Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
(раніше Dynamics 365 Marketing [1])
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys – комплексне, сучасне маркетингове рішення, що фокусується на персоналізованому досвіді клієнта і забезпечує винятково глибоку та різнобічну взаємодію із потенційними клієнтами. Дає можливість команді маркетингу в режимі реального часу відстежувати реакцію потенційних клієнтів на маркетингові ініціативи та керувати їх діями, створюючи тригерні шляхи, що охоплюють і впливають на потенційних клієнтів через декілька каналів взаємодії. Дозволяє легко отримувати детальні та наочні аналітичні звіти, для розуміння того, як саме відбувається прийняття рішення про купівлю та дізнатися, які із задіяних маркетингових активностей працюють найкраще.
MD 365 Customer Insights – Journeys – платформа, яка об’єднує дані про клієнтів та в режимі реального часу дозволяє спеціалістам із маркетингу виявляти нові можливості для забезпечення персоналізованого досвіду взаємодії з потенційними та існуючими клієнтами.
Впровадження Dynamics 365 Customer Insights – Journeys дає можливість:
Вибудовувати довгострокові персоналізовані відносини з клієнтами
Відділ маркетингу може знаходити і залучати більше нових потенційних клієнтів за рахунок омніканального підходу до взаємодії з ринком. Безшовна інтеграція з процесами цифрової телефонії, чат-ботів, соціальних мереж, різноманітними продуктовими та клієнтськими порталами, корпоративними сайтами дозволяє легко кваліфікувати потенційних клієнтів, вибудовувати з ними нерозривну комунікацію, передбачати їх очікування, і значно підвищити рівень конверсії потенційних клієнтів у реальних замовників.
Отримувати інформацію в реальному часі
Завдяки вбудованій, зведеній аналітиці продажів і маркетингу, система дозволяє приймати рішення, засновані на даних, отриманих в реальному часі. Аналітичні звіти для аналізу ефективності маркетингових заходів інтуїтивно зрозумілі, а наочні панелі моніторингу, які відстежують дії, продуктивність і результати відділу маркетингу дозволяють топ-менеджерам компанії приймати зважені, аргументовані, засновані на даних, управлінські рішення.
Легко масштабувати і адаптувати бізнес до нових реалій
Гнучка, інноваційна сучасна платформа, дозволяє легко налаштовувати, і розширювати географію продажів, підключати до роботи в системі нових співробітників, нові команди, нові офіси і країни, додавати різноманітні маркетингові канали, при необхідності інтегрувати рішення з іншими системами, легко створювати і розгортати мобільні та веб-додатки в будь-якій частині світу.
Значно підвищити коефіцієнт конверсії
Узгоджена робота відділу маркетингу і продажів, забезпечує безперешкодний обмін інформацією та даними, допомагає виділити найбільш потенційно перспективні канали та інструменти комунікацій з ринком. Це призводить до підвищення коефіцієнту конверсії, дозволяє створити ефективну воронку продажів, виділити серед всіх лідів найбільш «гарячих», і в першу чергу, працювати з ними, підтримуючи інших потенційних клієнтів у стані активного очікування.
Використання широкого набору джерел
Завдяки використанню широкого набору джерел даних і в подальшому об’єднання відомостей із метою створення персональних інтерфейсів, компанії отримують цілісну картину клієнтської бази. Користувачі можуть самостійно змінювати джерела даних, одержуваних із допомогою спеціальних служб даних Microsoft Azure, або керувати ними.
Переваги Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
- Автоматизація кампаній та робочого процесу відділу маркетингу
- Ефективність роботи з клієнтами
- Персоналізація обслуговування
- Зниження відтоку клієнтів
- Безпека інформації
- Використання у будь-яких галузях
Dynamics 365 Customer Insights – Journeys – не просто інструмент для маркетологів. За допомогою штучного інтелекту та використання «природної мови» бізнес-користувачі можуть створювати тригерні шляхи, які охоплюють клієнтів через кілька точок взаємодії, зміцнюючи відносини з потенційними клієнтами через продажі та підтримку.
Маркетинг
Налаштовуйте шляхи клієнтів у режимі реального часу та використовуйте Copilot, щоб знаходити нову інформацію, створювати сегменти аудиторії та персоналізований контент.
Продажі
Розширюйте можливості продавців, керуючи діями потенційних клієнтів у реальному часі, забезпечуючи персоналізовану взаємодію за допомогою створених штучним інтелектом прогнозів і рекомендацій
Сервіс (підтримка клієнтів)
Завчасно виявляйте проблеми клієнтів і надавайте спеціалістам сервісної підтримки докладні профілі клієнтів, які допомагають швидше вирішувати їх проблеми.
CRM
Фунціональні можливості Microsoft Dynamics 365 Customer Insights-Journeys
Real-time marketing
Штучний інтелект
Форми для збору даних
Event management
Аналітика
Персоналізація комунікацій
[1] У вересні 2023 р Microsoft об’єднав Dynamics 365 Marketing і Dynamics 365 Customer Insights в єдине рішення із загальною назвою Dynamics 365 Сustomer Insights. При цьому, додаток Dynamics 365 Marketing перейменували на Dynamics 365 Customer insights – Journeys, а Dynamics 365 Customer Insights на Dynamics 365 Customer Insights – Data, відповідно.
Щодо змін всередині Dynamics 365 Customer Іnsights – Journeys (Dynamics 365 Marketing), то модуль Outbound Marketing більше не буде оновлюватись і розвиватись, а модуль Real-time Marketing (RTM) змінює свою назву на Real-time Journeys. Надалі планується активний розвиток саме цього рішення, відповідно до найсучасніших тенденцій маркетингу.
Продукти, об’єднані в Dynamics 365 Customer Insights можуть бути як частиною єдиного рішення, так і бути окремими незалежними додатками.
Нова комбінована пропозиція Dynamics 365 Customer Insights – Journeys + Dynamics 365 Customer Insights – Data тепер доступна за єдиною ліцензією Dynamics 365 Customer Insights. Вартість ліцензії за посиланням.