Кар’єра

Спеціаліст з маркетингу та PR

Вакансія закрита

Innoware провідна ІТ консалтингова компанія, Microsoft Cloud Solution Provider, що спеціалізується на впровадженні ERP, CRM та хмарних бізнес-рішень. Innoware була заснована в 2001 році в Києві, і з того часу ми реалізували понад 450 проектів по всьому світу. Ви можете прочитати більше про історії успіху нашої компанії за посиланням: https://innoware.ua/stories/.

Послуги Innoware завжди залишаються актуальними, адже Україна – країна чудових і сучасних фахівців, яких підтримує увесь світ. І для досягнення амбітних планів Innoware ми запрошуємо Спеціаліста з маркетингу та PRактивну та ініціативну людину, яка буде разом із нами розширювати присутність компанії на ринках України, Європи та США.

Як сервісна компанія та як роботодавець, Innoware виступає за відкриті, чесні відносини та взаємну довіру. Ми цінуємо професіоналізм, розвиток і високі стандарти консалтингових послуг, які надаємо. І ми шукаємо людину, яка поділяє наші цінності.

Твої ключові цілі на цій позиції:

  • Підготовка текстів для всіх ресурсів компанії: сайти, соціальні мережі тощо.
  • Підготовка та розповсюдження новин компанії, історій успіху клієнтів Innoware, рекламних матеріалів.
  • Участь у підготовці, реалізації та оновленні маркетинг-плану.

Твоїми задачами будуть:

  • Створювати текстовий контент для корпоративних сайтів та онлайн видань, LinkedIn, YouTube, соцмереж, а саме: писати тексти постів, новин, “підводок” до статей (українська та англійська мови).
  • Оновлювати структуру сайтів та інформацію на сторінках відповідно до тенденцій ринку.
  • Організовувати вебінари, які проводять досвідчені фахівці Innoware.
  • Організовувати співпрацю з медійними ресурсами.
  • Готувати рекламні матеріали.
  • Вести корпоративні сторінки компанії у соціальних мережах.
  • Ставити ТЗ дизайнерам на створення візуального контенту.
  • Здійснювати моніторинг та аналіз тенденцій ринку.
  • Координувати партнерський маркетинг з Microsoft та іншими компаніями.
  • Пропонувати зміни та нововведення для покращення ефективності маркетингу та PR.

Також у команді з керівником з маркетингу ти будеш брати участь:

  • У розробці та управлінні маркетинговою стратегією.
  • У плануванні і погодженні маркетингового бюджету.
  • У процесах розвитку наявних і запуску нових маркетингових каналів продажу ІТ послуг.
  • В організації внутрішньої PR активності.

Професійна кваліфікація:

  • Від 3-х років досвіду в ролі спеціаліста з маркетингу, PR, реклами тощо.
  • Досвід роботи у B2B – ІT, консалтинг, технології тощо.
  • Перевагою буде: досвід маркетингу послуг, пов’язаних з ERP / CRM / SaaS / хмарними бізнес-рішеннями.
  • Досвід маркетингу на західних ринках.
  • Досвід написання текстів різного об’єму для різних ресурсів – статті, новини, пости, підводки, анонси тощо.
  • Вміння ставити ТЗ дизайнеру та координувати його роботу.
  • Вміння організовувати та контролювати реалізацію маркетингових проєктів.
  • Досвід ведення сторінок компаній у соцмережах.
  • Досвід роботи у CRM системах.
  • Англійська – strong Upper-Intermediate або вище; вільне володіння українською мовою (усна та письмова).
  • Ініціативність, комунікабельність, відповідальність.
  • Бажання та готовність вивчати нове, зокрема розвиватись у digital маркетингу.

Ми пропонуємо тобі:

  • Інтенсивну та різноманітну роботу в компанії, яка динамічно розвивається.
  • Участь у розширенні бізнесу Innoware в Україні, Європі та США.
  • Умови для постійного професійного розвитку, можливості реалізувати свій потенціал і проявити себе.
  • Практику англійської мови.
  • Роботу у професійній, відкритій, командоорієнтованій атмосфері.
  • Можливість працювати як із нашого офісу в Києві, так і з дому (на твій вибір).
  • Конкурентну грошову винагороду.

Якщо вакансія тебе зацікавила, будь ласка, відправ нам на IWwork@innoware.com:

1) своє детальне резюме українською або англійською мовою з посиланнями на твої соцмережі – LinkedIn + FB / IG / Tik-Tok (які в тебе є)

та 2) посилання на твоє портфоліо або окремі онлайн ресурси / публікації, які ти готував(-ла) самостійно – тексти новин, статей, постів у соцмережах, онлайн виданнях, сторінки сайту компанії тощо. Це все ти можеш зазначити в резюме або у супровідному листі.

Ми ретельно розглянемо твоє резюме та публікації протягом 1-4 робочих днів та запросимо на перше інтерв’ю, якщо інформація в резюме відповідає вимогам щодо кваліфікації. Супровідний лист також вітається, якщо ти хочеш розповісти нам більше про себе!

Можливо, ми саме з тобою реалізуємо наші сміливі плани?

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу