Microsoft Dynamics 365 Sales

Microsoft Dynamics 365 Sales

Сучасна хмарна CRM

містить усе необхідне щоб ви продавали більше

Найпотужніша платформа для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), спеціалізується на управлінні ланцюжками продажів, забезпечує максимальну ефективність і повну прозорість діяльності відділу продажів.

Отримуйте більше клієнтів

Приймайте ефективні рішення

Збільшуйте продуктивність

Закривайте більше угод

Керування клієнтами та угодами
Джерела клієнтів
Довідники клієнтів
Довідники продуктів
Прайс-листи
Кваліфікація клієнтів
Оцінка вірогідності угоди
Воронка продажів
Автоматичне планування
Інтеграція з телефонією
Інтеграція з Power BI
Інтеграція з Office 365
Dynamics 365 Sales
Попередній слайд
Наступний слайд

Microsoft Dynamics 365 Sales – потужна платформа для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), що спеціалізується на управлінні ланцюжками продажів і забезпечує повну прозорість діяльності у взаємовідносинах із клієнтами. Допомагає залучати нових клієнтів і вибудовувати довготривалі відносини з існуючими замовниками за рахунок продуктивної спільної роботи спеціалістів із маркетингу, продажів і сервісного обслуговування.

Рішення має високу гнучкість і дозволяє в будь-який момент додати новий функціонал і налаштувати систему під конкретні потреби бізнесу (наприклад, підключити Dynamics 365 Marketing для аналізу поведінки аудиторії). 

Впровадження Dynamics 365 Sales допоможе вашій команді керувати циклом продажів починаючи від звернення потенційного клієнта до закриття угоди та виставлення рахунку.

Інтеграція з іншими продуктами Microsoft (Microsoft 365Power BIMicrosoft Dynamics ERP тощо) дозволяє створити єдиний інформаційний простір для максимально продуктивної роботи з потенційними клієнтами: від першого запиту до закриття угоди.

Microsoft Dynamics 365 Sales підходить для використання компаніями будь-якого масштабу та роду діяльності.

Ключовими функціями Microsoft Dynamics 365 Sales є:

  • надійне прогнозування продажів завдяки прозорому управлінню процесом взаємодії з потенційними клієнтами на всіх етапах роботи з ними;
  • можливість в реальному режимі часу комплексно відстежувати усі активності внутрішньої команди продажів та бачити на якому етапі перебуває робота з кожним потенційним клієнтом;
  • автоматична оптимізація внутрішніх робочих процесів дозволяє командам відділів продажу, маркетингу та сервісу бути ближче до клієнта, приймати рішення швидше і продавати більше.

Завдяки інтеграції з Microsoft 365 (раніше Office 365) Dynamics 365 Sales відображає всі комунікації, зустрічі та завдання, включно із запланованими. А також, економить час співробітників, обмежуючи ручне введення даних і повторювані процеси.

Впровадження Dynamics 365 Sales дає можливість:

  • Легко вибудовувати взаємовідносини з клієнтами за допомогою даних про цільових клієнтів
  • Співпрацювати з колегами та вести комунікацію з клієнтами всередині системи
  • Заощаджувати час завдяки вдосконаленим автоматизаціям і робочим процесам
  • Значно покращити прогнозування доходів і закупівель, а також відстежувати KPI за допомогою інтерактивної аналітики в режимі реального часу

Dynamics 365 Sales допоможе вам:

  • Зрозуміти, звідки приходять потенційні клієнти
  • Відстежувати всі дії, пов’язані з циклом продажів
  • Використовувати дані про клієнтів для отримання інсайтів і побудови якісних взаємовідносин
  • Розставляти пріоритети в усіх процесах продажів
  • Забезпечити ефективність і гнучкість процесів продажів
  • Проводити спільні продажі та внутрішній обмін інформацією
  • Розуміти та реагувати на взаємодію з клієнтами
  • Створювати перспективні інтерактивні звіти з реальними даними

Переваги Microsoft Dynamics 365 Sales:

  • Гнучка адаптація під потреби та специфіку компанії
  • Зручні інструменти для аналітики даних
  • Легка інтеграція з іншими продуктами Microsoft
  • Простий та зрозумілий інтерфейс
  • Можливість роботи з мобільних пристроїв
  • Розташування у хмарі
Microsoft Dynamics 365 Sales

Microsoft Dynamics 365 Sales

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights-Journeys

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Microsoft Dynamics 365 Field Service

Microsoft Dynamics 365 Field Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Процес продажу в системі Microsoft Dynamics 365 Sales

1. Створення Ліда

Що таке Лід? Якась компанія або людина, яка начебто зацікавлена в наших послугах, і в нас є можливість їм щось запропонувати, але вони ще не знають, що їм точно потрібно.
Ми їм дзвонимо або пишемо і з’ясовуємо у яких послугах або товарах вони зацікавлені, вони начебто згодні із запропонованим і готові обговорювати далі.
На цьому етапі ми вже можемо кваліфікувати (Qualify) ліда, внести його у CRM, і CRM автоматично створить з одного запису три:

  1. Контакт (Contact)
  2. Організація (Account)
  3. Можлива Угода (Opportunity)
2. Можлива Угода

Наступний етап після Ліда – Можлива Угода.
На цьому етапі йде активне уточнення потреб клієнта, ми приступаємо до заповнення Продуктів Можливої Угоди, які беруться з каталогу Продуктів.

Стандартні поля для Можливої Угоди:

  1. Потенційний Клієнт – може бути як Контакт, так і Організація.
    Цей зв’язок дає змогу відстежити всю історію роботи з клієнтом.
  2. Очікувана дата закриття – показує час завершення замовлення.
    Може використовуватися для приблизного розрахунку отримання грошових коштів або для підготовки робочої сили під проект.

Додатково можна заповнити таблицю Конкуренти (Competitors).
Це помагає для аналізу конкуренції загалом, зберігає історію виграшів і програшів для кожної компанії суперників.

Таблиця Команда Продажу (Sales Team) дає змогу мати список людей, які працюють над угодою.

Під час додавання Продуктів у Можливу Угоду відбувається автоматичний розрахунок очікуваного прибутку.
Є можливість її перевизначити, якщо необхідно додати нові поля у формулу розрахунку.

Важливо зазначити, що угоду можна закрити як програну – CRM обов’язково запитає причину і занесе її в історію клієнта як дію.

3. Комерційна пропозиція

Наступним етапом є створення Комерційної Пропозиції (Quote).

У Комерційної Пропозиції є свій життєвий цикл. Вона створюється з Можливої Угоди в статусі Чернетка (Draft) з підтягуванням її ж продуктів. Користувач може змінювати продукти та їхню ціну. Щойно він дійшов до того, що готовий вислати пропозицію клієнту, запис переходить в Активний (Active) статус і запис стає нередагованим.

Якщо клієнт згоден з пропозицією, то вона закривається зі статусом Виграш (Won) і ми переходимо на етап Замовлення (Order). Якщо необхідно щось змінити, то ми обираємо Перегляд (Revise), при цьому буде створено нову Комерційну Пропозицію, з знову ж таки підтягнутими продуктами.

4. Замовлення

Замовлення – це по суті затверджена Комерційна Пропозиція. У ньому міститься інформація про продукти або послуги, які замовив клієнт.

З нього можна створити Рахунок-Фактуру (Invoice), яка може бути закрита зі статусом Сплачена (Paid) або Скасована (Canceled).

Маючи таку історію по клієнтах можна побудувати найважливіший графік в CRM – Воронку Продажів. Воронка Продажів надає змогу аналізувати динаміку продажів за різними стадіями, починаючи з ліда і закінчуючи замовленням. Наприклад, можна знаходити вузькі місця, в яких втрачається найбільше клієнтів, і постаратися їх виправити. Також директор з продажу може оцінити майбутній прибуток, залежно від кількості лідів на поточний момент.

Далі в хід мають вступати інтеграції з іншими системами. Наприклад, Microsoft Dynamics 356 Business Central. Майкрософт надає для цього готове рішення. 

Керування лідами

Розставляйте пріоритети та кваліфікуйте потенційних клієнтів на основі настроюваних критеріїв.

Виключіть ручне введення даних для інформації про доставку