Microsoft Dynamics 365 Sales дозволяє співробітникам Вашого відділу продажів вибудовувати міцні, персоналізовані відносини з клієнтами. Вбудована в систему аналітика дозволяє визначати попит і надавати клієнту саме ті товари або послуги, які йому наразі необхідні, що значно підвищує лояльність і в рази збільшує конверсію лідів в угоду
докладніше
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys – комплексне, сучасне маркетингове рішення, що фокусується на персоналізованому досвіді клієнта і забезпечує винятково глибоку та різнобічну взаємодію із потенційними клієнтами. Дає можливість команді маркетингу в режимі реального часу відстежувати реакцію потенційних клієнтів на маркетингові ініціативи та керувати їх діями, створюючи тригерні шляхи, що охоплюють і впливають на потенційних клієнтів через декілька каналів взаємодії. Дозволяє легко отримувати детальні та наочні аналітичні звіти, для розуміння того, як саме відбувається прийняття рішення про купівлю та дізнатися, які із задіяних маркетингових активностей працюють найкраще.
докладніше
Microsoft Dynamics 365 Field Service спрощує роботу Вашого відділу обслуговування клієнтів, перетворюючи заявки з технічного обслуговування на стратегічну перевагу Вашої компанії. Рішення пропонує повний цикл роботи з обслуговуванням активів клієнта: від оптимізованого планування до випереджаючого обслуговування. Вбудована аналітика дозволяє забезпечити узгоджену і надійну роботу обладнання, шляхом прогнозування, виявлення та вирішення проблеми ще до того, як ваші клієнти дізнаються про неї, дає можливість планувати витрати і оптимізувати ресурси, вчасно направляючи команду технічних фахівців саме туди, де вона в даний момент найбільше потрібна
докладніше
Microsoft Dynamics 365 Customer Service забезпечує високий рівень обслуговування клієнтів, за рахунок надання комплексних, узгоджених послуг підтримки, що надаються за обраними каналами комунікації, незалежно від місця розташування. Уніфікує процес взаємодії клієнта з компанією, забезпечуючи єдиний підхід і очікуваний рівень персоналізації. Дає можливість клієнту самостійно отримувати відповіді на питання, використовуючи портали самообслуговування з базою знань, функцією пошуку і майданчиком для спілкування як з іншими клієнтами, так і з консультантами та експертами
докладніше