Запрошуємо на серію вебінарів «Комплексна цифрова трансформація бізнесу на базі продуктів Microsoft Dynamics 365», що проводиться компанією Innoware – Золотим партнером Майкрософт разом із Американською торговельною палатою в Україні.
Вебінари орієнтовані на власників бізнесу, СEO, СFO, СІO компаній, які мають на меті підготуватися до викликів цифрової економіки, відкриті до технологій та знань, використання яких дозволить і у майбутньому бути успішними та конкурентними.
На вебінарах спікери поділяться реальним досвідом і перевагами, отриманими нашими замовниками після впровадження ERP і CRM систем Microsoft Dynamics 365. А також розкажуть про те, як перебудувати / адаптувати бізнес до роботи в умовах глобальної економічної нестабільності, порадять сучасні інструменти, використання яких дозволяє підприємствам вийти на новий рівень розвитку за рахунок можливості приймати стратегічні рішення, засновані на реальних, актуальних даних про діяльність компанії.
На першому вебінарі «Цифровізація: необхідність чи тренд», що відбудеться 6 квітня, Катерина Мамонова розповість як в умовах мінливого бізнес-середовища підготуватись до цифрової трансформації і вивести підприємство на новий рівень розвитку. Поділиться кейсами успішної діджитал трансформації компаній, які почали та продовжують цифровізацію, використовуючи рішення і технологіїї, розроблені на платформі Microsoft Dynamics 365.
На вебінарі ви дізнаєтесь про те, як на практиці підприємствам вдалося:
- створити фундамент для ефективного управління бізнесом в умовах економічної нестабільності;
- досягти стратегічних цілей, оптимізувати витрати та надати нових можливостей для розвитку бізнесу за допомогою впровадження продуктів MD 365;
- оцифрувати бізнес і отримати сучасні інструменти, що дозволяють зробити процес прийняття рішень більш усвідомленим.
12 квітня, на другому вебінарі: «Переваги хмарної СRМ системи Microsoft Dynamics 365 як відображення сучасних тенденцій клієнторієнтованого бізнесу», Кирило Михальцов, який більше 10 років займається впровадженням CRM рішень від Майкрософт, розповість про переваги хмарної CRM системи Microsoft Dynamics 365 та основні тренди управління взаємовідносинами з клієнтами у сучасному цифровому світі.
У програмі вебінару:
- як сучасні виклики на ринку впливають на зміни в бізнес-платформах;
- як спланувати міграцію до нової еко-системи та CRM платформи;
- як спланувати ефективний розвиток впровадженої системи і процесів.
Вебінар «Хмарна ERP система Microsoft Dynamics 365 for Finance & Operations – новий рівень розвитку підприємства в умовах мінливого бізнес-середовища» відбудеться 19 квітня.
Ми розповімо про те, як побудова єдиного інтегрованого інформаційного середовища, розробленого на базі сучасної ERP системи Microsoft Dynamics 365 for Finance & Operations, допомагає підприємствам успішно працювати в умовах нової економічної реальності. А саме: гнучко реагувати на зміни, швидко адаптуватись у нових реаліях ведення бізнесу, своєчасно змінювати бізнес-моделі та оптимізовувати бізнес-процеси, знаходити і впроваджувати нові підходи до управління персоналом, постійно покращувати рівень якості взаємодії з клієнтами тощо.
На вебінарі ви дізнаєтесь:
- як використання хмарної ERP системи Dynamics 365 for Finance & Operations допомагає підприємствам бути успішними і продовжувати розвивати свій бізнес в умовах невизначеності;
- як підприємству підготуватися до проекту впровадження хмарного ERP рішення;
- як обрати команду для реалізації і чому методологія впровадження одна з найважливіших складових успішного проекту.