Кар’єра
Account Manager
Вакансія закрита
Innoware – провідна ІТ консалтингова компанія, Microsoft Cloud Solution Provider, що спеціалізується на впровадженні ERP, CRM та хмарних бізнес-рішень. Innoware була заснована в 2001 році в Києві, і з того часу ми реалізували понад 450 проектів по всьому світу. Ви можете прочитати більше про історії успіху нашої компанії за посиланням: https://innoware.ua/stories/.
Послуги Innoware завжди залишаються актуальними, адже Україна – країна чудових і сучасних фахівців, яких підтримує увесь світ. І для забезпечення супроводження наших наявних клієнтів, пул яких постійно збільшується, ми запрошуємо активну та відповідальну людину на позицію Account Manager – спеціаліста по роботі з B2B клієнтами.
Як сервісна компанія та як роботодавець, Innoware виступає за відкриті, чесні відносини та взаємну довіру. Ми цінуємо професіоналізм, розвиток і високі стандарти консалтингових послуг, які надаємо. І ми шукаємо людину, яка поділяє наші цінності.
Твої ключові цілі на цій позиції:
- Супроводження наявних B2B клієнтів Innoware у питаннях ліцензування, документації, оплат тощо.
- Підтримка лояльності наявних клієнтів.
Географія клієнтів: Україна та весь цивілізований світ.
Якими продуктами користуються наші клієнти: хмарні, ERP і CRM рішення Microsoft.
Твоїми задачами будуть:
- Формування запитів на рахунки, контроль оплат, перепідписання угод. Все це у співпраці з колегами з фінансового та юридичного відділів.
- Підбір ліцензій, розрахунок та оформлення придбання ліцензій для клієнтів на користування рішеннями Microsoft, підтримка актуальності облікових записів і ліцензій.
- Контроль оперативного та своєчасного надання сервісних послуг клієнтам, у тому числі передача заявок системним інженерам.
- Ідентифікація нових потреб наявих клієнтів.
- Надання інформації про рішення та послуги Innoware наявним клієнтам за їх запитами.
- Планування взаємодії з кожним клієнтом.
- Здійснення контролю задоволеності клієнтів.
Професійна кваліфікація:
- Від 1 року досвіду роботи з B2B клієнтами: супроводження клієнтів / супроводження продажів / key account management / абонентський відділ / адміністративна або технічна підтримка / офіс-менеджмент тощо.
- Досвід роботи з документами, адміністрування відповідних процесів: контроль рахунків, оформлення угод, інших супровідних документів.
- Вища освіта – повна або студент (-ка) старших курсів.
- Впевнене користування стандартними програмами Microsoft Office (обов’язково – Word, Excel, Outlook).
- Англійська – Upper Intermediate або вище, вільна українська.
Не обов’язковий досвід, але буде перевагою:
- Досвід супроводження клієнтів, які користуються SaaS рішеннями: ERP, CRM, cloud solutions тощо.
- Досвід роботи з СRM системами.
Яку людину ми шукаємо:
- Системну, відповідальну, з адміністративним підходом, вмінням планувати свій час.
- Комунікабельну, тактовну.
- Націлену на якісне супроводження клієнтів, уважну до деталей.
- Сучасну, відкриту до нових знань.
Ми пропонуємо тобі:
- Інтенсивну та різноманітну роботу, нудьгувати часу не буде!
- Роботу з клієнтами з України та різних країн світу, практику англійської мови.
- Менторинг від досвідченого Account Manager`a.
- Умови для постійного професійного розвитку, можливості реалізувати свій потенціал і проявити себе.
- Роботу у професійній, відкритій, командоорієнтованій атмосфері.
- Віддалену роботу з можливістю працювати із нашого офісу в Києві за бажанням.
- Конкурентну грошову винагороду.
Якщо вакансія тебе зацікавила, будь ласка, відправ нам своє детальне резюме українською або англійською мовою на IWwork@innoware.com. Ми ретельно розглянемо твоє резюме протягом 1-4 робочих днів та запросимо на перше інтерв’ю, якщо інформація в резюме відповідає вимогам щодо кваліфікації. Супровідний лист також вітається, якщо ти хочеш розповісти нам більше про себе!
Давай знайдемо один одного!