Кар’єра

«ВАКАНСІЯ ЗАКРИТА»

Account Manager, ERP рішення Microsoft

Innoware – провідна ІТ консалтингова компанія, Microsoft Cloud Solution Provider, що спеціалізується на впровадженні ERP, CRM і хмарних бізнес-рішень. За 22 роки роботи наша команда реалізувала понад 450 проєктів по всьому світу. Про довіру до Innoware і високу якість послуг, які ми надаємо, говорять наші клієнти й історії успіху.

Попит на рішення Microsoft постійно підвищується, зокрема в Україні через потребу бізнесу відмовитись від 1С та інших російських систем. Тому зараз ми розширюємо нашу команду продажів і запрошуємо активного спеціаліста або спеціалістку на позицію Account Manager – менеджера по роботі з партнерською мережею та продажам пакетних ERP рішень Microsoft (теплі ліди).

Послуги, які придбають наші (і твої) клієнти  – це впровадження та підтримка ERP системи Microsoft Dynamics 365 Business Central – комплексного ІТ рішення для автоматизації бізнес-процесів, яке є одним із найбільш популярних у світі. В Business Central працюють понад 30 000 компаній і 200 000 користувачів. Команда Innoware успішно впроваджує цю систему для українських і зарубіжних компаній з 20+ країн світу. Дізнавайся більше: https://innoware.ua/microsoft-dynamics-365-business-central/.

Твоїми ключовими задачами будуть:

  • Account Management партнерської мережі по пакетним рішенням Business Central від Innoware https://businesscentral-smallbiz.innoware.ua/, ринок – Україна: документарний та інформаційний супровід партнерів, обробка заявок.
  • Супровід продажів – робота з «теплими» лідами по ERP рішенням, найбільше – по пакетним рішенням Business Central. Обробка вхідних лідів, кваліфікація лідів, визначення потреб клієнтів, організація та координація зустрічей.
  • Оформлення придбання ліцензій для клієнтів на користування Business Central, підтримка актуальності облікових записів і ліцензій.
  • Документарний супровід. Підготовка ІТ договорів за готовими шаблонами, інших документів, пов’язаних з процесом продажу. Ініціювання виставлення рахунків, контроль оплат.
  • Встановлення та підтримка довгострокових відносин з партнерами та клієнтами.
  • В подальшому – розвиток партнерської мережі.
  • Участь у Sales & Marketing активностях разом із колегами.

Кваліфікація:

  • Від 1 року досвіду роботи з B2B клієнтами: супровід клієнтів та/або продажі.
  • Досвід роботи з документами, адміністрування відповідних процесів: контроль рахунків, оформлення угод, інших супровідних документів.
  • Вища освіта, бажано економічна або ІТ. Високі результати навчання у виші.
  • Впевнене користування стандартними програмами Microsoft Office (обов’язково – Word, Excel, Outlook).
  • Англійська – Upper-Intermediate або вище, вільна українська.

Не обов’язковий досвід, але буде перевагою:

  • Досвід супроводу клієнтів, які користуються SaaS рішеннями: ERP, CRM, cloud solutions тощо.
  • Досвід роботи з СRM системами.

Soft skills:

  • Системність, відповідальність, з адміністративним підходом, вмінням планувати свій час.
  • Комунікабельність, тактовність.
  • Націленість на якісне супроводження клієнтів, уважність до деталей.
  • Відкритість до нових знань, готовність багато вчитись.

Innoware пропонує тобі:

  • Реальні умови для професійного та кар’єрного розвитку в ІТ у напрямку взаємодії з B2B клієнтами та продажах.
  • Роботу з популярними рішеннями Microsoft, з теплими лідами. Тобі НЕ потрібно нав’язувати нікому не потрібні рішення. Навпаки – наші клієнти знають, чим саме наші послуги є цінними для них.
  • Навчання та менторинг. Продуктове навчання, менторинг у нових для тебе задачах і активностях.
  • Динамічну роботу, різноманітні задачі.
  • Наші цінності. Як компанія і як роботодавець, Innoware виступає за відкриті, чесні відносини та взаємну довіру. Ми цінуємо професіоналізм, розвиток і високі стандарти консалтингових послуг, які надаємо.
  • Відкриту і професійну корпоративну культуру. Ти будеш працювати з професійними колегами у відкритій і командоорієнтованій атмосфері. Ми підтримуємо один одного як у розвитку й роботі, так і в життєвих ситуаціях.

Умови роботи:

  • Дистанційна робота.
  • Можливість працювати в нашому київському офісі, якщо тобі це буде потрібно.
  • Оплачувані відпустка та лікарняні.
  • Постійний full-time контракт.
  • Конкурентна оплата.

Якщо ти бажаєш розвиватись в ІТ у напрямку роботи з клієнтами та продажах, ‒ надсилай нам своє детальне резюме українською або англійською мовою на IWwork@innoware.com. Ми ретельно розглянемо його та запросимо на перше інтерв’ю, якщо інформація в резюме відповідає вимогам щодо кваліфікації. Супровідний лист також вітається, якщо ти хочеш розповісти нам більше про себе!

Приєднуйся до нас, розвивайся і працюй разом із досвідченою командою Innoware!

Пакетні рішення Microsoft Dynamics 365 Business Central для малого та середнього бізнесу