10–12 червня у Варшаві відбулася конференція MAD Conference 2024, яка зібрала більше 300 Amazon sellers із 28 країн світу.
Наша колега, Світлана Фоміна, Business Development& Sales, відвідала MAD Conference 2024, прослухала доповіді та воркшопи, обмінялася знаннями й досвідом зі спікерами та учасниками, отримала практичні навички, надихнулася новими ідеями, щоб тримати руку на пульсі останніх тенденцій е-соmmerce.
«Може здаватися, що місце визначає можливості та потреби, але ми живемо в епоху глобалізації, і маємо змогу виходити за рамки доступного тут і зараз. Основна мета моєї поїздки – тримати руку на пульсі щодо останніх робочих стратегій та каналів просування, які вже довели свою ефективність у різних індустріях. У минулому, коли я займалася Amazon, я побачила, як досвід роботи на цій платформі може збагатити мене, як спеціаліста з розвитку бізнесу, тому я продовжую слідкувати за новими тенденціями і трендами в е-соmmerce, лідером яких безперечно є Amazon», – зазначила Світлана після завершення конференції.
Основними, найбільш корисними та цікавими темами MAD Conference 2024, які дали можливість краще зрозуміти ринки і конкурентів, а також вдосконалити стратегії, покращити продукти та послуги, розширити ринки, були:
- тренди, які в найближчому майбутньому значно вплинуть на ринок e-commerce: Social Commerce і TikTok Shop;
- посилення конкуренції з Китаєм, який за останні роки вийшов на новий рівень по маркетингу та використанню системного підходу до побудови бізнесу;
- стратегії, методи позиціонування та унікальні торгові пропозиції, що допомагають зміцнити позиції на ринку через партнерство з виробниками та конкурентами;
- впровадження AI Асистентів: інтеграція бренду в рекомендації AI асистентів на телефонах покупців;
- Jobs to be Done: потужний інструмент для прийняття рішень щодо створення та покращення продуктів;
- запуск нових товарів: глибокий аналіз і фінансове планування, як запорука успішного запуску.
Отримані на MAD Conference 2024 знання й нові контакти дозволять нам:
- Посилити стратегії: використання AI для персоналізованих рекомендацій, делегування АІ Агентам бізнес-завдань. Впровадження нових методик стратегічного планування.
- Покращити продукти: застосування інструменту Jobs to be Done для створення продуктів, які дійсно вирішують проблеми користувачів.
- Вивести на новий рівень фінансове планування: глибокий аналіз і планування запуску нових товарів для забезпечення стабільного cashflow.
- Розширити ринки: Японія та Канада.
MAD Conference 2024 стала чудовою платформою для обміну знаннями та досвідом, і ми з нетерпінням чекаємо наступної можливості взяти участь у цьому заході.