Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (СRM)
Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement – набір сучасних, хмарних інтелектуальних додатків, впровадження яких дозволяє автоматизувати весь ланцюжок комунікацій з клієнтами: від зацікавленості до покупки і подальшого сервісного обслуговування. Забезпечує послідовне і якісне поліпшення взаємодій з клієнтами, що веде до стабільного, прогнозованого доходу.
До складу Dynamics 365 Customer Engagement входять наступні додатки:
Microsoft Dynamics 365 Sales дозволяє співробітникам Вашого відділу продажів вибудовувати міцні, персоналізовані відносини з клієнтами. Вбудована в систему аналітика дозволяє визначати попит і надавати клієнту саме ті товари або послуги, які йому наразі необхідні, що значно підвищує лояльність і в рази збільшує конверсію лідів в угоду
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys – комплексне, сучасне маркетингове рішення, що фокусується на персоналізованому досвіді клієнта і забезпечує винятково глибоку та різнобічну взаємодію із потенційними клієнтами. Дає можливість команді маркетингу в режимі реального часу відстежувати реакцію потенційних клієнтів на маркетингові ініціативи та керувати їх діями, створюючи тригерні шляхи, що охоплюють і впливають на потенційних клієнтів через декілька каналів взаємодії. Дозволяє легко отримувати детальні та наочні аналітичні звіти, для розуміння того, як саме відбувається прийняття рішення про купівлю та дізнатися, які із задіяних маркетингових активностей працюють найкраще.
Microsoft Dynamics 365 Field Service спрощує роботу Вашого відділу обслуговування клієнтів, перетворюючи заявки з технічного обслуговування на стратегічну перевагу Вашої компанії. Рішення пропонує повний цикл роботи з обслуговуванням активів клієнта: від оптимізованого планування до випереджаючого обслуговування. Вбудована аналітика дозволяє забезпечити узгоджену і надійну роботу обладнання, шляхом прогнозування, виявлення та вирішення проблеми ще до того, як ваші клієнти дізнаються про неї, дає можливість планувати витрати і оптимізувати ресурси, вчасно направляючи команду технічних фахівців саме туди, де вона в даний момент найбільше потрібна
Microsoft Dynamics 365 Customer Service забезпечує високий рівень обслуговування клієнтів, за рахунок надання комплексних, узгоджених послуг підтримки, що надаються за обраними каналами комунікації, незалежно від місця розташування. Уніфікує процес взаємодії клієнта з компанією, забезпечуючи єдиний підхід і очікуваний рівень персоналізації. Дає можливість клієнту самостійно отримувати відповіді на питання, використовуючи портали самообслуговування з базою знань, функцією пошуку і майданчиком для спілкування як з іншими клієнтами, так і з консультантами та експертами
Незалежно від того, Ви є представником середнього або великого підприємства, працюєте в В2В або В2С сегменті, виробляєте товари, або надаєте послуги - управління взаємовідносинами з клієнтами займає значну частину вашого бізнесу.
Працюючи з лінійкою додатків Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ви отримаєте:
- Оптимізовані процеси управління взаємовідносинами з клієнтами
- Персоніфікацію кожного клієнта
- Омніканальний підхід до лідогенераціі і обслуговування клієнтів
- Лояльних, орієнтованих на подальшу співпрацю клієнтів
- Підвищену ефективність і продуктивність співробітників Ваших відділів маркетингу, продажів і сервісу
Ми пропонуємо:
- Якісне, сучасне, безперечно лідируюче в світі рішення від компанії Місrosoft
- Експертизу Innoware, засновану на більш ніж 20-річному досвіді впровадження СRM-проектів
- Унікальну методологію, що дозволяє отримати повністю відповідне очікуванням Замовника, працююче рішення
- Вичерпний пакет проектної документації, яка описує дизайн всіх налаштованих бізнес-процесів, і User guides для успішного використання системи та навчання нових співробітників
- Кваліфікованих ключових користувачів Замовника – носіїв знань бізнес-процесів, підготовлених до запуску системи, її подальшого розвитку (в рамках стандартного функціоналу), масштабування своїх знань.
Результатом співпраці з Innoware буде:
- Відповідність очікувань і реальності від впровадження нового ефективного інструменту управління: ваші співробітники легко адаптуються до роботи в новому додатку і ви швидко почнете відчувати його переваги
- Висока якість послуг впровадження, з фокусом на максимально ефективне використання стандартної функціональності додатків. Такий підхід знижує вартість подальшого володіння системою, і оновлення її до нових версій
- Великий практичний досвід впровадженого рішення з іншими додатками Dynamics 365, а також з програмними продуктами інших постачальників
- Оптимізм користувачів, які отримали дійсно зручні інструменти, що дозволяють їм бути ще більш успішними і конкурентними