Перелік оновлень до української локалізації Microsoft Dynamics 365 Business Central від Іnnoware для додатку IW HR & Payroll for Ukraine, Release Note, 09.10.2025

Даний реліз містить необхідні українським компаніям доповнення і покращення, а також свідчить про активний розвиток спеціалістами Innoware української локалізації для Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Перелік оновлень для додатку IW HR&Payroll for Business Central, версія 25.6.5077.0.

Microsoft Dynamics 365 Business Central HR management and payroll calculation solution for Ukraine

📋 Зміни в додатку:

  • Виправлено заповнення дати документа для детальних операцій “Компенсація відпустки” поточною датою системи. У випадку компенсації відпусток при звільненні дата документа детальної операції “Компенсація відпустки” тепер автоматично визначається як дата обліку звільнення співробітника. 
  • На сторінці Типи відпустки співробітника та Періоди відпустки співробітника було додано поле Ім’я співробітника.
  • Додано можливість вказувати додаткові нарахування/утримання з Наказу про прийом. Для цього, знаходячись на картці деталей прийому, необхідно натиснути кнопку на верхній панелі “Додаткові нарахування/утримання”. По кнопці буде відкрито список всіх додаткових нарахувань/утримань з цим кандидатом із можливістю їх відредагувати, видалити або створити нові. 
  • Вдосконалено функціональність мобілізації співробітників, а саме: дозволено вказувати співробітників різних фізичних осіб у одному Наказі про іншу відсутність, якщо обрано ознаку Мобілізація. Проте у документі зберігаються контролі полів Дата початку, Дата завершення, Зарплатний період і Код часової активності мають бути заповнені однаковими значеннями у розрізі однієї фізичної особи.
  • На сторінку Книга операцій по співробітникам додано поля Дата завершення та Дата завершення випробувального періоду, які заповнюються автоматично при обліку Наказу про прийом або Наказу про переведення, якщо на цих наказах заповнено Дата завершення та Дата завершення випробувального періоду.
  • При натисканні на поле Кількість облікованих кор. документів у Зведеній таблиці по співробітникам додано можливість перегляду облікованих документів, що входять в цей перелік, Оновлено системні фільтри на сторінці Обліковані документи розрахунку зарплати співробітника.
  • Виправлено українські переклади полів і кнопок на сторінках Фізичних осіб.
  • Виправлена помилка у Документі розрахунку зарплати з типом Міжрозрахунок, відтепер автоматично виключаються додаткові нарахування, для яких вказаний пропорційний розрахунок, які вже були розраховані у попередніх Документах розрахунку зарплати за відповідний зарплатний період.
  • Виправлено відображення відсотку боргу для друкованої форми Звіту про утримання аліментів, в місяці, коли борг вже був повністю виплачений.
  • Збільшено кількість можливих відображених стовпців у Розширеній відомості по ВР до 100.
  • Вдосконалено функціональність індексації заробітної плати, яка враховує законодавчі зміни, а саме: ст. 34 Закону України від 19.11.2024 №4059-IX «Про Державний бюджет України на 2025 рік». Для її використання необхідно виконати наступні налаштування:

1. Створити новий ВР “Індексація основної ЗП”. Для налаштування виду розрахунку необхідно виконати наступне:

1.1. На Картці виду розрахунку заповнити:
      – поле “Тип” = Нарахування
      – поле “Технічний код ВР” = INDEXCALC
1.2. На сторінці Налаштування виду розрахунку (де Код ВР = ВР “Індексація основної ЗП”) вказати:
      – “Тип фільтру” = Група часової активності для включення, заповнити Дату початку, у значенні обрати групу часової активності, яка включає усі години роботи співробітника, що використовуються при розрахунку зарплати (Наприклад, “ЗАРПЛАТАКАЛДНІ”). 

1.3. Додати даний Вид розрахунку до Схеми розрахунку зарплати, за якою здійснюється основний розрахунок зарплати, з номером послідовності, який є меншим, аніж для видів розрахунку податків (ПДФО, ВЗ та ЄСВ).

2. Для коректного визначення актуального розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, порогу загального коефіцієнту інфляції, у разі перевищення якого здійснюється індексація заробітної плати, базового місяця для розрахунку індексації, враховуючи законодавчі зміни від 2025 року, на сторінці Налаштування модулю Розрахунок зарплати на вкладці Параметри ЗП необхідно заповнити наступні поля:
– “Код параметра прожиткового мінімум” значенням ПРОЖМІН.
 – “Ліміт індексації коду параметра нарахування заробітної плати” значенням ІНДЕКСМЕЖА.
 – “Первинний базовий місяць для розрахунку індексації” значенням 01.01.2025.

3. На сторінці Індекс споживчих цін (ІСЦ) створити записи за необхідні зарплатні періоди та вказати значення ІСЦ. Створення записів у цій таблиці необхідно здійснювати щомісяця після розрахунку ІСЦ Міністерством фінансів України та перед розрахунком зарплати у системі.

4. Для визначення загального коефіцієнту інфляції (чи не перевищив він поріг у 103%), базового місяця індексації у системі необхідно заповнити Таблицю індексації по працівникам, використовуючи функціональність Заповнити таблицю індексації по працівникам. Створення записів у цій таблиці необхідно здійснювати щомісяця перед розрахунком зарплати у системі.

Розрахунок індексації заробітної плати здійснюється автоматично у Документі розрахунку зарплати. Особливості розрахунку включають наступне:

1. Розрахована сума індексації зменшується, якщо співробітник працює не на повній ставці. Якщо у період здійснення індексації була зміна ставки співробітника, то розрахунок буде здійснюватися пропорційно кожній ставці. У такому випадку, у Документі розрахунку зарплати буде створено два записи з сумою нарахування індексації.

2. Розрахована сума індексації пропорційно зменшується, якщо співробітник відпрацював не повністю встановлену місячну норму робочого часу.

3. При розрахунку індексації існує перевірка, чи розрахована сума індексації перевищує суму підвищення окладу у «базовому» місяці. Якщо ні, то індексація не нараховується.

  • Доступна нова функціональність Податкової соціальної пільги (ПСП). Її призначення полягає у зменшенні бази оподаткування для податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) при розрахунку зарплати для співробітників, які мають право на пільгу. Для її використання необхідно виконати наступні налаштування:

1. Створити новий ВР “Податкова соціальна пільга”. Для налаштування виду розрахунку необхідно виконати наступне:
1.1. На картці виду розрахунку заповнити:
– поле “Тип” = Інформація
– поле “Технічний код ВР” = SOCIALTAXEXEMPTION
– поле “Пропустити створення записів у ГК” = Так
1.2. На сторінці Налаштування виду розрахунку (де Код ВР = ВР “Податкова соціальна пільга”) вказати:
– “Тип фільтру” = Група ВР Загальна База, заповнити Дату початку, у значенні обрати групу ВР, яка є базою доходу співробітника. (Наприклад, “ПДФОБАЗА”. У випадку наявності декількох видів розрахунку для ПДФО, необхідно створити Групу ВР, в якій би містилися бази розрахунку обох ВР).
1.3. Додати даний вид розрахунку до схеми розрахунку Зарплати з номером послідовності, який є менший, аніж для видів розрахунку ПДФО).
2. Перевірити налаштування для ВР ПДФО, до яких планується застосування ПСП.
2.1. На сторінці Налаштування виду розрахунку (де Код ВР = ВР ПДФО) вказати:
-“Тип фільтру” = Вид розрахунку, заповнити Дату початку, у значення обрати ВР “Податкова соціальна пільга”.
-“Тип фільтру” = Група ВР Загальна База, заповнити Дату початку, у значення обрати Групу ВР, в якій міститься перелік ВР для ПДФО.
3. На сторінці Налаштування модулю Розрахунок зарплати заповнити наступні поля:
– “Код параметру ставки ПСП” значенням ПСП_СТАВКА
– “Код параметра граничного доходу” значенням ПСП_ДОХІД
– “Використовувати для ПСП 150%” значення 150%
4. На сторінці Ознаки ПСП створити записи ознак.

Для використання ПСП для співробітника, спочатку необхідно створити Заяву на ПСП. Для цього з пошуку або зі сторінки Співробітник відкрийте Заяви на ПСП та створіть новий запис:
  – поля “Дата початку” та “Дата завершення” заповнюються значенням зарплатних періодів, які визначають термін дії заяви.
  – поле “Тип ПСП” для вибору доступні дві опції: ПСП на співробітника та ПСП на дітей вкл. інвалідність. 
  – поле “Вид ПСП” визначає значення ставки ПСП для співробітника.
  – поля “Всього дітей (до 18 років)” та “В т.ч. дітей з інвалідністю”, “Ознака ПСП 2” доступні для заповнення за умови опції Тип ПСП = ПСП на дітей вкл. інвалідність.
  – поля “Ознака ПСП 1”, “Ознака ПСП 2” використовуються для заповнення Об’єднаної звітності додатку 4ДФ.
Після створення запису, натисніть Розрахувати суму пільги. Як результат для співробітника розрахується “Розрахований граничний дохід” і “Розрахована сума ПСП”.

За умови наявності в співробітника Заяви на ПСП при розрахунку зарплати система буде порівнювати дохід співробітника у період розрахунку та “Розрахований граничний дохід”. Якщо “Розрахований граничний дохід” буде мати менше значення, тоді для визначених ПДФО буде зменшена База розрахунку на значення “Розрахованої суми ПСП”.

  • Створено можливість відображення стягнення аліментів у Додатку 4 Податкового розрахунку за окремою ознакою доходу. Для цього необхідно виконати наступне:

1. На Картці виду розрахунку, який відповідає за утримання аліментів, заповнити поле “Код ознаки доходу для звіту по ЄСВ (Додаток 4)” значенням 140.
2. На сторінці Налаштування кадрової звітності на вкладці Податковий розрахунок у полі “Код ВР для утримання аліментів” вказати ті ВР, які відповідають за утримання аліментів.
3. При створені записів у Додатку 4 у полях Сума нарахованого/виплаченого доходу зазначається сума утриманих аліментів, а у полі Ідентифікаційний код зазначається РНОКПП отримувача, на користь якого утримані аліменти.

Усі оновлення, що увійшли до IW Ukrainian Localization Release Note, 09.10.2025, включено до відповідних додатків української локалізації Microsoft Dynamics 365 Business Central від Innoware та є доступними для учасників глобальної хмарної екосистеми Microsoft на платформі appsource.microsoft.com.

Інформація для клієнтів і партнерів Innoware.

Користувачам хмарних версій Microsoft Dynamics 365 Business Central
, усі оновлення, що увійшли до IW Ukrainian Localization, Release Note, 09.10.2025, будуть завантажені автоматично з основним оновленням  Microsoft Dynamics 365 Business Central від Майкрософт.
Користувачі наземних версій Microsoft Dynamics 365 Business Central можуть отримати нові версії від спеціалістів із підтримки Innoware.

З усіх запитань щодо можливостей
української локалізації Microsoft Dynamics 365 Business Central від Innoware, звертайтеся, будь ласка, за тел: +38 044 4902220 або на erp@innoware.com

microsoft-solutions-partner-light
Innoware – надійний партнер із впровадження сучасних технологій для управління підприємствами. Інформаційні системи, ERP і CRM, для управління бізнес-процесами, хмарні рішення AZURE. Microsoft 365 для компаній, впровадження і підтримка Microsoft Dynamics 365

Контакти

Україна, 04116, м. Київ
вул. Шолуденка, 3, офіс 204 (БЦ “Кубік”)
Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
АЛЬТЕРНАТИВА ТА ЗАМІНА 1С
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Certified iso/iec 27001