Роздрібна торгівля і сфера послуг

Низка рішень для роздрібної торгівлі на платформі Microsoft Dynamics дозволяє централізовано керувати роздрібним бізнесом будь-якого напрямку і масштабу – супермаркетом, магазинами одягу і взуття, електроніки, косметики, ювелірних виробів, товарів для тварин, дьюті-фрі і т.д.

Рішення охоплює всі процеси діяльності роздрібної мережі, від операцій на касі до поповнення запасів і ведення бухгалтерського і податкового обліку, а також надає комплексну аналітику результатів діяльності.

Дозволяє отримати актуальну та достовірну інформацію про ситуацію, як в окремому магазині, так і в мережі, дозволяє оперативно реагувати на зміни ринкової ситуації відстежувати ефективність каналів продажу, оперативно реагувати на зміни ринкової ситуації, формувати і підтримувати лояльність клієнтської бази.

Рішення визнано провідними світовими компаніями IKEA, Nike, Victoria’sSecret, Adidas, Puma, Caudalie, Hard Rock Café, Radisson Blu Hotels & Resorts і т.д.

Масштабованість при розвитку мережі
Сприяє оптимізації витрат і запасів
Інтеграція з торгівельним обладнанням
Багатофункціональна система стимулювання збуту
Платформа Microsoft Dynamics
Можливість роботи з мобільних пристроїв
Можливість розташування у хмарі
Хочете дізнатися більше про можливості цього рішення
Напишіть нам info@innoware.com
або зателефонуйте +38 044 490 22 20

Виберіть бізнес-процеси у яких ви зацікавлені

Функціональні можливості Microsoft Dynamics ERP для роздрібної торгівлі та сфери послуг
Запаси
Включає поповнення запасів і розподіл товарів по складах і магазинах, планування асортименту і закупівель, виходячи з історії продажів і інших параметрів. Інвентаризація, приймання товарів і коригування залишків в магазині і на складі.
Персонал
Планування робочих графіків співробітників і аналіз ефективності завантаження персоналу. Інтеграція з пропускною системою і автоматичне створення табеля обліку робочого часу.
Товари
Зручне централізоване управління товарним асортиментом, ціноутворенням для різних каналів збуту (магазинів, мереж і електронної торгівлі).
Аналітика
Відстеження актуальних даних про продажі, доходи, витрати по різноманітним параметрам, відстеження KPI продавців.
Синхронізація
Гнучке налаштування синхронізації транзакцій (операцій) між магазинами і головним офісом дозволяє отримувати завжди актуальні дані про продажі і запаси товарів і ін. Можливість побудувати незалежну архітектуру роботи ланцюжка "центральний офіс-магазин-каса", коли каса може обслуговувати клієнта навіть при відсутності інтернет зв'язку .
Інтеграція
Завдяки єдиному інформаційному середовищі Microsoft Dynamics транзакції роздрібної торгівлі можуть відображатися також в інших модулях системи, наприклад, фінансового обліку з подальшим формуванням відповідної звітності.
Кол-центр
Управління прийомом замовлень через кол-центр, відстеження стану замовлення, доставки і оплати. Інтеграція з АТС.
Лояльність
Гнучке налаштування програм лояльності, різноманітних пропозицій і акцій на основі сегментації клієнтів, що дозволяє надати унікальний сервіс.

Історії успіху впроваждення Microsoft Dynamics 365

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!