Що таке Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement і чи готова ваша компанія до впровадження СRM додатків від Microsoft?

Червень, 2025

CRM платформу від компанії Microsoft часто ідентифікують як Microsoft CRM, Dynamics CRM чи Microsoft Dynamics 365 в залежності від контексту та рівня обізнаності користувачів. Проте, як насправді називається комплексне рішення для ефективного управління взаємовідносинами з клієнтами від Microsoft? Давайте розбиратись.

Раніше Microsoft пропонували один продукт, який об’єднував модулі продажів, маркетингу та сервісу – Microsoft Dynamics CRM. Можливості системи повністю охоплювали усю необхідну функціональність для спеціалістів з маркетингу, продажів і сервісної підтримки для виконання повсякденних завдань у роботі з потенційними клієнтами чи з клієнтами компаній-замовників.

Тому, з часом було вирішено розділити єдине CRM рішення на чотири окремих хмарних,  інтелектуальних додатки: Microsoft Dynamics 365 Sales, Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, Microsoft Dynamics 365 Customer Service, Microsoft Dynamics 365 Field Service та об’єднати їх у платформу під назвою Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement. Уcі додатки можуть впроваджуватися  кожен окремо або безшовно інтегруватися один з одним, а також з іншими ERP системами і продуктами екосистеми Microsoft Dynamics 365.

Коротко про кожен із додатків, що входять у Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement:

  • Microsoft Dynamics 365 Sales: надає командам продажів потужні інструменти для ефективного управління потенційними та існуючими клієнтами, дозволяє планувати комунікації завдяки комплексному огляду клієнта на 360 градусів. Цей модуль допомагає компаніям оптимізувати процеси продажів, призначати та контролювати завдання для менеджерів, аналізувати воронку продажів та інші ключові показники ефективності (KPI) в режимі реального часу.

  • Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys: допомагає компаніям глибше розуміти своїх клієнтів і будувати персоналізовані взаємини з ними. Завдяки можливостям сегментування, передбаченню намірів клієнтів, прискореним процесам залучення до маркетингових активностей та використанню шаблонів розсилок цей модуль дозволяє відділу маркетингу значно швидше залучати нових клієнтів і розвивати їхню лояльність. Це лише частина можливостей, які забезпечать ефективність і продуктивність маркетингових кампаній на новому рівні.

  • Microsoft Dynamics 365 Customer Service: уніфікує процес взаємодії клієнта з компанією, завдяки широкому  набору функціональності що забезпечує єдиний підхід до ефективного обслуговування клієнтів, з очікуваним від кожного клієнта рівнем комунікації. Допомагає менеджерам служби підтримки швидко реагувати на запити та вирішувати проблеми споживачів. Наприклад, система автоматично оцінює серйозність запитів і визначає їхню пріоритетність. Крім того, вона може скеровувати клієнтів до найбільш відповідних менеджерів на основі географічного розташування, типу чи серйозності проблеми. Також доступні функції управління базами знань, які дозволяють зберігати, знаходити та створювати інформаційні статті для надання швидкої допомоги.

  • Microsoft Dynamics 365 Field Service: надає широкий спектр функціональності для автоматизації усього циклу роботи з обслуговуванням активів клієнта: від пост-продажної установки і налаштування обладнання до профілактично-технічного обслуговування, управління ресурсами та інвентаризацію продукції. Завдяки вбудованим інструментам для планування, мобільним додаткам, що дають можливість виставлення рахунків клієнтам безпосередньо на місці, а також вбудованим інструментам ШІ та аналітики, рішення оптимізує робочі процеси, в частині управління і обслуговування активів, забезпечуючи підвищення лояльність та довіри клієнтів до вашого бренду, дозволяє вибудувати з клієнтами нерозривну комунікацію, і отримати ще більше доходу.

На перший погляд усе виглядає зрозуміло та доступно – усі додатки, що входять в  Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ідеально відповідають потребам сучасного бізнесу. Однак, одного захоплення недостатньо, необхідно розуміти, чи справді ваша компанія готова до впровадження такого  рішення. Як це з’ясувати?

Насправді, все досить просто:

  • Готовність до змін. Ви готові визнати, що вашій компанії необхідні зміни для підвищення ефективності та конкурентоспроможності.
  • Фінансова готовність. Ви усвідомлюєте, що впровадження потребує фінансових інвестицій. Проте, як показують дослідження, ці інвестиції швидко окуповуються. До того ж, сьогодні на ринку представлені методи впровадження, які підходять під різні можливості та бюджети.
  • Сильна команда. Ви впевнені, що у вас є команда, яка готова активно працювати над впровадженням рішення і допоможе організації адаптуватися до нових процесів.
  • Погляд на рішення як на інструмент. Ви не очікуєте миттєвих результатів і розумієте, що будь-який потужний інструмент потребує постійного розвитку, вдосконалення та залучення працівників для його ефективного використання.

Якщо ваша відповідь “так” на всі перелічені вище пункти, ви готові до успішного впровадження  вищевказаних додатків CRM платформи Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement у вашій компанії. А ми, в Innoware, радо станемо вашим надійним партнером із впровадження.

Але, якщо сьогодні деякі аспекти з перелічених потребують покращення – це не проблема. Ми готові надати професійну консультацію по кожному з них і покроково провести вас у майбутньому до реалізації проєкту.

Для отримання додаткової інформації, розрахунку вартості проекту впровадження СRM  для вашої компанії, будь ласка, звертайтеся до наших спеціалістів:  +38 044 490 22 20, crm.iwsite@innoware.com або до мене безпосередньо.

Валентина Залуська
Sales Account Manager в Innoware

Оригінал статті

microsoft-solutions-partner-light
Innoware – надійний партнер із впровадження сучасних технологій для управління підприємствами. Інформаційні системи, ERP і CRM, для управління бізнес-процесами, хмарні рішення AZURE. Microsoft 365 для компаній, впровадження і підтримка Microsoft Dynamics 365

Контакти

Україна, 04116, м. Київ
вул. Шолуденка, 3, офіс 204 (БЦ “Кубік”)
Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!