Покрокова інструкція із розгортання Copilot у Microsoft Dynamics 365 Sales
Травень, 2025
Впровадження CRM системи – це необхідний етап для кожного амбітного бізнесу, який бачить у першокласному обслуговуванні та комунікації основу для забезпечення довгострокових відносин з клієнтами. Такі рішення для керування взаємовідносинами з контрагентами як Microsoft Dynamics 365 Sales допомагають не лише оптимізувати весь ланцюжок комунікацій, адаптуючись до галузі та специфіки роботи компанії, а й отримати централізовану базу даних своїх клієнтів з інструментами аналізу та прогнозування розвитку бізнесу.
Однією з найбільших конкурентних переваг Microsoft Dynamics 365 Sales є вбудований у систему технологічний ШІ-помічник Copilot. Штучний інтелект Copilot здатен вивести продуктивність відділу продажів на новий рівень: генерувати звіти про будь-які внесені у систему зміни, створювати автоматично згенеровані листи в Outlook та підсумки зустрічей в Teams, а також аналізувати комунікацію із клієнтами й рекомендувати подальші кроки у роботі з ними.
Ми, як партнер Microsoft, пропонуємо вам покрокову демонстраційну інструкцію щодо розгортання Copilot у CRM системі Dynamics 365 Sales та налаштування ШІ-асистента в Outlook і Teams. Дізнайтеся, як команда відділу продажів може інтегрувати Copilot із власними джерелами даних для підвищення ефективності робочих процесів і взаємодії з клієнтами, а також швидко й безперешкодно оптимізувати процес продажів: Install Microsoft 365 Copilot for Sales | Microsoft Learn
Якщо вам необхідна детальна інтерактивна інструкція з розгортання та розширення Copilot у Microsoft Dynamics 365 Sales або консультація наших фахівців, телефонуйте: +38 044 490 22 20 або пишіть: info@innoware.com.
Innoware – надійний партнер із впровадження сучасних технологій для управління підприємствами. Інформаційні системи, ERP і CRM, для управління бізнес-процесами, хмарні рішення AZURE. Microsoft 365 для компаній, впровадження і підтримка Microsoft Dynamics 365