13-14 травня у Лісабоні (Португалія) відбулася конференція партнерів компанії LS Retail – найбільшого розробника рішень для роздрібної торгівлі на платформі Microsoft Dynamics NAV.
У заході брали участь більш ніж 150 осіб із майже 70 компанії-партнерів.
Подія була особливо цікавою, оскільки в даний період часу вийшла нова версія Microsoft Dynamics NAV 2013, на платформі якої створені ключові рішення LS Retail. По серйозності нововведень нову версію NAV 2013 порівнюють з версією 1995 років, коли Navision випустила версію системи з графічним інтерфейсом під Windows 95.
У новій версії зміни переважно торкнулися архітектури. Так, одним із ключових стало розширення можливостей доступу до системи: окрім звичайного клієнтського застосунку в середовищі Windows, користувачі можуть працювати з системою через Web-клієнт або sharepoint-клієнт, не втрачаючи функціональні можливості.
Також система підтримує роботу в хмарному операційному середовищі – Windows Azure. Крім того, був кардинально перероблений алгоритм виконання операцій, що дозволяє підвищити продуктивність, і обслуговувати велику кількість одночасно працюючих користувачів у єдиний момент часу – це, зокрема, надає можливість використовувати рішення у дуже великих магазинах і мережах.
Нові можливості Microsoft Dynamics NAV 2013 не були єдиним чинником підвищеного інтересу на заході. З початку 2013 року LS Retail анонсував випуск ряду нових застосунків, які викликали справжній ажіотаж серед клієнтів і партнерів. В першу чергу, це застосунки для мобільних пристроїв, об’єднані під загальною назвою LS Omni.
Наприклад, застосунок Mobile Loyalty встановлюється на мобільному пристрої відвідувача магазину, формуючи новий спосіб комунікацій між відвідувачем і магазином, і новий рівень взаємодії. Відвідувач бачить статус своєї участі в програмах лояльності магазину і кількість балів, що залишилася до переходу на новий рівень цін (знижок), інформацію про акції і знижки, може згенерувати qr-код купона або акції для пред’явлення на касі, може знайти той або інший товар у списку доступних у магазині або відсканувати штрих-код. Крім того, якщо це торгівельна мережа, то додаток покаже на карті найближчі магазини відносно місця розташування покупця. Цікаво, що розроблено декілька різних застосунків Mobile Loyalty, кожен під особливості найбільш популярних платформ iOS, Android і Windows Phone, а також під попереднє покоління мобільних телефонів, що підтримують лише відображення веб-сторінок. Як використовувати інструмент Mobile Loyalty, кожен магазин або мережа вирішують по-своєму. Застосунок може бути ребрендовано, налагоджено і модифіковано у відповідності до вимог конкретного роздрібного бізнесу, і зроблено доступним для користувачів через App Store, Google Play, Windows Phone Store.
Інша система з сімейства LS Omni називається Mobile POS – додаток для мобільних точок продажів. Завдяки Mobile POS функція роздрібних продажів може перейти з каси в будь-яку точку магазину, ресторану або території, де обслуговуються покупці або клієнти. Для цього необхідний також спеціальний пристрій, що працює під iPod Touch або iPhone, за допомогою якого сканується товар, QR-код, приймається оплата банківськими картками.На заході був ефектно змодельований процес роботи системи з клієнтом магазину від моменту пошуку товару, з дому у мобільній програмі лояльності, до обслуговування покупця у торгівельному залі магазину за допомогою мобільного касового місця.
Також підвищену увагу викликали презентації рішень для оптимізації процесів управління запасами (Demand Plan і Replenishment) і скорочення витрат (Loss Prevention). Для оптимізації управління запасами LS Retail пропонує використовувати 18 алгоритмів прогнозування, а також можливість моделювання ситуацій. Щоб скорочувати витрати, пов’язані з недобросовісними діями персоналу і покупців, пропонується система так званих тригерів і спеціальних звітів, які допоможуть виявити підозрілі ситуації і розслідувати інциденти.
Важливо, що всі застосунки працюють з єдиною базою даних, яка служить джерелом інформації для усіх функцій роздрібного бізнесу – закупівлі, розподіл товару по магазинах, склад, продажі, фінансовий облік.
Серед систем для управління роздрібним бізнесом LS Retail – це єдине сімейство продуктів, яке підтримує практично всі бізнес-процеси і аспекти діяльності підприємства роздрібної торгівлі на одній платформі (Microsoft Dynamics NAV): бекофісні процеси, роботу кас і мобільні пристрої.За минулий рік клієнтська база LS Retail, що налічує більш ніж 2 200 компаній, поповнилася десятками нових клієнтів, а загальна кількість касових місць, які працюють з системою, перевищила 100 000.Innoware є партнером LS Retail з 2003 року і адаптує продукти компанії до вимог локального ринку.
Ми допомагаємо нашим клієнтам отримати конкурентні переваги за рахунок використання нових технологій і підходів, які реалізовані в інформаційних системах для управління діяльністю підприємств.