Час прощатися з минулим та йти у майбутнє: Microsoft анонсував дату відключення модуля Outbound Marketing
Починаючи з 2021 року Microsoft активно розвиває модуль Real-time marketing відповідно до останніх тенденцій маркетингу, поступово готуючи заміну для початкового Outbound Marketing.
13.08.2024 Microsoft анонсував дату відключення модуля Outbound Marketing для існуючих Користувачів Dynamics 365 Customer Insights – Journeys (раніше Microsoft Dynamics 365 Marketing) (див https://learn.microsoft.com/en-us/dynamics365/customer-insights/journeys/transition-overview) як частину процесу переходу на Real–time Journeys.
План переходу:
- З серпня 2023 року при розгортанні рішення Customer Insights – Journeys користувачі отримують доступ тільки до блоку Real-time Journeys. Для розгортання Outbound Marketing потрібно додатково звернутися до служби підтримки Microsoft.
- 2 грудня 2024 року буде вилучено функціональність публікацій у соціальних мережах і LinkedIn lead generation.
- 30 червня 2025 року буде повністю відключено модуль Outbound Marketing.
Тобто, у користувачів Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys є 10 місяців для того, щоб перенести існуючі процеси з Outbound Marketing до Real-time Journeys.
Як підготуватися до міграції та на що звернути увагу ви можете прочитати у статті:
Підготовка до міграції з Мicrosoft Dynamics 365 Marketing у Мicrosoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys.
Якщо у вас є запитання щодо оновлення ліцензій або міграції бізнес-процесів із Outbound Marketing на сучасну версію рішення – Real-time Journeys, звертайтеся, я з радістю вам допоможу, дзвоніть за тел: +38 044 4902220 або пишіть на мейл: info@innoware.com
Вікторія Ільєнко,
Керівник напрямку Dynamics 365 Customer Engagement