IW HR&Payroll: Кадровий облік і розрахунок зарплат для України

Innoware є розробником спеціалізованого модуля IW HR&Payroll, який забезпечує ведення кадрового і зарплатного обліку відповідно до вимог українського законодавства. Додаток дозволяє ефективно керувати інформацією про співробітників, реєструвати кадрові події та відсутності, вести табелі обліку робочого часу, а також автоматично розраховувати заробітну плату.

Рішення IW HR&Payroll дозволяє ефективно керувати роботою, пов’язаною із кадрами: централізувати всю кадрову інформацію, відслідковувати відвідуваність, оптимізувати процес прийому на роботу – контролювати відкриті вакансії та переглядати кандидатів із детальними відомостями по кожній особі, контролювати надання відпусток, лікарняних і відстежувати іншу відсутність, автоматично виконувати процес розрахунку зарплати та формувати регламентовану звітність за даними у системі.

Рішення розроблене на базі Microsoft Dynamics 365 може бути інтегроване з будь-якою іншою системою.

Основні функціональні можливості IW HR&Payroll

Кадровий облік:

  • Ведення списку фізичних осіб, які можуть стати співробітниками, вже працюють або працювали в компанії.
  • Ведення співробітників, які на поточний момент прийняті на роботу.
  • Ведення даних про військовий облік, документів (паспорт, водійські права тощо), попередніх місць роботи і кваліфікації, медичної інформації, контактів родичів тощо.
  • Облік кадрових подій: прийом, переведення, зміна посадових параметрів, звільнення.

Табельний облік:

  • Облік наказів про відсутність: відпустка, лікарняний, відрядження, робота у вихідний, інші відсутності (мобілізація, прогул тощо).
  • Ведення авансового і зарплатного табелю.
  • Ведення періодів відпусток із контролем їхніх залишків, графіків відпустки та резерву відпустки.

Розрахунок зарплати:

  • Ведення документів розрахунку авансу, зарплати, міжрозрахункових виплат.
  • Автоматичний розрахунок в документі зарплати елементів, які є законодавчою вимогою, внесення премії, аліменти, виконавчі листи, інші регулярні/нерегулярні нарахування і утримання.
  • Ведення відомості виплати в розрізі різних методів виплати зарплати (готівка, банківські рахунки).
  • Можливість створювати коригуючі табелі та зарплатні документи для внесення правок після виплати зарплати.

Друковані форми і регламентована звітність

  • Формування друкованих форм: П-2, Штатний розклад, Табель обліку робочого часу, розрахунковий листок, друковані форми кадрових наказів і наказів про відсутність.
  • Налаштування і створення відомостей по видах розрахунків для аналізу нарахувань співробітникам в рамках місяця.
  • Формування статистичної відомості 1-ПВ (місячної та квартальної)
  • Формування Додатків 1, 4, 5 Об’єднаної звітності з експортом .xml файлів.

Переваги IW HR&Payroll (Кадровий облік і розрахунок зарплат)

Підтримка складних алгоритмів розрахунку зарплат
Відповідність законодавству України
Реєстрація дій користувачів («аудиторський слід»)
Інтеграція з системами електронної звітності
Підтримка законодавчих змін

Найчастіші питання про IW HR&Payroll

Наскільки документація локалізована відносно українських нормативів ЄСВ, ДПС, податкові декларації і т.п.

IW HR&Payroll підтримує всі вимоги до законодавства України: від розрахунку специфічних нарахувань (наприклад, відпускні) до формування регламентованої звітності (1-ПВ, Об’єднана звітність). В частині IW Localization реалізований податковий модуль – облік податковий накладних, формування декларацій тощо, https://www.youtube.com/watch?v=soI8RXCLEUc&t=2s

Звісно! Об’єднана звітність вивантажується і XML форматі для подальшого завантаження в M.E.Doc.

Залежить від того, наскільки УО і БО відрізняються. Якщо питання тільки в аналітиках, то це можливо в межах одного документу. Якщо ми маємо в УО оплати, які не мають потрапити в БО, я би пропонувала розглянути варіант окремої бази.

Так, інтеграція по АРІ можлива.

IW HR&Payroll підтримує українську і англійську (також російську, оскільки ми маємо клієнтів з країн СНД які послуговуються цією мовою). Microsoft Dynamics 365 Business Central підтримує безліч мов.

При прийомі спеціаліста є можливість вести трудові договори, фіксуючи дату початку і завершення. Також є можливість для таких співробітників вказувати іншу схему розрахунку зарплати, так як такі співробітники мають відмінності в оподаткуванні, які можна налаштувати в системі.

Так, розрахунок днів належної відпустки не блокує можливість використання її наперед.

Так, в системі можна веси облік в залежності від типу взаємовідносин зі співробітником.

За допомогою налаштувань нарахування відпустки мобілізованим співробітникам припиняється.

За допомогою Відомості по видах розрахунку можна отримати інформацію по нарахуваннях в розрізі основної та додаткової ЗП. Звіт динамічно налаштовуваний та дозволяє мати безліч варіантів представлення. Даний звіт може бути доопрацьований таким чином, щоб відображатися по статі/типу зайнятості (усі разом, жінки окремо, штат окремо, сумісники тощо).

На сторінці Штатного розпису відображається кількість ставок Всього і кількість зайнятих ставок для кожної штатної одиниці. Також така аналітика доступна зі списку підрозділів (Оргструктури).

Можливість внесення інформації заднім числом залежить від того, чи закритий період, чи були вже виконані всі розрахунки тощо. Всі документи мають функції “Скасувати” і “Виправити”. Інформація про цю дію буде збережена, але зміни можуть бути внесені.

Так, звісно! Інформація про залишки відпустки на задану дату доступна в системі зі сторінки Періоди відпустки.

Система дуже інтегрована з Excel, більшість сторінок можна напряму редагувати через Excel. На основі імпортованих даних може бути сформований табель.

Прийом іноземця нічим не відрізняється від звичайного процесу прийому кандидата. В системі є можливість вести громадянство співробітників, довідку про тимчасове проживання можна фіксувати через інші довідники співробітників, наприклад, разом з Документами (паспорт), чи довідник “Інша інформація”, де дозволено вводити інші документи.

Один з наших замовників з 800 співробітниками рахує зарплату по всіх менше ніж за 2 хвилини. Тому з 1000+ співробітниками час буде приблизно такий самий. Також можна рахувати зарплату в розрізі підрозділів або дочірніх підрозділів, таким чином можна пришвидшити розрахунок.

Так, можна обмежувати право перегляду та/або редагування сторінок для одного чи групи користувачів.

Так, всі накази після обліку можна скасувати. Причому перший помилковий наказ зберігається в системі, його можна переглядати. Скасовані операції також зберігаються у відповідних книгах, але позначені скасованими.

Так, можна персоналізувати вигляд сторінок для кожного користувача чи групи користувачів і налаштувати обмеження доступу до певних сторінок.

Для міграції даних ми надаємо Excel-шаблони, які потрібно заповнити даними з вашої поточної облікової системи. Допомогти із автоматизацією заповнення цих шаблонів може внутрішня ІТ команда або ваш поточний партнер 1С/BAS.

Ми оновлюємо систему відповідно до змін в законодавстві щодо наявної функціональності. Оновлення випускаються до початку дії нових вимог.

Так, в системі є можливість фіксувати простої декількома методами: вручну змінювати тип робочого часу в операційному табелі, або використовувати Наказ про іншу відсутність.

Рішення IW HR&Payroll інтегроване з M.E.Doc в частині вивантаження регламентованої звітності. В межах наших проєктів ми часто розробляємо інтеграції зі сторонніми системами на запит замовника.

Ви можете придбати trial-доступ на 4 тижні до пакетної пропозиції “Кадри та Зарплата” за 100 у.о. без ПДВ.

Пакетна пропозиція розгортається впродовж декількох днів після підписання угод та отримання оплат. Проєкт під ключ може тривати 6-18 місяців в залежності від комплексності процесів та залученності користувачів зі сторони замовника (швидкості реагування на питання, призначення зустрічей тощо).

У вартість ліцензії входить підтримка законодавчих змін в межах рішення та виправлення помилок, в разі їх виявлення.

Виберіть функції у яких ви зацікавлені

Наші фахівці продовжують активно розвивати рішення IW HR&Payroll, усі оновлення ми висвітлюємо у додаткових прес-релізах на нашому сайті.

Рішення IW HR&Payroll є доступним для учасників глобальної хмарної екосистеми Microsoft на платформі appsource.microsoft.com: Microsoft Dynamics 365 Business Central HR management and payroll calculation solution for Ukraine

Хочете отримати консультацію стосовно можливостей IW HR&Payroll?
Розрахувати вартість впровадженння рішення саме для вашої компанії?
Звертайтеся, будь ласка, за тел: +38 044 490 22 20 або на erp@innoware.com

Компанія Innoware

Відгуки клієнтів, у яких впроваджено рішення IW HR&Payroll

microsoft-solutions-partner-light
Innoware – надійний партнер із впровадження сучасних технологій для управління підприємствами. Інформаційні системи, ERP і CRM, для управління бізнес-процесами, хмарні рішення AZURE. Microsoft 365 для компаній, впровадження і підтримка Microsoft Dynamics 365

Контакти

Україна, 04116, м. Київ
вул. Шолуденка, 3, офіс 204 (БЦ “Кубік”)
Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!