Прес-реліз
Жовтень, 2025
В компанії PKF hospitality group успішно завершено проект переходу з Outbound Marketing на Real-time Journeys. Оскільки модуль Outbound Marketing (Dynamics 365 Marketing) завершував свою дію, PKF hospitality group почала шукати надійного партнера, який зможе забезпечити швидкий і безпечний перехід на оновлене рішення Real–time Journeys (Dynamics 365 Customer Insights – Journeys). Для вирішення поставленої задачі, компанія звернулася до сертифікованого партнера Microsoft – компанії Innoware, команда якого працює за власною методологією, розробленою на основі більше ніж двадцятирічного локального та міжнародного досвіду впровадження ERP і СRM рішень Microsoft Dynamісs 365 та має у своєму портфоліо понад 500 успішно реалізованих проєктів по всьому світу.
Real–time Journeys (Dynamics 365 Customer Insights – Journeys) – це комплексне, сучасне маркетингове рішення від Microsoft, орієнтоване на надання персоналізованого досвіду клієнтам і забезпечення винятково глибокої та різнобічної взаємодії з ними. Рішення дозволяє команді маркетингу в режимі реального часу відстежувати реакцію потенційних клієнтів на маркетингові ініціативи та керувати їхніми діями, створюючи тригерні шляхи, що охоплюють і впливають на потенційних клієнтів через декілька каналів взаємодії. Модуль дозволяє легко отримувати детальні та наочні аналітичні звіти, щоб зрозуміти, як саме відбувається прийняття рішень про купівлю, і визначити, які із задіяних маркетингових активностей працюють найкраще.
Проект переходу з Outbound Marketing на Real-time Journeys охоплював кілька ключових етапів:
- аналіз поточних маркетингових бізнес-процесів та архітектури даних;
- проектування і конфігурація нових бізнес-процесів відповідно до оновленої функціональності системи;
- міграція існуючих даних і модифікацій;
- додаткові налаштування безпеки та регулювання доступу до застосунку;
- загальні тренінги користувачів щодо можливостей системи та спеціалізовані тренінги під конкретні бізнес-процеси.
Завдяки відкритості до співпраці та оперативності у прийнятті рішень з боку PKF hospitality group, а також високому рівню експертизи та досвіду спеціалістів Innoware, проєкт міграції було успішно реалізовано за 3 тижні.
У результаті PKF hospitality group отримала оновлене CRM рішення з усіма наявними даними та модифікаціями, а також розширеною маркетинговою функціональністю з покращеними бізнес-процесами і додатковими налаштуваннями безпеки.
Наразі компанії продовжують співпрацю та розвиток системи відповідно до угоди про підтримку.
«Команда Innoware продемонструвала професіоналізм, компетентність та індивідуальний підхід до нас як до клієнта під час проведення тренінгів по роботі з CRM. Навчання було інтенсивним і водночас цікавим, а найголовніше – дало нам чітке розуміння, як ефективно використовувати систему для досягнення реальних бізнес-результатів. Ми впевнені, що міграція на Dynamics 365 Customer Insights – Journeys стане відправною точкою для оптимізації роботи з системою, автоматизації маркетингових активностей та покращення побудови довгострокових відносин з клієнтами», – поділилася своїм враженням Юлія Томенчук, директорка з маркетингу в PKF hospitality group.
Довідка
Інформація про PKF hospitality group
PKF hospitality group є міжнародно визнаним лідером ринку гостинності. Компанія надає повний спектр консультаційних та інших послуг для готельного, житлового, туристичного та рекреаційного секторів. Маючи історію, що сягає 1869 року, сьогодні повністю інтегрована глобальна команда з понад 100 консультантів у 21 офісі в 15 країнах світу надає комплексні міжнародні послуги у сфері гостинності.
Інформація про Innoware
Innoware є провідним експертом на ринку консалтингових послуг. З 2001 року компанія допомагає бізнесу в Україні та світі впроваджувати інноваційні комплексні рішення від Microsoft і надає послуги із впровадження та підтримки Microsoft Dynamics 365 (ERP, CRM, НR), хмарних рішень Microsoft (Microsoft Azure, Microsoft 365, Office 365, Copilot для Microsoft 365); автоматизації бізнес-процесів на базі платформи Microsoft Power Platform; консультування щодо практичного застосування штучного інтелекту у діловиробництві.
Досвід компанії налічує понад 500 успішно реалізованих проектів, виконаних у різних галузях, у 18 країнах світу. Серед клієнтів Innoware такі компанії, як Житомирський маслозавод “Рудь”, МАУ, Deloitte, Кернел, “Запоріжтрансформатор”, GfK Ukraine, Elcore Group, UniCredit Bank, LEONI та інші.