних.

  • Персональні інформаційні панелі продажів: Кожен член команди продажів та менеджери можуть мати свої персональні графічні звіти, налаштовані під їхні потреби та обов’язки. Наприклад, менеджер з продажів може бачити аналітику з продажів усіх своїх підлеглих.

«Збільшуйте продуктивність за допомогою ШІ»

  • Отримайте зведену інформацію про угоду за лічені секунди. ШІ проведе аналіз всіх комунікацій з потенційним клієнтом і згенерує зведену інформацію про поточний статус та виконану роботу.

  • Завжди будьте готові до зустрічей з продажів. Copilot проаналізує пов’язану із зустріччю угоду та підготує план її проведення.

  • Витрачайте менше часу на листування. Задайте тему листа та основні моменти і отримайте готове повідомлення.

  • Будьте в курсі всіх змін. Отримуйте згенеровані ШІ звіти про внесені у систему зміни.

«Єдина екосистема»

  • Dynamics 365 Sales має вбудовану інтеграцію з SharePoint, Outlook і Teams.

  • Автоматично відстежуйте надіслані та отримані електронні листи.

  • Перевіряйте інформацію про продажі та відстежуйте зустрічі та наради у своєму календарі Outlook.

  • Автоматично плануйте завдання у відповідь на електронні листи та додавайте інформацію до запису клієнтів.

  • Ведіть комунікацію з командою з продажів у Microsoft Teams.

Найчастіші питання про Microsoft Dynamics 365 Sales

1. Чи можна налаштувати Microsoft Dynamics 365 Sales відповідно до потреб нашого бізнесу?

Звичайно. Dynamics 365 Sales налаштовується відповідно до потреб вашої компанії під різні галузі від виробництва та дистрибуції до сервісних послуг, наприклад,  консалтингу. Незалежно від того, чи є у вас чітко визначені та задокументовані процеси продажів і бізнес-процеси, за допомогою наших спеціалістів ви зможете налаштувати систему безпосередньо для вашої компанії.

2. Наразі ми використовуємо російську CRM систему. Чи зможу я перенести дані?

Так, зможете, тому що всі рішення лінійки Dynamics 365 інтегруються між собою. Навіть якщо ваша поточна CRM система із закритим кодом, наші фахівці допоможуть отримати та перенести відповідні дані.

3. Чи можу я спробувати роботу в системі до початку впровадження?

Так, зможете. Скористайтеся 30-денною безкоштовною пробною версією Dynamics 365 Sales. В ній ви зможете працювати із стандартним функціоналом і навіть спробувати зробити власні налаштування. Для допомоги з розгортанням демо версії ви завжди можете звернутися до наших спеціалістів за тел: 044 490 22 20 або info@innoware.com.

4. Microsoft Dynamics 365 Sales має декілька різних ліцензій. Яка саме потрібна моєму бізнесу?

Кожне з рішень Microsoft має дуже широкий функціонал, та інколи для ваших бізнес-процесів не потрібні абсолютно всі можливості функціоналу. Для того, щоб не переплачувати за додаткову функціональність, Microsoft пропонує гнучку політику ліцензування.
Для зручності ліцензії розташовані у порядку збільшення доступного за ними функціоналу.

Dynamics 365 Sales Team member – ця ліцензія дає можливість працювати (вносити зміни/створювати картки) тільки до довідників Фізичних осіб, активностей (відправка листів/дзвінки/задачі тощо) та кастомних сутностей. Наприклад, компанії, що ведуть довідник фізичних осіб, ведуть з ними переписку, призначають зустрічі зможуть користуватися усією інформацію, але створювати/змінювати лише картки активностей та Контактів. Або це можуть бути користувачі, котрі самі не ведуть Лідів, але ставлять задачі менеджерам із продажів. Ліцензія може використовуватися, лише за умови активованої хоча би однієї з ліцензій нижче.

Dynamics 365 Sales Professionalліцензія дає доступ до основних функцій з продажу, але має певні обмеження на роботу з продуктовим каталогом (неможливо налаштовувати ієрархію, об’єднувати продукти в сегменти), також є недоступною робота з цілями для менеджерів з продажу, сканування бізнес-карток, налаштування безпеки в розрізі окремих бізнес одиниць, кастомізація стандартних дашбордів. Є обмеження на створення кастомних таблиць (до 15 шт).
Зазвичай цей тип ліцензій підходить невеликим компаніям, що мають однотипний/вузький спектр послуг або коротку (з невеликою кількістю етапів) воронку продажів.

Dynamics 365 Sales Enterprise – ліцензія дає повний доступ до всього функціоналу системи. Немає обмежень на кількість створення кастомних таблиць.
Зазвичай цей тип ліцензій підходить компаніям зі специфічною воронкою продажів (багато різних етапів і типів воронок), компаніям, що планують декілька інтеграцій (наприклад інтеграція з месенджерами, телефонією, ERP системою, сайтом), використовують у процесах дані та таблиці, яких за замовчуванням немає у Dynamics 365 Sales.
Dynamics 365 Sales Premium – ця ліцензія включає в себе Dynamics 365 Sales Enterprise + Dynamics 365 Sales Insights (додаткова ліцензія, що має попередньо налаштовані автоматизації для бізнесу).

Важливий момент: ліцензії Professional та Enterprise не можна міксувати в одному середовищі. Середовище може містити або комбінацію ліцензій Dynamics 365 Professional і Dynamics 365 Sales Team member або Dynamics 365 Sales Team member та Dynamics 365 Sales Enterprise. Проте, ви завжди можете переходити з одного типу ліцензії на інший по завершенню строку дії існуючої ліцензії.

5. Чи можливо самостійно впровадити систему Dynamics 365 Sales?

Система має широкий функціонал для налаштування без коду, тому самостійне впровадження цілком можливе. Ми проводимо тренінги для адміністрування/кастомізації системи та роботи із стандартним функціоналом. Після них ви можете самостійно працювати в стандартному функціоналі системи та налаштовувати її під свої потреби. (Детальніше про тренінги)

Компанія Innoware

відгуки клієнтів

Розрахувати вартість впровадження Microsoft Dynamics 365 Sales саме для вашої компанії

Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені

Якщо ваша компанія думає про впровадження потужної, комплексної СRM, і не знає з чого почати, Innoware готова стати вашим надійним партнером. Досвідчені консультанти допоможуть вам зорієнтуватись у функціональності системи, узгодять необхідні саме вашій компанії бізнес-потреби та налаштують процеси відповідно до функціональних можливостей системи. Для консультації щодо впровадження чи підтримки Microsoft Dynamics 365 Sales Телефонуйте нам +38 044 490 22 20 або напишіть CRM.IWsite@innoware.com, або заповніть форму нижче.
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!