Кар’єра
«ВАКАНСІЯ ЗАКРИТА»
Account Manager, ERP рішення Microsoft
Innoware – провідна ІТ консалтингова компанія, Microsoft Cloud Solution Provider, що спеціалізується на впровадженні ERP, CRM і хмарних бізнес-рішень. За 22 роки роботи наша команда реалізувала понад 450 проєктів по всьому світу. Про довіру до Innoware і високу якість послуг, які ми надаємо, говорять наші клієнти й історії успіху.
Попит на рішення Microsoft постійно підвищується, зокрема в Україні через потребу бізнесу відмовитись від 1С та інших російських систем. Тому зараз ми розширюємо нашу команду продажів і запрошуємо активного спеціаліста або спеціалістку на позицію Account Manager – менеджера по роботі з партнерською мережею та продажам пакетних ERP рішень Microsoft (теплі ліди).
Послуги, які придбають наші (і твої) клієнти – це впровадження та підтримка ERP системи Microsoft Dynamics 365 Business Central – комплексного ІТ рішення для автоматизації бізнес-процесів, яке є одним із найбільш популярних у світі. В Business Central працюють понад 30 000 компаній і 200 000 користувачів. Команда Innoware успішно впроваджує цю систему для українських і зарубіжних компаній з 20+ країн світу. Дізнавайся більше: https://innoware.ua/microsoft-dynamics-365-business-central/.
Твоїми ключовими задачами будуть:
- Account Management партнерської мережі по пакетним рішенням Business Central від Innoware https://businesscentral-smallbiz.innoware.ua/, ринок – Україна: документарний та інформаційний супровід партнерів, обробка заявок.
- Супровід продажів – робота з «теплими» лідами по ERP рішенням, найбільше – по пакетним рішенням Business Central. Обробка вхідних лідів, кваліфікація лідів, визначення потреб клієнтів, організація та координація зустрічей.
- Оформлення придбання ліцензій для клієнтів на користування Business Central, підтримка актуальності облікових записів і ліцензій.
- Документарний супровід. Підготовка ІТ договорів за готовими шаблонами, інших документів, пов’язаних з процесом продажу. Ініціювання виставлення рахунків, контроль оплат.
- Встановлення та підтримка довгострокових відносин з партнерами та клієнтами.
- В подальшому – розвиток партнерської мережі.
- Участь у Sales & Marketing активностях разом із колегами.
Кваліфікація:
- Від 1 року досвіду роботи з B2B клієнтами: супровід клієнтів та/або продажі.
- Досвід роботи з документами, адміністрування відповідних процесів: контроль рахунків, оформлення угод, інших супровідних документів.
- Вища освіта, бажано економічна або ІТ. Високі результати навчання у виші.
- Впевнене користування стандартними програмами Microsoft Office (обов’язково – Word, Excel, Outlook).
- Англійська – Upper-Intermediate або вище, вільна українська.
Не обов’язковий досвід, але буде перевагою:
- Досвід супроводу клієнтів, які користуються SaaS рішеннями: ERP, CRM, cloud solutions тощо.
- Досвід роботи з СRM системами.
Soft skills:
- Системність, відповідальність, з адміністративним підходом, вмінням планувати свій час.
- Комунікабельність, тактовність.
- Націленість на якісне супроводження клієнтів, уважність до деталей.
- Відкритість до нових знань, готовність багато вчитись.
Innoware пропонує тобі:
- Реальні умови для професійного та кар’єрного розвитку в ІТ у напрямку взаємодії з B2B клієнтами та продажах.
- Роботу з популярними рішеннями Microsoft, з теплими лідами. Тобі НЕ потрібно нав’язувати нікому не потрібні рішення. Навпаки – наші клієнти знають, чим саме наші послуги є цінними для них.
- Навчання та менторинг. Продуктове навчання, менторинг у нових для тебе задачах і активностях.
- Динамічну роботу, різноманітні задачі.
- Наші цінності. Як компанія і як роботодавець, Innoware виступає за відкриті, чесні відносини та взаємну довіру. Ми цінуємо професіоналізм, розвиток і високі стандарти консалтингових послуг, які надаємо.
- Відкриту і професійну корпоративну культуру. Ти будеш працювати з професійними колегами у відкритій і командоорієнтованій атмосфері. Ми підтримуємо один одного як у розвитку й роботі, так і в життєвих ситуаціях.
Умови роботи:
- Дистанційна робота.
- Можливість працювати в нашому київському офісі, якщо тобі це буде потрібно.
- Оплачувані відпустка та лікарняні.
- Постійний full-time контракт.
- Конкурентна оплата.
Якщо ти бажаєш розвиватись в ІТ у напрямку роботи з клієнтами та продажах, ‒ надсилай нам своє детальне резюме українською або англійською мовою на IWwork@innoware.com. Ми ретельно розглянемо його та запросимо на перше інтерв’ю, якщо інформація в резюме відповідає вимогам щодо кваліфікації. Супровідний лист також вітається, якщо ти хочеш розповісти нам більше про себе!
Приєднуйся до нас, розвивайся і працюй разом із досвідченою командою Innoware!