Кар’єра

Консультант Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM)

«ВАКАНСІЯ ЗАКРИТА»

Innoware провідна ІТ консалтингова компанія, Microsoft Cloud Solution Provider, що спеціалізується на впровадженні ERP, CRM та хмарних бізнес-рішень. Innoware була заснована в 2001 році в Києві, і з того часу ми реалізували понад 450 проектів по всьому світу. Ви можете прочитати більше про історії успіху нашої компанії за посиланням: https://innoware.ua/stories/.

Послуги Innoware завжди залишаються актуальними, адже Україна – країна чудових і сучасних фахівців, яких підтримує увесь світ. І наразі ми розширюємо нашу проєктну команду та запрошуємо Консультанта Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement platform (CRM).

Як сервісна компанія та як роботодавець, Innoware виступає за відкриті, чесні відносини та взаємну довіру. Ми цінуємо професіоналізм, розвиток і високі стандарти консалтингових послуг, які надаємо. І ми шукаємо людину, яка поділяє наші цінності.

З якими проєктами ви будете працювати:

  • Типи: головним чином впровадження “з нуля” + апгрейди.
  • Модулі / hubs: головним чином Sales, Marketing, Customer Service, Field Service та Portals версії MD 365 Customer Engagement.
  • Клієнти: наше поточне портфоліо включає клієнтів із 16+ країн, які працюють у різних сферах бізнесу. Таким чином, ви матимете можливість працювати з різними бізнес-процесами та вивчати нові функціональні можливості платформи Customer Engagement.

Ключові задачі на цій позиції:

  • Комунікація з клієнтами, опис та аналіз бізнес-процесів з метою їх перенесення у систему.
  • Налаштування Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement: головним чином хабів Sales, Marketing, Customer Service, Field Service, Portals.
  • Створення проєктної документації, погодження її з клієнтом.
  • Оцінка трудовитрат на виконання задач і контроль статусу.
  • Підготовка технічних завдань для команди розробників, комунікація з ними для реалізації модифікацій у системі.
  • Проведення приймального тестування – забезпечення відповідності налаштованої системи потребам і вимогам клієнтів.
  • Підтримка клієнтів під час приймального тестування, розгортання нових функцій та Go-Live.
  • Навчання ключових користувачів, проведення демонстрацій для клієнта.

Додатково, якщо у вас є відповідна експертиза:

  • Надання підтримки під час міграції даних.
  • Інтеграції хабів платформи MD 365 Customer Engagement із іншими системами / застосунками.
  • Забезпечення контролю якості виконання задач на різних етапах проєкту.

Професійна кваліфікація:

  • Досвід впровадження, підтримки або адміністрування платформи MD 365 Customer Engagement або системи Microsoft Dynamics CRM у ролі функціонального консультанта / аналітика – від 2 років.
  • Розуміння всіх етапів проєкту впровадження CRM системи – від інтерв’ювання ключових користувачів і аналізу бізнес-процесів до запуску та Go-Live підтримки.
  • Знання стандартної функціональності MD 365 Customer Engagement та/або версії Microsoft Dynamics CRM.
  • Розуміння бізнес-процесів: продажі, маркетинг тощо.
  • Вільне володіння українською мовою, знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate, адже ми працюємо як із українськими, так і з зарубіжними проєктами.
  • Буде перевагою: досвід роботи з Power Platform – Power Automate, Power BI, PowerApps; наявність сертифікації Microsoft.
  • Soft skills: системність, командність, сильні комунікативні навички, націленість на результат, високу якість роботи та розвиток своїх компетенцій.

Ми пропонуємо вам:

  • Динамічну роботу, різноманітні задачі у проєктах для українських та зарубіжних клієнтів.
  • Умови для постійного професійного розвитку, кар’єрного зростання, підвищення кваліфікації.
  • Посилення ваших навичок завдяки досвіду роботи з новими для вас клієнтами та бізнес-процесами.
  • Практику англійської мови.
  • Міжнародну сертифікацію
  • Роботу у професійній, відкритій, командоорієнтованій атмосфері.
  • Відділену роботу з можливістю працювати у нашому офісі в Києві, якщо це буде вам потрібно.
  • Оплачувані відпустку та лікарняні, нормований робочий час.
  • Конкурентну грошову винагороду, постійний full-time контракт.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, будь ласка, відправляйте нам своє резюме українською або англійською мовою на IWwork@innoware.com. Ми ретельно розглянемо ваше резюме протягом 1-4 робочих днів та зв’яжемося з Вами, якщо інформація в резюме відповідає вимогам щодо кваліфікації.

Приєднуйтесь до нас і впроваджуйте проєкти разом із досвідченою командою Innoware!

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!