Кар’єра

Account Manager

Вакансія закрита

Innoware провідна ІТ консалтингова компанія, Microsoft Cloud Solution Provider, що спеціалізується на впровадженні ERP, CRM та хмарних бізнес-рішень. Innoware була заснована в 2001 році в Києві, і з того часу ми реалізували понад 450 проектів по всьому світу. Ви можете прочитати більше про історії успіху нашої компанії за посиланням: https://innoware.ua/stories/.

Послуги Innoware завжди залишаються актуальними, адже Україна – країна чудових і сучасних фахівців, яких підтримує увесь світ. І для забезпечення супроводження наших наявних клієнтів, пул яких постійно збільшується, ми запрошуємо активну та відповідальну людину на позицію Account Manager спеціаліста по роботі з B2B клієнтами.

Як сервісна компанія та як роботодавець, Innoware виступає за відкриті, чесні відносини та взаємну довіру. Ми цінуємо професіоналізм, розвиток і високі стандарти консалтингових послуг, які надаємо. І ми шукаємо людину, яка поділяє наші цінності.

Твої ключові цілі на цій позиції:

  • Супроводження наявних B2B клієнтів Innoware у питаннях ліцензування, документації, оплат тощо.
  • Підтримка лояльності наявних клієнтів.

Географія клієнтів: Україна та весь цивілізований світ.

Якими продуктами користуються наші клієнти: хмарні, ERP і CRM рішення Microsoft.

Твоїми задачами будуть:

  • Формування запитів на рахунки, контроль оплат, перепідписання угод. Все це у співпраці з колегами з фінансового та юридичного відділів.
  • Підбір ліцензій, розрахунок та оформлення придбання ліцензій для клієнтів на користування рішеннями Microsoft, підтримка актуальності облікових записів і ліцензій.
  • Контроль оперативного та своєчасного надання сервісних послуг клієнтам, у тому числі передача заявок системним інженерам.
  • Ідентифікація нових потреб наявих клієнтів.
  • Надання інформації про рішення та послуги Innoware наявним клієнтам за їх запитами.
  • Планування взаємодії з кожним клієнтом.
  • Здійснення контролю задоволеності клієнтів.

Професійна кваліфікація:

  • Від 1 року досвіду роботи з B2B клієнтами: супроводження клієнтів / супроводження продажів / key account management / абонентський відділ / адміністративна або технічна підтримка / офіс-менеджмент тощо.
  • Досвід роботи з документами, адміністрування відповідних процесів: контроль рахунків, оформлення угод, інших супровідних документів.
  • Вища освіта – повна або студент (-ка) старших курсів.
  • Впевнене користування стандартними програмами Microsoft Office (обов’язково – Word, Excel, Outlook).
  • Англійська – Upper Intermediate або вище, вільна українська.

Не обов’язковий досвід, але буде перевагою:

  • Досвід супроводження клієнтів, які користуються SaaS рішеннями: ERP, CRM, cloud solutions тощо.
  • Досвід роботи з СRM системами.

Яку людину ми шукаємо:

  • Системну, відповідальну, з адміністративним підходом, вмінням планувати свій час.
  • Комунікабельну, тактовну.
  • Націлену на якісне супроводження клієнтів, уважну до деталей.
  • Сучасну, відкриту до нових знань.

Ми пропонуємо тобі:

  • Інтенсивну та різноманітну роботу, нудьгувати часу не буде!
  • Роботу з клієнтами з України та різних країн світу, практику англійської мови.
  • Менторинг від досвідченого Account Manager`a.
  • Умови для постійного професійного розвитку, можливості реалізувати свій потенціал і проявити себе.
  • Роботу у професійній, відкритій, командоорієнтованій атмосфері.
  • Віддалену роботу з можливістю працювати із нашого офісу в Києві за бажанням.
  • Конкурентну грошову винагороду.

Якщо вакансія тебе зацікавила, будь ласка, відправ нам своє детальне резюме українською або англійською мовою на IWwork@innoware.com. Ми ретельно розглянемо твоє резюме протягом 1-4 робочих днів та запросимо на перше інтерв’ю, якщо інформація в резюме відповідає вимогам щодо кваліфікації. Супровідний лист також вітається, якщо ти хочеш розповісти нам більше про себе!

Давай знайдемо один одного!

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!
Поля, позначені * обов’язкові до заповнення!