Передумови
В епоху цифровізації корпоративні ІТ-системи стають одними з основних інструментів, що допомагають компаніям і надалі, займати лідируючі позиції на динамічному і конкурентному ринку. Коли програмне забезпечення, що використовувалось у «ІНГО Україна», перестало відповідати сучасним вимогам бізнесу, а його модернізація почала вимагати значних інвестицій, керівництво компанії прийняло рішення про заміну існуючої інфраструктури на сучасний хмарний додаток Microsoft Office 365. Партнером із впровадження на даному проекті виступила компанія Innoware – Золотий партнер Майкрософт.
Завдання проекту:
- Перенесення даних із поштових скриньок раніше використовуваного рішення в Office 365 та підключення ліцензій
- Зниження навантаження на пошту співробітників
- Скорочення часу, що витрачається на обробку документів
- Централізоване зберігання усіх документів, проектів і груп
- Підтримка спільної роботи із зовнішніми учасниками
- Політики безпеки: захист даних, запобігання витоку інформації, відповідність вимогам організації та міжнародному регламенту захисту даних GDPR
- Навчання користувачів роботі з новими сервісами
Обсяг робіт
Кількісні характеристики проекту:
- Підготовка домену Активного каталогу до роботи з Office 365
- Синхронізація облікових записів і паролів усіх співробітників компанії (500 людей)
- Перенесення поштових скриньок до Office 365
- Перенесення групових поштових скриньок (100 прим.)
- Встановлення пакетів Office 365 на ПК працівників
- Встановлення клієнтських програм Teams на ПК та мобільні пристрої користувачів
- Навчання спеціалістів ІТ відділу засобам адміністрування Office 365
- Навчання співробітників компанії роботі з Office 365
- Супровід і підтримка співробітників компанії на етапі міграції
Результати
Проект впровадження та міграції був виконаний фахівцями Innoware за 10 місяців у повному обсязі:
- перенесено 100% поштових скриньок користувачів зі старої системи до Office 365;
- налагоджено службу синхронізації каталогів із хмарою;
- проведене навчання фахівців ІТ відділу;
- отримано навчання для понад 300 працівників ІНГО Україна;
- розроблені навчальні матеріали по роботі з сервісами Офіс 365;
- розроблено опитувальник для співробітників щодо оцінки знань сервісів Офіс 365;
- система стабілізована.
У результаті впровадження Microsoft Office 365 в ПрАТ «ІНГО Україна», окрім звичних продуктів для роботи з електронною поштою та офісними документами (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote тощо), компанія отримала цілу низку зручних інструментів для комунікації та групової командної роботи, такі як: Groups, Teams, SharePoint Online, Skype for Business, Yammer.
Сьогодні інженери Innoware надають «ІНГО Україна» послуги з технічної підтримки впровадженого рішення.